Když se most stavěl, jednalo se o moderní technologii, která byla vůči panorámě Vyšehradu také jako pěst na oko. Nyní, když má dnes již zastaralou konstrukci, kterých jsou po světě stovky, nahradit opět nový moderní most, tak se tu rojí podobné bizarní plány. Dejte si to na zahradu, ale nechte Prahu ať se rozvíjí.
1,9 miliardy to mělo stát podle Dostálové. Bartoš udělal nové výběrko o 700 milionů levnější, ale to napadla firma, která se ani neúčastnila a maximálně v Hornídolní opravuje notebooky. To co se nakonec realizovalo byla podlimitní zakázka za 50 milionů. Je jasné, že takhle by to nešlo, protože pří takovýchto cenách nezůstane za nehty nikomu nic. Je tedy zřejmé, že se to musí udělat celé znovu, aby bylo čím futrovat krabice od vína.
Germanium se k výrobě polovodičů nepoužívá od nástupu křemíku v 70. letech minulého století. Samotné se nikde netěží a není ani nijak vzácné. 60% získáváme jako vedlejší produkt při rafinaci zinku, 20% z popílku uhelných elektráren a zbytek z recyklace staré elektroniky. Stejně tak gallium, které se rafinuje jako vedlejší produkt bauxitu v hliníkárnách a rovněž z popílku. Germanium stojí cca 1.700 USD/kg a gallium pak 100 USD/kg. Při této ceně se mnoha západním rafinériím ani nevyplatilo tyto prvky separovat a teprve nyní, když cena o něco vystoupá, mohou své provozy opět spustit. Čína se snaží tímto krokem reagovat na ban, který západním firmám jako ASML zakazuje export zařízení na výrobu pokročilých čipů do ČLR. Jejich vlastní výrobky se tak zatím nedostaly dále než na úroveň konce 90. let minulého století. Jedná se sice o nepříjemnost, ale rozhodně ne takovou, jakou se snaží navodit headline tohoto článku.
Vítaná změna, která omezí množství dezokandidátů, kteří podpisy voličů ani nesbírali a spoléhali se na parafy poslanců SPD a podobně smýšlejících individuí z řad poslanců a senátorů. Běžný občan zároveň nemusí běhat k petičnímu stánku, což bylo problematické především pro obyvatele menších sídel a všichni tím pádem mohou snadno podpořit své potencionální kandidáty.
Obvyklá stěžovačka na letní opravy v Praze. Nejvíce to samozřejmě štve mimopražské, kterým se každý rok prodlužuje cesta do práce a místo toho, aby konečně začali jezdit vlakem, tak raději stále tvrdnou s upoceným zadkem v zácpě. Jinak článek také není zcela akurátní, ta zmiňovaná Bubenská je již průjezdná a díky podjezdu pod tratí odpadá čekání na závorách.
Zemědělské stroje prodělávají v posledních letech obrovský přerod. Z traktorové firmy John Deer se stala technologická společnost využívající technologie jako počítačové vidění, pokročilé snímání, strojové učení a analýza dat. Z 15 tech nabízených pracovních míst jich u této firmy 13 připadá na programátory. Díky tomu dokáží snižovat na minimum překryvy průjezdů na poli, hnojiva a pesticidy zacílí na každou jednotlivou rostlinu a zvyšují tak výnosy při současném snižování nákladů. Vyrobit jen traktor už dnes nestačí a Zetor tento nástup technologií rozhodné nezachytil.
6
Sledujících
34
Sleduje
6
Sledujících
34
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi nehráli pořád dokola Michala Davida.