Absolutně nechápu konec MPV, měli jsme 3 generace Fordu Galaxy, poslední ještě mám. Jsou to auta k nezaplacení, Na dovolenou jsme nikdy neřešili prostor, žádná rakev ani v zimě Jako rodiče hokejistů, jsme tam vzali 4kluky včetně gólmana. 4 golfový bagy včetně vozíků . Mockrát stěhovali rodiče, kluky. Ve verzi 2.3 diesel to jede jak dráha a je to pohodlné .Všude člověk zaparkuje včetně podzemních garáží . Dívali jsme se na kde co. Volvo xc 90, X5 BMV , do nich se nevejde nic, váží to 2.5 tuny a stojí to ranec. Dodávku fakt nechci. Mám teď najeto 210 tisíc. a dojezdim ho. V zahraničí jezdí MPV spousta, protože u řady SUV se platí extra daň. Tak to dopadá, když sedí v marketingu automobilek ko......ti.
MPV je nejlepší karoserie. Bohužel všechno dobré končí. Teď jsou moderní nafouklé SUV kam si na zadní sedačky pomalu nesedne dospělý člověk.
Můj DPF filtr po 190000, jako nový. Řekl mi to zaměstnanec na stk.
Výfuk čistý jako z továrny. Asi tak. Vy jste evidentně znalec. Stav filtru závisí na jiných věcech, ne na výrobci.
Ano, každý si může laicky zkontrolovat stav svého DPF filtru tím, že sáhne do výfuku. Pokud máte prsty čisté Váš filtr funguje správně, pokud máte prsty černé je KO nebo je něco hodně špatně s motorem, může to být X věcí co má se sebou souvislost.
Technik na STK neudělá nic jiného než že posvítí baterkou do koncovky výfuku a popřípadě tam sáhne, tím to končí, nic světoborného. Ale upozorňuji že Váš DPF s bezmála 200xxx km nebude jako nový ale už za půlkou své životnosti, možná už před smrtí. To se pozná na odborné diagnostice kde se dá najít na kolik procent je filtr zanesený. DPF filtr má životnost cca 250xxx km než se ucpe. Samozřejmě záleží na stylu jízdy a provozu auta. Kdo jezdí krátké trasy oddělá ho klidně po 100xxx km, kdo jezdí delší trasy a pravidelně nechává filtr regenerovat vydrží klidně 350xxx km. Každopádně s vaším nájezdem už to není žádný mladík, bude už z větší části zanesen ale stále pracuje dobře, zatím.
Delate jakoby vynalezl perpetum mobile. Jen ta uhlikova stopa…. Umrel u hodne sobeckyho konicku. Nic vic!
Jdi před zrcadlo a až uvidíš toho d*ebila dej mu facku, možná se probere. Trochu úcty k úmrtí člověka by neuškodilo ty uhlíková stopo. Ale letadlem na dovču v létě určitě poletíš viď. Jestli jo dej si znovu facku.
Jeste bych moc nepredbihal. Japonci obecne diesely vubec neumi. Takze tady je radno tak tri roky pockat az to nekdo "otestuje" a pak se uvidi.
Jejich predesla 2,2 byl pruser pruseru, to uz dnes ani neni tajemstvi.
Kazdopadne 3,3 litr s vykonem 137kW je v dnesni dobe uplne tristni cislo, nehlede na to, ze na takove auto je to uz skoro neadekvatni motorizace.
Ta silnejsi verze... budiz.
Novou sestku bych privital, ale pokud bude vrchol zase jen 2,5 atmosfera, tak to bude o nicem. Kdyby ji dali aspon mildhybrid a dohnala tolik potrebne newtonmetry, ktere nema. Nechapu, proc uz to neudelali davno....
Je to věc jako každá jiná, někomu vydrží ta samá věc 50k km a někomu 500k km...TDI od koncernu taky už není žádná hitparáda, s těží se přehoupnou přes 200k km bez nějaké opravy. Ať už vstřiky, čerpadla, turba nebo jiné drahé opravy...
Na dílnu jezdila kdysi Mazda 6 2.2 kterou měl týpek od nova, namotáno 460k km a nikdy se nedělalo nic s motorem krom rozvodů, řemenů, oleje a svíček. Když to tak vezmu dělal se jen základní servis - pravidelná údržba. Kdyby to neshnilo po dvaceti letech provozu tak jezdí dodnes.Vedle toho byly na zvedáku mnohem mladší TDI s třetinovým nájezdem na generálky motoru....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý jak uzná za vhodné, někdo by si nikdy nevzal hypotéku a jiný by nikdy nešel do pronájmu. Jenomže když půjdu do pronájmu tak hypotéku z 90% platím taky, pronajímateli. A když odejdu nemám nic, nic nevlastním. Je to na zvážení...
Letos jsem vyřizoval hypotéku tak mám čerstvé zkušenosti po inflaci 😄 (Druhou hypotéku, první mám před inflací za třetinu 😄)
Doba je jaká je a lepší nebude, člověk to prostě musí přijmout a přizpůsobit se, jinak ho to semele.
Vše jde na ruku bohatým co vlastní X nemovitostí na pronájem. 7 lidí z 10 nedosáhne při dnešních cenách vs příjem na hypotéky (říkal mi to osobně ředitel jedné banky). Já měl to štěstí že mám schváleno, mít o 2000 Kč méně v průměrném ročním příjmu mám taky smůlu.
Jaká je tedy realita? Budete kupovat byt s kupní cenou 3,5 mega, dneska normální možná podprůměrná cena. Úvěr Vám neschválí protože skrze tabulky nemáte takový příjem abyste platili 16000 Kč měsíčně 30 let. Nicméně bydlet někde musíte tak vám nezbyde nic jinýho než jít k někomu do pronájmu kde budete platit stejně ne-li více a nikoho to nezajímá jaký máte příjem (protože inflace že, přece nenechají stejný ceny 😄).
Takže po shrnutí. Banky vám úvěr nedají ale v nájmu mnohdy platíte ještě více.
Je to smutný, spousta lidí nemá na vlastní bydlení. Bude to jako dříve, v jednom baráku budou žít tři generace.
1 odpověď