V článku se píše, že je dobré jednoduše přijít blíže k portrétovanému. Na stránkách o focení jsem však jednou četl článek, že pokud se jedná o portrét obličeje, je často lepší stát o krok dál a obličej raději zoomovat. Kvůli nedokonalostem pleti. Ale to je detail, navíc diskutabilní.
Ano, zvláště ale proto, že čím je focení z menší vzdálenosti, tím je větší úhel záběru a tím také větší deformace skutečných rozměrů (deformace postavy, objektu apod.).
Výborné, ovšem až na to doporučení k jemnému krouhání - čím jemněji nakrouhané, tím v něm zůstane méně buněčné šťávy a chuti a vlastní zelí je jen jako "vyždímaná ponožka". Pro šťavnaté zelí je zásadní hrubší nakrouhání a dobré nepřerušené kvašení bez přístupu vzduchu (vykvašení ve tmě/zeláku a cca pokojové teplotě a potom uložení v chladnu. K vylepšení je možné přimíchat na proužky pokrájenou cibuli, případně navrch přidat vinné listy. DOBROU CHUŤ.
Nezlobte se, ale všichni tu brečíte na nesprávném hrobě.
Vyjádřím se tím nejstručnějším způsobem ze selské logiky věci:
jestliže je v kapitalismu inflace normálním jevem, potom musí být pro stát (vlády) normální a samozřejmé, mít (najít) právní mechanismy, jak z firem všechny nadměrné zisky tímto jevem vyvolané odčerpat zpět do státní kasy a z ní nejlépe "vrátit" těm, co touto inflací tratí! A neztrácet čas umělými zástupnými výmysly.
Myslím si, že tím by se i značně předešlo všem záměrně vyvolávaným inflacím.
Do nárazníků už se dlouhá léta nedává. Dnes je u většiny aut ve zpetném zrcátku. Bože kdo tyhle bludy píše.
Ano (např. i v podběhu) a dodám, že vůbec není rozhodující jestli se teplota měří klasickým (dálkovým) teploměrem nebo termistorem, ale rozhodující je právě to místo, v kterém je čidlo měření umístěno - a tam v klidu a na slunci může být teplota jako v "rozpáleném" autě.
Co tady brečíš, v roce 2012 stál litr benzínu přes 40 korun, tak běž hýkat na pole a neotravuj
Tvoje (když už si tykáme!) chápání a vyjadřování je mimo normální lidi, pro které to tady píšu. Takže: svůj k svému.
A taky nebrečím(!) a pouze sděluji fakta změny cen v pouhých 3 dnech, která zatím nejsou ničím výše zmíněným odůvodnitelná (t.j. setrvačnost změny cen ve fakturaci dodávek než se promítnou u ČS, apod. i v obchodních řetězcích). Jejich obhajováním jim jen nahráváte, a proto to tady stále máme. České obchodní manýry - neserióznost vůči zákazníkům se tady řeší už dlouhé roky a mimo ČR se s nimi v této míře zdaleka nesetkáte.
Ty popisuješ jen přednost vozidel jedoucích uvnitř kruhové křižovatky. NA VJEZDU do malých kruhových křižovatek (což je prakticky stejné jako vjezd do křižovatky BEZ ROZLIŠENÍ PŘEDNOSTI V JÍZDĚ!) - tady vozidla přijíždějící do křižovatky dávají vždy ještě přednost vozidlu SOUČASNĚ přijíždějícímu do křižovatky zprava!
Řidiči přijíždějící do malých kruhových křižovatek z hlavní silnice, touto křižovatkou v naprosté většině projíždí suverénně jen pohledem doleva, zda jim po kruháku někdo nepřijíždí zleva a už vůbec nesledují, že jim zprava současně přijíždí do křižovatky ještě jiné vozidlo (a může jim tak nezpozorovaně najet těsně před jejich vozidlo), které má na vjezdu před nimi přednost.
Problém je asi v tom, že tuto konkrétní situaci (a na malých kruháčích častou) zákon výslovně neuvádí a tedy si ji málokdo spojuje ve dvě současně platící pravidla. (jednu takovou mám kousek od domu a spíš vás překvapí, když řidič přijíždějící do tohoto kruháče z hlavní silnice současně s vámi z vedlejší, vám dá ještě zprava přednost.
Proto jsem na tento problematický stav v příspěvku upozornil.
Ještě doplním: sám jsem se tímto problémem začal zabývat až po osobní zkušenosti, kdy mně v popisované situaci na této křižovatce dali poprvé přednost MěP (a již vícekrát) a osobní vozidlo Hasičů.
prosím pěkně, jezdím často MHD přes kruhové objezdy, a pozoruji situace, kdy SOUČASNĚ přijíždějíí auta zleva a já jsem napravo- Ještě nikdy jsem nezažila, že by nám to lev= auto dalo přednost, vždycky ho pustíme, i další za ním. Máme oba značku Dej přednost. Jak řešit, když jsme oba stejně před křižovatkou ?
Viz moje předcházející odpověď pro Pavel Rus.
Podle mě je to nedostatek ve znění zákona (že v této pozici jsou vozidla JEŠTĚ na křižovatce bez přednosti v jízdě a POTOM TAKÉ na přednosti těch již jedoucích zleva po kruhovém objezdu), který se v případě nabourání do vozidla vjíždějícího zprava považuje za to, že vozidlo zleva už bylo na kruhovém objezdu, což zdaleka nemusí být pravda, když tam vlétlo tzv. z hlavní silnice nebo si před ním "jen vzalo" přednost - k tomu je dobré mít v autě kameru!
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Pletete si elektrický PŘÍKON (W) se sacím VÝKONEM a klamete tím spotřebitele.