Vidím a uznávám, že je tepleji než dříve. Věřím, že je dobrý i postupný přechod od fosilních paliv.
Jen nevěřím, že to změni cesta, kterou nám vnucují. Moje výhrada se týká elektromobility.
Mimochodem, zjistěte si, kolik procent energie se ztratí cestou v síti, než elektrické auto nabijete. Jedná se totiž o desítky procent.
A mimochodem, pamatuji, že na začátku 80. let nám někteří vědci tvrdili, že přichází malá doba ledová. Od té doby nám zůstal ten nesmysl, přechod na letní čas.
"Klesá nejen samotná spotřeba limonád, ale i obsah cukru ve zdaněných nápojích. Výrobci se totiž snaží dani vyhnout".
Nějak to nechápu. Co se pro výrobce změní. Tu daň zaplatí zákazník.
Pro výrobce to má jediný háček.
Pokud by snižovali cukr v nápojích, spotřeba opravdu klesne, nebude to dobré.
Je to jen další daň, jak naplnit státní rozpočet aby bylo dál co rozhazovat.
Počet trestných činů spáchaných občany s německým občanstvím cca 1 milion.
Počet trestných činů spáchaných cizinci cca 750 tis.
Chybí zde zásadní přepočet.
Z celkové populace Německa, která činí cca 82 milionů obyvatel, činí počet cizinců cca 8 milionů.
Tzn., že cizinci vzhledem ke svému počtu páchají cca 10x více trestných činů než lidé s německým občanstvím. A to navíc z toho milionu trestných činů spáchaných lidmi s německým občanstvím je i část spáchaných nerodilými Němci.
Toto je to hlavní číslo, které z toho všeho plyne a jestli se politici neprobudí, jednou to špatně dopadne.
Zajimavé je, že u všech mužů, kteří mají za partnerku výrazně starší ženu, je tato partnerka vždy slavnější a movitější. O lásku snad v těchto případech ani nejde.
Najděte mi někoho slavného, kdo má za partnerku výrazně starší, chudší a neznámou ženu. A neseznámili se v době, kdy ještě nebyli slavní. Těžká práce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tresty za návykové látky za volantem se musí o moc zvednout (žádné podmínky, řidičák sebrat min. na deset let a tvrdě kontrolovat zákaz řízení, jinak opět tvrdý trest). jinak je s námi slušnými konec.
2 odpovědi