Proč by to majitelé EV dělala?
Dnes jsem si v noci ze spotových cen nabil EV nějakými 44kw ( neměl jsem úplně vybité baterie). Z těchto 44 kw ujedu cca 300km v kombinovaném provozu. Po dálnici v plném dálničním tempu kolem 230km.
Těchto 44 kw jsem nabil za cca 85kč. S touto cenou opravdu spotřebu řešit nemusím abych ušetřil pár haléřů .
Většina majitelů EV to má obdobně kdy spotřebu opravdu neřeší a rychlost mají plynulou
Bohužel musím potvrdit, že i já s kamionem musím dost často předjíždět elektroauta a je mi jedno z jakého důvodu jedou pomalu, teda když není zákaz předjíždění. Když ten zákaz je, tak hodně skřípu zubama.
To není jen o Turcích. Spousta kamioňáků i našinců jezdí jako prasata. Vůbec jim nezávidím jejich náročnou práci, ale mozek by mohli častěji používat všichni. Třeba když si v kopci na dvouproudové silnici poměřují dlouhé minuty pindíky, kdo že pojede 1 km/h víc, než ten druhý.
Tak kamion se dá předjet jen v kopci, když je to jinde zakázaný a hlavně v kopci může lehčí auto předjet naložené auto mnohem rychleji, protože na rovině ty omezovače jsou nastavené na podobnou rychlost. Každý chce, aby kamioňák zpomalil třeba na 3h jízdy ( Praha -Brno ), ale v osobáku zpomalit cca na 3km kopec, aby se ty auta popředjížděli, je šílený problém.
To ale skutečně není žádný ukazatel. Potravinové lístky jsou standardním nástrojem i v rozvinutých a civilizovaných zemích. Myslím, že jsou daleko podstatnější ukazatele neprosperity Ruska než nějaké zavedení potravinových lístků.
Mohu prosím vědět v jakých civilizovaných zemích se platí potravinovými lístky? Jsem myslel, že to bylo jen za války a chvíli po ní. Děkuji za odpověď.
Oni Němci pane Svobodo nikde neškemrají, ale elektřinu si kupují. Stejně jako ropu, plyn, nebo exotické ovoce.
A jestli Vám se zdá, že je klima v pořádku, je to Vaše naivita. Evropa a celý svět si to až na výjimky opravdu nemyslí.
Spíš by mě zajímalo jak zrovna Čína je lídrem v produkci těch různých emisí.
Prosím nepatřím k oné české koloně!
Banda kolaborantů zradila ČR?
Nebo kolaborant jste Vy , že jste kolaboroval s představiteli našich bývalých okupantů?
Trochu tápu v dějepise. Myslíte Německo, nebo to SSSR? Ukrajina nás neokupovala jako samostatný stát, ale jako součást toho, někým, milovaným SSSR v roce 1968. Tedy na rozkaz SSSR. Nebo mi unikla ještě nějaká okupace?
Co chcete zvyšovat? Vždyť my stejně nemáme vlastní názor ......jak unie řekne tak se stane .....můžeme mít tanku a letadel půl republiky a jak zavelí Brusel tak stejně bez protestů vše odevzdame....a za tuhle vládu já osobně bych si nenechal dát ani facku
A co za tuhle Republiku, nebo za svou rodinu?
Je třeba provětrat ten zasmrádlý senátní rybníček Tu zbytečnou institucí,kam si chodí dlouholetí členové za velké prachy jenom odpočinout. A to by tak bylo ,aby jim v tom jejich klídečku někdo nový zaváděl jiné pořádky, než na jaké jsou zvyklí.To odkladiště politiků včetně důležitého předsedy chce ,dej bože ,lehko.Bravo, paní Vidumetzová, jen do nich.
Až na poslední větu souhlasím
Normálně ve světě to funguje tak, že kamioňák přijede do železničního depa a po rampě s kamionem najede na vagón. Pak má rovnou povinnou přestávku v řízení a ani nemusí vylézt z kabiny. Za 2 hodiny z vagónu sjede o 100 km jinde. Co na tom je nevýhodného, krom toho, že se tím vyrobí jen pětina emisí?
Můžu prosím vědět ve které zemi může zůstat řidič v kabině, když je kamion na vlaku? Vlakem jsem i jel a takhle to opravdu nefungovalo.
Moje benzínová 1.6 má deklarovanou spotřebu 6L/100km, ale na dálnici si s přehledem podle nákladu vezme i 10.
Tudíž můj dojezd z cca 830km klesne 500. S tím, že rezerva se rozsvicuje u auta z pravidla s dojezdem okolo 100 km kdy už fakt radši tankuju.
Takže po dálnici je můj reálný dojezd 400 km vůči deklarovaných 830km.
Mám svůj vůz reklamovat, nebo psát články o tom jak 830km nikdy ani zdaleka neujede?
Proč píšete něco o nákladu? Autor psal o jízdě a evidentně max. s taškou a né plném kufru cihel.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Já jsem se s tím zatím nesetkal spíš naopak. Já osobně jezdím tak abych nebyl brzdou provozu.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Spíš naopak, že elektroauta jezdí povolených 130? Tak to jste opravdu jeden z mála. 90% pracovního času trávím na dálnici a opak je bohužel pravdou. Samozřejmě výjimky potvrzují pravidlo. I staří řidiči a podobní jím, kteří se bojí jezdit rychle, jezdí ve spalovácích aspoň 100.
1 odpověď