Pokud si kdejaký vykladač dějin vybere jen fakta, která se mu hodí do krámu, vyjde z toho takový elaborát.
Komunisti dělali totéž v bleděmodrém...
Tak Husiti taky nebyli úplný zlatíčka. Myslím si, že je potřeba ty fakta vytahovat na světlo. O těch partyzánech jsem třeba nevěděl. I pisatel psal, že nebyli všichni tak hrozní
Ono tak nějak záleží i na příjmech. Představte si matku samoživitelku se třemi dětmi a minimálním platem. A děti musí poslat do školy, a né na pole... A při tom ty děti by měli být budoucnost státu.
A v takové pozici je i stát.
Na slovo samoživitelka jsem už dosti alergický! Má doma přítele s 50 měsíčně, ale i tak má nárok na státní podporu čeho si a stěžují si! Samozřejmě ne všechny, ale většina ano.
Než ten okruh dostaví, tak bude nedostatečný.... Škoda, že se dálniční síť nebudovala podle návrhu Bati, tedy absolutně mimo velká města s tím, že k nim by byly pouze přivaděče.
A možná škoda, že při budování nových vlaků se nerozšířil průjezdný profil tak, aby se na vlaku daly bez problémů přepravovat celé kamiony.
Ale celé kamiony se můžou přepravovat už teď, ale jelikož by to třeba Praha - Ostrava, jelo max 2x za den, protože nejsou volné časy na tyto nákladní vlaky, tak je rychlejší jet po vlastní ose. A o rychlost jde hlavně, protože ty nenáviděné kamiony v dnešní době fungují jako sklady= dorazit na vykládací rampu v určitý čas, děj se co děj a pak zase rychle jinam.
Já moc nechápu, že ten okruh je naplánovaný snad 30 let, nejsem si jist a tenkrát to plánovali do míst kde nic nestálo, si myslím. Proč někdo dovolil postavit baráky k plánované dálnici a teď jsou kvůli tomu protesty a musí se ta dálnice stavět do tunelů atd. Chceš tu mít dům? Tak počítej, že tu jednou povede dálnice a tedy hluk a pak si nestěžuj.
Pokud bude mit pri ruce alespon zakladni diagnostiku, tak zjisti kde by mohl byt problem a jak se da postupovat dale. Ona to neni uplne raketova veda jak se muze zdat... Mnohdy staci i jen vymazat chyby a vozidlo zase na nejakou dobu plne funguje
No zkusím se na parkovišti poptat kolegů, kdo z nich má v autě aspoň základní diagnostiku.
Kupř. pro předjetí můžete(!) krátkodobě překročit nejvyšší povolený rychlostní limit! Jistě, nemusíte. Ale nezařadit se zpátky vpravo "hned jak to je možné" už porušením pravidel je...!
Můžete mi prosím poslat paragraf,nebo tak nějak, kde je to o té možnosti překročení rychlosti? Zrovna tohle mi vysvětlil policajt, že neexistuje nic krátkodobého, když tam zrovna bude radar a vy pojedete jen 1s rychle, tak vás taky vyfotí a neukecáte nic. Samozřejmě hned se vrátit do pruhu by měla být samozřejmostí, ale né za cenu, že budu zbytečně překračovat rychlost, protože někdo zamnou spěchá 160.
Bez urážky, pane Vaňku, ale Vy nemáte co řešit, proč kdo překračuje povolenou rychlost, a už vůbec ne jej - říkejte si mu, jak chcete, klidně "pospíchálek" - vyučovat! Vaší povinností je co nejdřív dokončit Vaše předjíždění a udělat mu místo. Jinak máte, samozřejmě, pravdu...
Ano co nejrychleji zpět do pravého pruhu, ale nepřekračovat povolenou rychlost. Ale někteří debatující špatně snášejí jízdu před nervózním blikačem, tak jsou "nuceni" porušit zákon a překračují nedobrovolně rychlost. Vůbec to není o nějaké výchově a naschválech.
Tolik teorie .Teď praxe Řidič kamionu téměř nevidí přímo před sebe u spolujezdce ,a potom okolí dveří u spolujezdce.Je jedno jaká značka vozidla ,nebo jaký má věk řidič.Proto doporučuji osobákum se tak vůbec nezdržovat.To samé chodcům.
Říkám to už léta, KAŽDÝ řidič v autoškole by se měl projet s kamionem, aby viděl jak to naložený "brzdí", jak si musí najet do zatáčky, jak není vidět za návěs při couvání a taky se od řidiče podívat co vše není vidět v pravých zrcátkách.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Znáte nějaké jiné město u nás, kde je to jiné? Spíš to ale není pod takovým drobnohledem…
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
No a to je smutnější, že je to všude stejné