tak beru to podle normy. byla jsem v centru na zdravotní masáži a šla jsem kolem obchodů tři nabídky práce prodavačky jedna na drze prodavačka nástup 20 000kč a pak ty dvě nástup 25 000kč v centru Prahy. Uklízečka v mcdonalds noční 36 000kč Praha Hostivař
Věc dohody. Bohužel u státních podniků, úřadů apod. to neplatí. Tam jsou tabulkové kritéria, ale zase tam dá zúročit vzdělání.
Proč tam nejsou závory?
Na jednu stranu technika pomáhá (sdílená kola) a na druhou (sluchátka) málem zabíjí.
Tuto otázku adresujte správným směrem. Buď Správa železnic nebo Drážní úřad. Dle zákona 106/99 Sb., Zákon o svobodném přístupu k informacím. Odkaz 1
Marie má špatného advokáta. Za stalking může být někdo odsouzen pouze tehdy, pokud se příjemce SMS může oprávněně obávat o život a zdraví svůj nebo svých blízkých lidí. Pokud někdo pouze posílá vzteklé SMS, aniž by příjemce měl objektivní důvod mít z odesílatele strach, toto chování trestné není.
A co když mám strach z toho, že si to s odesílatelem vyřídím ručně a ve vzteku mu pochroumám fasádu? Pak to odskáču já jakožto za nepřiměřenou obranu. No jo, ale co dělat, když s ním není "lidská" řeč?
"Přijďte na zastávku dřív" bohužel funguje v Brně, v Plzni, v Liberci... V Berlíně, ve Vídni, v Paříži, v New Yorku, v Londýně... nikoliv tak v Praze. V Praze, kde zdejší dopravní podnik má svůj vlastní jízdní řád úplně fp**i, je úplně jedno, kdy přijde člověk na zastávku - autobus nebo tramvaj stejně pojede ne podle jízdního řádu, ale podle generátoru náhodných čísel.
To se silně pletete. MHD jezdí v Praze takhe kvůli trotlům a jiným exotům o nichž autor píše.
Rozdíl mezi autonomní a automatizovaný spočívá v míře nezávislosti a schopnosti rozhodování:
Autonomní
• Definice: Schopnost fungovat nezávisle, bez nutnosti přímého zásahu člověka. Autonomní systém má vlastní rozhodovací schopnosti založené na datech a algoritmech.
• Příklady:
• Autonomní auto: Samo řídí, vyhodnocuje situace a rozhoduje o trase, brzdění či rychlosti.
• Robotika: Robot, který na základě senzorů a dat sám plánuje své kroky.
• Klíčová vlastnost: Schopnost přizpůsobit se a reagovat na nové situace bez externího řízení.
Automatizovaný
• Definice: Provádí předem naprogramované úkoly, často na základě daných pravidel nebo instrukcí. Nemá schopnost se sám učit nebo přizpůsobit.
• Příklady:
• Automatizovaná výrobní linka: Stroj opakuje stejný úkol, například montáž dílů, bez možnosti měnit proces.
• Termostat: Automaticky zapíná nebo vypíná topení podle nastavené teploty.
• Klíčová vlastnost: Řídí se pevnými pravidly, bez vlastního rozhodování.
Shrnutí
• Autonomní: Rozhoduje sám, přizpůsobuje se změnám, má vyšší úroveň „inteligence“ (např. AI).
• Automatizovaný: Vykonává pevně dané úkoly podle nastavení nebo programu, bez flexibility.
Skvěle a srozumitelně popsáno
JJ ale to odhalí zapadková zkouška a jistě víte že nejvíc dochazí k putování při velkých změnách teplot. Zlaté čelistové výhybky tam toto není. Ale já zase za teda jen 8let jako zabezpečovák jsem zažil mnoho vůlí u závěrů a i zputovaných vexlí, ale k vykolejení nikdy nedošlo.
Máte ale pravdu stačí shoda blbé vůle, kamínek a je to.
Já osobně ale ze své zkušenosti spíš dle mista a četnosti jízd a počasí sázím na podození i dle jizdy bez cestujicích to vypadá na posun či manipulaci ve stanici.
Neznám bližší okolnosti, jen jsem sdělil své zkušenosti. Jinak s Vámi naprosto souhlasím. Dokonce jsem šetřil MU, kdy se pachatelka nechtě přiznala k podhození. Den před tím tam byla západková a jedna výměna nevyhověla do odbočky. Protože ji nešlo hned na místě opravit, tak se vyloučia a jezdilo se okolo.Sice to trochu komplikovalo provoz, ale dalo se to vydržet. Termín opravy byl dva dny. Bylo to na elektromotorickém přestavníku. Byl učiněn zápis, uvádělo se to v odevzdávce služby, řadič byl přeložen do vyhovující polohy a označen pomůckou. Dotyčná ten den službu řádně převzala a až do MU sloužila v pohodě. Pak bylo třeba objet HV a ona začala posun "jak jsem to vždycky dělala". Tedy i jízdou proti hrotu do odbočky. Ačkoli věděla o nesjízdnosti, sundala pomůcku a výhybku "hodila" a bylo vymalováno. Na obhajobu uvedla výše citovaný výrok.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Inu, kdyby se rozhlédl, viděl by vlak a nevjel pod něj, ne? Na to nepotřebuju žádnou kouli.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To třeba ano, pokud by vnímal okolí. Mnohdy se stalo (sám jsem mnoho let šetřil také tyto nehody), že na otázku "Vy jste ten vlak neviděl?" jsem dostal takovouto nebo podobnou odpověď: "Viděl, ale nevšiml jsem si ho". Každý psycholog Vám potvrdí, že je rozdíl mezi vidět a vnímat. Vidět mi nezaručuje adekvátní reakci, kdežto vnímání ano. Samozřejmě to nic nemění na faktu, že měl dávat pozor a být opatrný, zvlášť u přejezdů. Hlavně aby se uzdravil.