Fandím jim. Jako myslím si, že pokud to člověk chce sledovat tak těch par dolarů kolik to stoji nejsou dneska žádné peníze. Zároveň se dá pořídit balicek pro rodinu, myslím že je tam 6 účtu a platím za to asi 260kc ( cca 3 Plzně nebo necelé 2 krabičky cigaret). Takže je to cca 40kc na jednoho z rodiny. Za což si dneska dám max 1kopeček zmrzliny. Navíc je to bez reklam a na mobilu se dá sledovat s vypnutym displejem na pozadí.
Také s tím souhlasí, ale zařadil bych tam ještě feťáky, obézní lidí, lidí co sportují a zničí si tím kolena, lidí se sedavym zaměstnáním ať si hradí léčbu zad a krční páteře, a tak se dá pokračovat. Ideálně zrušit zdravotní pojišťovny a zavřít to tady. Kuřáci aspoň narozdíĺ od ostatních platí tučně do státní kasy na daních.
Penzijko je o ničem. Stát do toho dává peníze formou příspěvků, ale nic z toho po pár letech není. Teď mi došla zprava z penzijního sporeni za minuli rok. A když vidím jakého perfektního dosáhli zhodnocení a kolik de dalo na poplatcích tak by bylo lepší jít žebrat na nádraží a vydělal bych tam za den víc peněz, než jakého zhodnocení dosáhli oni. Ten poplatek za vedení sežere veškeré státní příspěvky a ještě k tomu procenta z dosaženého zisku je výsměch úplný. Jediný bonus jsou odpisy z dani. Ale to nevyrovná ty poplatky a stejně tím vlastně stát ještě víc prodělala ve prospěch spořitelen.
No za 320 tisíc je to teda jen pěkná reklama. Když v tom není klimatizace a to ani manuální. A digitální je au v v nejvyšší výbavě. Navigaci ozeli každý, koukd radio imozni zrcadlení telefonu. Ale bez klimatizace bych si teda auto nekoupil. Jinak do města to bohatě stačí. Jen výbavu poskladali tak, aby člověk musel vzít tu nejvyšší.
No celá tato studie je katastrofa. A je napsaná tak aby se hodila. Množství co2 na km se pouze spocita pri prumerne spotrebe. Při průměrné spotřebě 5 litrů na 100 km bude emise CO2
5 x 2392 / 100 = 120 gramů CO2 na ujetý kilometr. Což vychází méně nez u toho vypoctu nez u elektrickeho. Ale nějak k tomu pan zapomněl připočítat že ten benzín nanaprsel z nebe. Když si ktomu pripocita kolik co2 vznikne v té samé elektrárně při rafinaci toho benzinu což je prumerne 1.7 kwh na litr benzinu, tak mu vyjde výsledek jiný. A to ještě za předpokladu, že ten nebzin natece sám do auta. Což se nestane. Musí se převést na nenzinku a čerpadly dostat teprve do auta. Takže za mě je tento článek pouze další odpad napsaný tak, aby udržel při zivu spalovaci vozy. Krom toho energeticky mix se zlepšuje. Účinnost u spalovacích aut už moc dopředu nepůjde.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Moc nechápu to slibovani levnější elektriny. Provozoval ji sice vyrobí levněji. Ale prodej elektriny spotřebitelům probíhá prez burzu. Jak by teda mohla být pro nás elekteina levnější? Leda, že by stát jako majoritní vlastník ČEZu těmi usetrenymi penězi na výrobě, dotoval nebo poskytoval slevu na elektřinu koncovým spotřebitelům a ty peníze na to potrebne by vytahovat z ČEZu.
Jinak by opravdu mohl pan Fiala vysvětlit jak k tomu zlevnění dojde. Protože se do ceny elektriny musí promítnout cena tě stavby jaderných bloku a to tu cenu zvedne.
2 odpovědi