Tady je potřeba si položit otázky:
1) byla stavba bezpečně užívána a udržována?
2) byly závady zavčasu odstraněny?
3)Nedošlo k náhodné události, kterou nemůže majitel vodárenského zařízení ovlivnit?
Jednoznačně za to může pachatel, který poklop odcizil. Dalším vyníkem dle mého názoru je ten co neodvrátil hrozící nebezpečí je těžšké za lajdáctví někoho dohledávat( ale umožnit tím plnění pojišťovně majitele/provozovatele jako škodu způsobenou třetí straně).
Já bych to rozhodně viděl v těch pozitivních číslech umožnění čerpat příspěvky na infrastrukturu přímo pro obce, hodnota připojované infrastruktury a občanské vybavenosti na jeden stavební pozemek se pohybuje u malých obcí cca 500 obyvatel řádově 1mil Kč, za bydlící kus je příjem obce 16tis/rok, tak lze vymyslet nějaký kompromisní vzorec. Hlavně pokud někdo pozemek k zastavění chce, musí ho to také něco stát, aby ho nenechal pak jen tak ladem a obec se rozvíjela s návazností na stávající výstavbu.
Pořád je to strašně málo každý dům má 25x3m ulice cca 75m2 a jejich rekonstrukce 1xza 20let v hodnotě 2000kč/m2 cca 150 000kč/ RD + vodovod+ kanalizace + zimní údržba + sekání+úklid Když je ta nemovitost obsazena kompenzue to trvalý bydliště cca 16000/rok osoba, ale co s chatama, chalupama, neobsazenými nemovitostma. Zavedl bych progresivní daň z neobsazené nemovitosti trvale žijícím tj. kompenzoval by ušlý příjem obce.
Azbest je pouhý minerál, který má jen nebezpečnou strukturu vláken pro zachycování v plicích, chemicky je absolutně neškodný. Tento minerál byl ze země vytěžen a do země zahrabat patří. Dle mého názoru pouze povrchově vysbírat, třeba lokálně prosítovat vrchní část ornice a neutrácet 1,5miliardy. Pokud je umístěn již pod cyklostezkami s asfaltovým povrchem je to nevhodné ale nebezpečí to nekoná žádné. Problém je jen ten prach s manipulace s tímto materiálem, ale to se dá zkrápět vodou.
Autor názoru Petr Hlaváček je především ze Zlína a káže rodilým pražákům jako já svojí mluvou jak díky mému přestěhování z důvodu přetlaku na nemovitostním trhu v Praze, kterou způsobily lidé jako je on, mu dopravou přetěžujeme jeho nové emigrační působiště🙂 Dle mého názoru středočeský kraj sousedstvím Prahy trpí více a to nájezdníkami na chaty a chalupy, nemovitostním investováním spekulalantů z Prahy. Máme zde na obcích mnoho nepřihlášených obyvatel bez příjmu do rozpočtu obce díky pražským parkovacím kartičkám, držitelů státních bytů v Praze a lepší šanci umístění dětí do školek a škol
Dle mého názoru jdou sami proti sobě. Začátky budou samozřejmě také o pracovní síle z třetích zemí a drobně vzniknou sociální problémy(ubytovny,bary). Později se začnou aklimatizovat a začne poptávka po běžném bydlení a službách, nehledě k tomu, že na každého pracovníka u pásu vzniknou další příležitosti pro ty kancelářské a subdodavatelských firem. Celkově se to projeví velkou poptávkou a budováním novostaveb v okolí měst a obnova staveb a rozšířením služeb ve městě. Jděte do toho, nikdo jiný vám nepomůže v tomto kraji.
Moc jim ve výstavbě fandím, Plánovat ale výstavbu 25km tunelu na rok 2028-2035 je sci-fi příběh. Pokud vezmu poslední část tunelu Blanka 1996 zahájena příprava záměru,2006 tendr, 2011 dostavba to je 15let na 5,5km tunel. Dostavbu 25km tunelu Praha-Beroun bych odhadoval na 30let tj.2054, je to obrovské dílo.
Bohužel nejsme na to připravení chybí kamenolomy, betonárky, deponie, dopravní infrastruktura. Nezbylo nám toho moc, stavebnictví sotva přežívá. Hlavně že jsou všichni pobouřeni to je dobrý bezpracný tah do komunální politiky - "my jim to zakážem"
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
vyrábět auta které nikdo nechce je cesta do pekel