Jste příliš hloupý na to, abyste pochopil tamní situaci, ale můžete se dál ztrapňovat nejapnými komentáři. V článku máte jasně uvedeno, že libanonská společnost je fragmontovaná. Izraelský útok dopadá na všechny.
Ano, izraelský útok dopadá na všechny libanonce, zatímco rakety vystřelované z území Libanonu dopadají jen na neobydlená území Izraele. Vy jste tak chytrý, Petře.
Nevím, kolik aut od koncernu jste v posledních 15 letech odjezdil. Já od nových tyto: VW Golf VI Variant 1,6 TDI 77kW. Škoda Superb III Style Plus Combi 2,0 TDI 110 kW 6MT. VW Touran 7DSG 2,0 TDI 110 kW. VW Golf Variant VII 2,0 TDI. Škoda Octavia IV 4x4 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Aktuálně zcela novou Škoda Octavia IV 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Kromě té poslední jsem všechny vracel po operáku s nájezdy v rozmezí 120-240000 km, tak nějakou zkušenost mám. Soukromě v užší i širší rodině naopak asi 8x nejrůznější Hyundai, Elantra, I30HB všech generací, I30 Fastback, Tucson dvou generací, Kia Ceed SW. Trochu tedy srovnání mám, řekl bych. A Hyundai nejpozději od roku 2016 nabízí lepší poměr ceny/hodnoty, než slavné VW. O nefunkčnosti infotainmentu koncernu, totální ignoraci záruk, výměně manuální převodovky po 4000 km u dvou ze čtyř firemních aut, výměně motoru po 12500 km, panelech karoserie totálně nelícujících už z výroby, a dalších skvělých zkušenostech s koncernem, bych mohl vyprávět. Jsou samozřejmě i pozitiva - s TDI v Oct.IV lze reálně jezdit za 4,5 litru, podvozek ujde, Ergo Active sedačky jsou výborné. Celkově ale Hyundai jde nahoru a koncern do pr...., a 30% cenový rozdíl fakt není opodstatněný, a to i při zohlednění o něco prémiovějších materiálů uvnitř.
To co zde popisujete nic nemění na tom, že koupit si v dnešní době kombík s atmosférou 1.5 je nešťastná volba a jízda s plně naloženým autem je vším, jen ne radostným zážitkem. Korejská auta za posledních 10 let udělala velký pokrok, ale pořád je zde rozdíl mezi Golfem na jedné straně a I30 nebo Kia Ceed na straně druhé.
Korejce jsem dal jako příklad, ale těch značek a vozů se stejnou či lepší výbavou a cenou nižší o desítky až stovky tisíc, by se našlo daleko více. Koncern chce tancovat na elektrickém parketě, a ten mejdan mají platit ti, kteří chtějí naftu či benzín. Tím se jeho ceny dostaly někam úplně mimo. Zatím žije z toho, že leasingovky mají operáky nastaveny na koncernové vozy, u jiných počítají tak nízkou zůstatkovou hodnotu, že je firmy nevezmou. Pokud se toto změní, tak koncern spláče.
Tam mám sem prosím dejte odkazy na ta auta stejné kvality, se stejnou výbavou a s cenou nižší o stovky tisíc. Děkuj.
Bohužel tihle zmetci jsou často pouštěni po vykonání poloviny trestu, většinou za "dobré chování", protože v base se chovali vzorně, když tam neřídli opilí.
To je holt ta naše "demokracie". V praxi to znamená, že pachatel požívá nezměrných výhod demokracie, sám se ovšem žádnými pravidly řídit nemusí.
Pokud by si odseděl celý trest, zaplatil veškerou škodu a opravdu se pak choval vzorně, pak to beru.
Vzhledem k výš trestu si odsedí 2/3, ne polovinu. Vzniklou škodu za něj pojištovna platit nebude.
No líp jak líp, ale fakta jsou fakta v r.1983 jsem vydělával 2200 kč, nájem za 2 pok byt včetně energií a vody 450 kč, vůz čkoda 110L jsem koupil za 17 tis kč o ceně benzínu se vůbec nemá cenu bavit a pneumatika OR6 mimochodem dobrá i v zimě 170 kč....pivo stálo 1,50 kč desítka.
Guláš s knedlíkem 4,50 kč.....tož tak asi.
Tak pokud stále vyděláváte 2200 měsíčně, pak chápu, že vám dříve bylo lépe :-)
Vás by měli vyměnit za nějaké dítě v Gaze. Kdyby měli takhle měli válčit Rusové vůči UA a likvidovat civily tak už Vás klepne. Za 1 měsíc 10 000 mrtvých civilů. Vy jste ubožák co od klávesnice obětuje kohokoliv ve jménu Své jediné správné ideologie.
Na demokracii je hezké, že i mentálně slabší mohou zcela beztrestně šířit nesmysly.
94
Sledujících
0
Sleduje
94
Sledujících
0
Sleduje
Jak to, že vlak dostal zelenou k jízdě po nezabezpečené koleji?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Matouš 5:3-12
Blahoslavení chudí duchem, nebo jejich jest království nebeské.
1 odpověď