A teď ještě tu o perníkové chaloupce. 😂😂😂
A to že to váží 2x tolik, co normální auto a proto to 2x tolik odjíždí pneu a opotřebovává silnice, to je také ekologické?
Které elektricke auto váží 2x tolik co jeho spalovaci varianta? Můžete klidně hodit i z ruznych značek, ale aby to byla stejně velké auta stejný vybavy. To jsou pouze pohadky šířící se po hospodach, ze to váží 2x tolik.
Tak šup šup, přesně na to čekám, stačí mi dojezd opravdu poctivých 700km v zimě + 4 lidi a vybavení na lyže. A cena řekněme 550000,- , dobíjení 0-100% může klidně zabrat i hodinu.
A které nové spalovaci auto za ty peníze nyní splňuje vaší představu? Za ty peníze se dneska nedá pořídit téměř nic, aby to trochu vypadalo, jelo a mělo aspoň nějakou výbavu.
Je to naopak, pokud Volkswagen zkrachuje, pak je příčinou to, že všechno vsadil na elektromobilitu, závěr autora je mylný.
Nemusí sázet na elektromobilitu. Ale o spalovaci auta stále menší zájem. Ano v naší zemičce lidí křičí a každý zde ví, že elektroauta nikdo nechce. Ale mimo ČR to lidé vidí jinak.
Ještě bychom mohli začít makat na černo aby nám stát na daních nebral těžce vymakane prachy. Odvadime ze mzdy velké prachy a pak posloucháme jak není na důchody. Ať si ta banda zlodějů ve vládě shání finance jinde
Nemyslím si, že je to jak tvrdíte. Ano já z výplaty také odvážil hodně peněz. Ale vemte si kolik je u nas zivnostniku. Znám jich dost. A každém odvádí ročně na dani tak 1500, aby aspoň něco přiznali. Zbytek je načerno. Nebo různé festaky atd. Všude platba pouze v hotovosti a žádná účtenku. Myslím si, že kdyby naopak tito lidé odvadeli co mají. Tak se dají daně na ostatní věci klidně snížit.
Na světě je přes miliardu aut. Když z toho budu brát 50 milionů elektromobilů tak celosvětově nebudeme ani na 5%z celkového počtu aut. A to do toho ještě počítají ruzne hybridy. Za ty zdroje které to doposud stalo tristní vysledek
Buduje se infrastruktura. Vemte si kolik peněz se dalo treba do mobilních telefonů a kolik desetiletí trvalo než se počty prodejů dostali na dnešní čísla. První mobili byli v roce někdy v osmdesátých letech minulého století. Myslím, že kdyby smýšleli jako vy tak do dneška máme doma pevnou linku a venku bysme si volali z budky na ulici. Všechno chce svůj čas.
Jasně že o 50% , když jich jezdilo dejme tomu 2000 a teď jich jezdí 3000, protože jsou na to pro firmy dotace tak ten 50% nárůst chápu😉
Pěkná reakce. Ale matematika vám.moc nejde. Chtělo by to pochopit, že počet elektromobilu v roce 2023 vzrost o 50 procent. Tam vám počty ještě sedí. Ale ty auta co byly předtím se neprodaly všechny rok předtím, ale cca od roku 2011. Takže to ukazuje na dosti rychlý nárůst prodeje. Až vy vyrobíte nějaký produkt u kterého budete mít 50ti procentní nárůst prodeje za rok tak se ozvěte jestli je to pro vás dobře nebo se zlobite a zavřete krám.
Bože, v hlavě luštěniny, že? Když je výroba elektřiny levnější, je při jejím prodeji větší zisk. A levnější výroba bude oproti dnešní výrobě ze stavajich sovětských reaktorů. Ty už jsou na hranici životnosti. Ale dej si čočku...
Asi neumíte číst. Tudíž nevím kdo ma luštěniny v hlavě 🙂 Nejspíš neumíte přečíst co jsem napsal. No zkusím to pro vás ještě jednou. Fiala tvrdil v tom svém proslovu, že to přinese zlevnění elektriny pro lidi. Já psal, že to přinese zlevnění výroby, tudíž zisku pro provozovatel tj. ČEZ. Ale jelikož elektřina jde prez burzu. Tak není možné, aby se koncovemu zákazníkovi, třeba vám, nezakládě toho elektřina zlevnila. Co jsi na to nepochopil ty čočko?
Moc nechápu to slibovani levnější elektriny. Provozoval ji sice vyrobí levněji. Ale prodej elektriny spotřebitelům probíhá prez burzu. Jak by teda mohla být pro nás elekteina levnější? Leda, že by stát jako majoritní vlastník ČEZu těmi usetrenymi penězi na výrobě, dotoval nebo poskytoval slevu na elektřinu koncovým spotřebitelům a ty peníze na to potrebne by vytahovat z ČEZu.
Jinak by opravdu mohl pan Fiala vysvětlit jak k tomu zlevnění dojde. Protože se do ceny elektriny musí promítnout cena tě stavby jaderných bloku a to tu cenu zvedne.
