Home office je benefit pro zaměstnance. Mimo jiné ušetří náklady za dojíždění (pokud je zaměstnavatel ve stejném městě a nemá permanentku). Nechal bych podmínky home office na dohodě mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Žádná vyhláška s povinnými náhradami nebo od home office začnou zaměstnavatelé ustupovat.
Souhlasím. Na druhou stranu zaměstnavatel tím také ušetří (resp. může, když třeba určí některý den na HO pro všechny - samozřejmě dle typu provozu)
Dobrý den, Dneska jsem se dostal do konfliktu s kolemdoucím. Mám v autě kartičku pro invalidy.
Situace byla taková. Osoba nebyla v autě, ale jel jsem k té osobě odvést nákup a zajistit základní potřeby. (tato osoba má na místě přechodný pobyt) Můžu v té chvíli využít toto parkovací místo ?
1) ta kartička tam nemá co dělat, když daná osoba v autě není
2) Parkovací místo využít nesmíte (druhá věc je, že když to necháte na blikačky a bude to chvilka, tak to snad vysvětlíte. Ale na blikačky to případně můžete nechat často i kousek vedle)
Řeším jinou situaci a čekám, až mne někdy "chytne" policie, jestli se s ní domluvím.
Manželka se ZTP zaparkuje na místě pro invalidy a jde do práce. Já přijdu s druhými klíčky a auto odvezu (kdyby mne v ten okamžik zastavila policie, tak bych musel minimálně hodně vysvětlovat - ono, kdybych to auto neodvezl, tak blokuje zbytečně déle to dané parkovací místo, ale chápu, že to, že ho tam parkovala manželka může být neprokazatelné)
Případně cesta opačným směrem - ta je asi ještě horší. Přijedu já, zaparkuji na ZTP a umístím kartičku a za hodinu přijde manželka a odjede. Resp. asi je jednoznačné, že ta druhá varianta je špatně, protože tam už zaparkuji neoprávněně. Když ho jen vyzvedávám, tak nic neporuším, protože já jsem tam neparkoval...
Nemáte úplné informace.
"Ministerstvo dopravy však vydalo sjednocující stanovisko, podle kterého obecně platí, že parkoviště je považované za veřejnou účelovou pozemní komunikaci, protože na něj může vjet každý. S tím souhlasí i šéf dopravní policie Tomáš Lerch.
„Pokud se bavíme o veřejně přístupných komunikacích, což znamená běžné parkovací plochy v blízkosti hypermarketů a supermarketů, tak tam samozřejmě pravidla silničního provozu platí,“ sdělil.
Tak trochu jde o to, že invalida potřebuje zaparkovat co nejblíž, kdykoliv. Ti výrazně zdravější si můžou zaparkovat kdekoliv jinde.
No, ono by tu citaci z článku chtělo uvést celou...
Pokračuje to:
"...Na takových místech policisté řeší dopravní nehody a dohlíží tam i na správné parkování řidičů. Sporná jsou však ta parkoviště, která jsou uzavřená a platí se na nich, tedy třeba i ta, do kterých mohou řidiči vjet pouze s kartičkou a přes závory.
Jenže řidiči na první pohled nemají šanci poznat, jestli se právě nacházejí na veřejném, nebo soukromém parkovišti. To, že je parkoviště soukromé, najdou třeba až v provozním řádu, který ale málokterý návštěvník předem studuje. Sporné případy, kdy se řidičům nechce platit pokuta, pak mohou skončit až u soudu, který musí zvážit všechny okolnosti. A ty se mohou lišit případ od případu."
Volit ho nebudu, ale mrzí mne, že ani novináři nemají alespoň základní logické myšlení... (Bohužel nejen novináři, stačí pročíst diskuzi)
"Zatímco před šesti dny v rozhovoru pro Novinky řekl, že po příštích sněmovních volbách absolutně vylučuje vládu s KSČM, v pátek podotkl, že Stačilo! je pro něj nová značka, že to nejsou komunisté a pokud budou mít podobný program, společnou vládu by připustil. V neděli na Primě už ale zase poznamenal, že by si vládnutí se Stačilo! představit kvůli jejich programu nedokázal."
V tomhle žádné otočení není, první věta je s podmínkou a druhá říká, že podmínka nebyla naplněna.
"Jiný, zjevně nepoškozený motorista, pak kousavě poznamenal: „Pořiďte si elektromobil a je po problému.“
Pak bych ale denně řešil problém, kde nabíjet... To raději jednou za život dám auto do servisu na náklady benzínky.
Já myslím, že když do elektromobilu omylem natankujete naftu, budete mít problém taky 🙂
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je po 14 letech výuky jen absurdní výsměch lidské logice, invenci a úsudku. I kdybych nasílu přiznal, že se žáci učí pro život zásadní a užitečné znalosti, že se učí to, co opravdu chtějí a vyžadují, že celkový obsah učiva není přeplácaný a přebujelý a že žáci přes 95 procent učiva v řádu měsíců nezapomenou, což ale není vůbec pravda, tak drtivá většina informací se dnes dá najít dle potřeby do několika sekund na webu nebo v aplikacích kdykoli a kdekoli.
21 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Abyste mohl pracovat s chatbotem, potřebujete mít alespoň takové znalosti, abyste dokázal znejistět ve chvíli, kdy Vám neříká pravdu...
2 odpovědi