Za chvíli si budou všichni dělat skupinu C aby ty úžasné elektrosračky s polovičním nájezdem spalováků mohli řídit.
Pořizovací cena, provoz a údržba je mimo realitu většinu populace. Těma sračkama si budou jezdit jen vyvolení co na to budou mít, zbytek zpátky ke koním.
Tvl se těším až budu starým dieselem tahat tyto výmysly na laně k nabíječkám.
Hlavně ať na to nepřechází IZS, to bude průser teprve...
Koupě ojeteho auta bude vždy loterie, buď koupíte dobře nebo naopak.
Pokud auto mělo například 4 majitele a každý se k autu choval rozumně a dodržoval aspoň základní servis auto může sloužit i pátému majiteli bez problémů. Pokud byl jen jeden majitel ale hovado tak auto bude zničené.
Vždy jde o stav vozidla, na něm člověk hodně pozná. Kdo tomu nerozumí ať si s sebou vezme na prohlídku mechanika nebo někoho kdo ví na co se zaměřit.
Kolikrát jsou na tom auta s 200xxx km lépe jak auto zanedbané s polovičním nájezdem.
Je tam mnoho věcí a aspektů, člověk se nemůže soustředit jen na nájezd, počet předchozích majitelů atd...
Motor vpředu prostě chybí. U normálních aut se tomu říká deformační zóna kde motor udrží hodně a nepustí deformaci dál do kabiny. To neznamená že když to ve 200km/h narvu do zdi že mě motor zachraní, to ne, fyzika je jasná.
Ale spalovák má s motorem pevnější deformační předek, elektr.auto nemá vpředu skoro nic a výztuha, nosníky a plechy se prostě zmáčknou snáz.
By mě zajímalo proč neměly auta při testu baterky v podlaze. Že by strach z požáru po střetu? S baterkama by ty vozy byly jeste tak o 500kg težší, tzn.ze vetsi deformace, vetsi skody.
Když se Vám to zdá drahý tak si kupte to samý auto 2-3 roky starý s nájezdem okolo 50xxx km. Máte pořád slušný (zánovní) auto s poloviční pořizovací cenou.
Nechápu co všichni vidí na ,,nových" autech kde při odjetí s prodejny je 200 táců dole na hodnotě.
Vlastním Superba 3, mám k tomu veškeré dokumenty od novoty. Funglovka 1,2 mega, po 4 letech a prvním majiteli kupní cena 450 táců a za tuto cenu ho za další tři roky prodám.
A udělá víc parády než nějaká nová Scala za 700 klacků v nějaké výbavě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý jak uzná za vhodné, někdo by si nikdy nevzal hypotéku a jiný by nikdy nešel do pronájmu. Jenomže když půjdu do pronájmu tak hypotéku z 90% platím taky, pronajímateli. A když odejdu nemám nic, nic nevlastním. Je to na zvážení...
Letos jsem vyřizoval hypotéku tak mám čerstvé zkušenosti po inflaci 😄 (Druhou hypotéku, první mám před inflací za třetinu 😄)
Doba je jaká je a lepší nebude, člověk to prostě musí přijmout a přizpůsobit se, jinak ho to semele.
Vše jde na ruku bohatým co vlastní X nemovitostí na pronájem. 7 lidí z 10 nedosáhne při dnešních cenách vs příjem na hypotéky (říkal mi to osobně ředitel jedné banky). Já měl to štěstí že mám schváleno, mít o 2000 Kč méně v průměrném ročním příjmu mám taky smůlu.
Jaká je tedy realita? Budete kupovat byt s kupní cenou 3,5 mega, dneska normální možná podprůměrná cena. Úvěr Vám neschválí protože skrze tabulky nemáte takový příjem abyste platili 16000 Kč měsíčně 30 let. Nicméně bydlet někde musíte tak vám nezbyde nic jinýho než jít k někomu do pronájmu kde budete platit stejně ne-li více a nikoho to nezajímá jaký máte příjem (protože inflace že, přece nenechají stejný ceny 😄).
Takže po shrnutí. Banky vám úvěr nedají ale v nájmu mnohdy platíte ještě více.
Je to smutný, spousta lidí nemá na vlastní bydlení. Bude to jako dříve, v jednom baráku budou žít tři generace.
1 odpověď