Hele, já to nebudu hledat kde se sem co za těch 55 let četl....
četl jsem to a deduktivní metodou i odvodil
Obdobně se dnes dá odvodit že slovo Praha je sanskrtskeho původu jako významná část češtiny ..atd
Když zapatras najdeš to , píše o tom i frybort
Odpověď hodna myslitele století. Překvapuje mi, že umíš číst.
Jděte s tou latinou k šípku. Všichni holt neumíme latinsky. Pro jsem psala, že z lidského hlediska 18. Nebo to znamená, že když je tedy 18 "nadřazená" 23, tak ta 23 se dodržovat nemusí??
Musí, jen je třeba to posuzovat celé, v kontextu. Lidsky máte oprávněný názor, právně nikoli. Stačí si jen přečíst pořádně zákoony a prováděcí vyhlášky včetně ostatní příslušné judikatury. Z toho plyne, že je vinen jak zemědělec tak řidič autobusu. Každý má své, ale ignorantia legis nulla excusatio est, sed errare humanum est.
Hezký den
Znám. A teď je otázka, který "platí víc"? Z lidského hlediska asi 18, o život jde zejména řidiči, co po tom sajrajtu jede "jako druhý", ale z právního??
Mýlíte se. Dle právní zásady ordo iuris praescripta momentum v kontextu s právní povinností každého jedince quisque curam sui vitae ac sanitatis tenetur je důležitější ten paragraf 18 odst. 1.
Každý řidič musí vědět, že je povinen přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky. Též ročnímu období. A v tomto období je běžné, že se pracuje na poli. Že se vytahuje bláto na silnici. A to bláto klouže. Je to stejné jako obrana proti pokutě za rychlou jízdu. Já věděl, že je v obci povoleno maximálně 50 km/h. Ale nikdo mě nevaroval, že se rychlost měří. Tedy nebudu platit pokutu, že jsem jel 100 km/h.
perfektní odpověď, podepisuji
Kolej byla před tím ve výluce. Přejezdová signalizace se potom běžně vypíná, zde tedy jen pro tu jednu vyloučenou kolej (ze dvou), aby přejezd nebyl stále ve výstraze, když se u něj pohybují pracovní stroje. Na 2. stranu, málo se zdůrazňuje, že spoluvinu má obecně i řidič, zde tedy autobusu. Ona totiž každá žárovka ve výstražníku může prasknout, nebo přejezdu vypadne napájení a následně se vybije AKU a nic svítit nemůže. S tím nic neuděláte, leda dáváte vlakům rozkaz k jízdě 10km/h a houkat. Po té co vám je porucha přejezdu signalizovaná. I tak ale je tam časové okno, kdy to nestihnete zařídit pro všechny vlaky v místě. Takže přejezd, kde nic nesvítí, musíte přejíždět s opatrností, jako kdyby vlak jel. To platí nejen v ČS 😉 ale obecně.
Vystihl jste naprosto přesně podstatu věci. To tady zazní málokdy. Potěšil jste mě. přeji hezký den .
Asi tomu nebudete věřit, ale internetové bankovnictví v mobilu je bezpečnější jak v PC neb je chráněno vašim otiskem prstů a to nejen bankovnictvi ale i celý mobil, nebo jakákoliv apka, kterou si do mobilu nainstalujete a taky se vám do něj nedostane žádný hekr jako do PC. Taky karta v mobilu je na prst, takže na rozdíl od té plastové si na ni nikdo nenakoupí ani za deset halířů i když ztratíte mobil, takže asi tak
Pokud máte chytrý telefon a ten každý nevlastní nebo nezvládá. Takže tak.
Rozchod kolejnic 1435 je na železnici. Tramvaje mají méně. Pro úplnost v Rusku mají 1524 mm. Si ještě pamatuji ze železniční průmky. Tedy čtyřicet let. Ale tohle se nemění.
Ale mění. Jsem také z dopravní průmky a vím, že sice v Liberci mají ještě někde rozchod 1000 mm, ale postupnš ho mění na 1435 mm. V Praze tento rozchod (1435 mm) už je.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Oni už strojvedoucí nemají povinnost minimálně před každým nechráněným přejezdem houkat? A hned jsou perfektně slyšet.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To by ale nesměla v autě dunět "muzika" nebo by řidič nesměl mít sluchátka, apod.