Kolik baterek "sežere" takové 10ti hektarové pole, až to budu spát i do traktorů?
To nevím můžete si to nějak započítat. I když je to zbytecne to počítat, když se ten zakaz týká osobních automobilu a dodávek. Pokud vás traktor nemá v technicaku napsané, že je to dodávka, tak vás to trápit nemusí. Ani přechod osobaku se nezvládne podle mě dřív jak v roce 2050. U dodávek to bude rychlejší.
Jen blábol prosazující zelené šílenství, lobující za výrobce elektromobilů. Smysl to bude mít, až lodní a letecká doprava bude rovněž spalovacích motorů prostá . A to jen tak nebude. Tak zpátky na zem "autore".
Emise z lodní dopravy jsou vyšší, ale co do celkového objemu produkují méně emisí než automobilový průmysl. Zároveň jsou ekologičtější než moderní kamiony. Když si porovnate, kolik tun prepravi za kolik paliva. A emise se tam snižují neustále. Za posledních 10 let je 4x méně síry v tom mazutu než bylo dříve. A zároveň nové lodě musejí splňovat stejne jako auta vyšší normy. I v leteckém průmyslu se přimíchávaji bioslozky do paliva.tam je ale náročné kvůli váze přejít třeba na baterie. Ale nyní vzniká a myslím, že už se vyrábí syntetické palivo pro letecky průmysl, ale je ve fázi testovani, když dojde k problému kvůli paliva tak se stane horší věc než že se vám zastaví auto někde na silnici. Navíc ten zakaz preci nezakazuje použití spalovacích motoru po roce 2035, ale pouze takových které spalovuju fosilni paliva.
No vodík je nejčistší forma spalování,ale to se nehodí do krámu zemím produkující ropu.Udajne šejkové skoupili patenty aby se dal používala ropa
Souhlasil bych s vámi, že vodik je nejčistší. Ale víte jak a z čeho se bodík vyrábí? Budete se asi divit. Ale vyrábí se že zemního plynu. Dá se vyrábět z vody. Ale pak je to energeticky náročnější, než když tu elektřinu dáte rovnou do toho elektrickeho auta. Takže se dnes prez 95 procent vodiku vyrabi ze zemního plynu. A skladování a tankování vodiku je extrémně náročné jednat technologický a rovněž na elektřinu na stlačení vodiku. Několik v posledním roce to zkouselo, byl mezi nimi i shell, který si udělal stanici. Ale upustil od toho, protože je to neekonomicke. Odcházeli jim po pár měsících čerpadla které stala 200 tisíc dolarů atd. Sejkum třeba v Dubaji, ubu Dhabi aťd je to jedno. Jejich příjem z ropy je dnes cca 15 procent, protoze s koncem počítají dlouhou dobu a masivně investovali do rozvoje a turismu. Asi to bude vadit Iranu a dalším méně vyspělou státům vyvazejicich ropu stim souhlasím.
Fandím jim. Jako myslím si, že pokud to člověk chce sledovat tak těch par dolarů kolik to stoji nejsou dneska žádné peníze. Zároveň se dá pořídit balicek pro rodinu, myslím že je tam 6 účtu a platím za to asi 260kc ( cca 3 Plzně nebo necelé 2 krabičky cigaret). Takže je to cca 40kc na jednoho z rodiny. Za což si dneska dám max 1kopeček zmrzliny. Navíc je to bez reklam a na mobilu se dá sledovat s vypnutym displejem na pozadí.
Oni to v Německu mají jinak než jinde? Banka strhává %.
Mají to jistě stejně. V procentech to je. Ale je nějaké minimum, které se musí zaplatit z každé platby. Ale v tomhle případě si myslím, že je to jedno kolikrát zaplatil u částky nad 100kč. Zároveň každý obchodník má jiné podmínky. Spíš asi vadilo hospodskému, že mu natočil 16 piv a nedostal žádný dyško.
Palec nahoru pro hospodského, u nás u Grobiána by už letěl z hospody po prvním pivu. A taky je vidět, jak jsou banky nenažraný. Banky tu nejsou pro lidi, ale jen koukají jak kde koho obrat o každou korunu.
Banka, prece není nějaká nezisková organizace nebo dobročinnost. Tak nechápu co myslíte tím, že tu banky nejsou pro lidi. Minimální částku si veme kreditní společnost visa nebo MasterCard. A pak si zbytek rozdělí banka z které platba probíhá a banka do které peníze jdou. I banky stejně jako kreditní společnosti mají náklady na zabezpečení, provoz serveru, zabezpečení že platba dorazí kam má atd. Vše stojí nějaké peníze. Nechápejte mě špatně, také bych bral aby to bylo bezpoplatku, ale budování tě sítě atd prostě něco stalo a stoji.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Hnědouhelná elektrárna Chvaletice nebude několik dní dodávat elektřinu......
a kde budou ty elektro auta tankovat ten křištálovej a čistej elektrickej proud ???
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rafinerka a benzinky mají svoji elektrárnu? Kde oni berou elektřinu?