Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Tak to já raději čumím na cestu.
A co třeba traktor, který seče trávu na krajnici. Pokud tam nejsou patníky, nebo jiné překážky, u kterých by zastavoval, tak by vlastně nešel předjet. Nezbývá, než počkat, až dojede ke značce, přes kterou bude zvedat rameno a zastaví 🙂.
To je velmi dobrá otázka, protože je to reálně nejpomaleji jedoucí vozidlo, které můžete potkat a jet za ním i hodinu.
Zpravidla bývá označen šipkou přikázaného směru jízdy. Myslím si, že sekačku je možné předjet/objet přes plnou bez porušení předpisů.
Ale zajímalo by mě to oficiálně, jako v případě autobusů.
Doktor mi potvrdil, že i pavouci přenášejí boreliózu a úplně nejvíc sluníčka sedmitečná, řekl, že těm se mám nejvíc vyhýbat.
Borelióza se zjednodušeně přenáší v kruhu vzájemně mezi klíštětem a myší - klíště nakazí myš, zdravá larva klíštěte se zase nakazí od myši a tak pořád dokola.
Aby se člověk nakazil, musí být klíště přisáté dlouho asi 24 hod. A beruška, i kdyby sežrala to klíště ( nevím jestli je to vůbec možné ) přece jen kousne.
Problém je v tom, že člověk mohl mít drobné klíště aniž by o tom věděl. Kolikrát jsem to zjistil v noci na kontakt.
A nakonec i doktoři mají své představy o světě:)
Nesnáším pavouky a navíc mám s nimi špatné zkušenosti. Měli jsme chatu uprostřed lesa. Mého bratra, když byl malý, tento pavouk kousl do tváře, ta mu natekla, objevil se obrovský červený koláč s bílým flekem uprostřed. Mojí sestru, už dospělou a matku 2 dětí, kousl stejný pavouk před mýma očima do krku, oblékala si svetr a když zapínala zip, tak se límec přimáčkl k jejímu krku a zrovna na něm seděl tento pavouk, kterého jsme si nevšimly, a v obraně kousl. Reakce byl stejná jako u bratra. A mne na stejné chatě kousl stejný pavouk, v noci jsem byla odkrytá a on mi lezl po boku (což jsem netušila), přikryla jsem se, on vycítil nebezpečí a kousl mě. Štíplo to, tak jsem se ohnala a ráno jsem ho našla na sobě rozmázlého. FUUUJ!!! Byl obrovský. Jenže na místě kousnutí se mi rozlil obrovský fialový flek, asi 20 cm dlouhý, a strašně svědil, po týdnu flek i svědění zmizelo, ale asi za měsíc se to projevilo znovu, ale mnohonásobně. Nakonec jsem skončila v rukou lékařů a po různých vyšetření mi řekli, že mám boreliózu a 3/4 roku jsem užívala antibiotika, chodila na kontroly a odběry krve. V té době jsem měla půlroční miminko. Takže můj odpor a strach z pavouků je oprávněný.
Teda vy máte smůlu. Borelióza byla nejspíš shoda náhod a pachatelem bylo klíště.
Není to tak úplně pravda. Podmínky, které moderuje stát, také mimo jiné ovlivňují, na jakou vzdálenost se jaká přeprava vyplatí (může např. vzrůst atraktivita místního zboží), jak racionální jízdy jsou (v jednom, ve dvou, ve více osobách), jaká je poptávka po veřejné dopravě a tak dále. Do devadesátých let nebylo auto životní nezbytností ani pro ty, co si na něj našetřili a sehnali. V devadesátých létech se rozvinul kult automobilismu jakožto atribut úspěchu. Nová, mladá generace už zase zpět inklinuje k veřejné dopravě, protože už v individuální dopravě znovu nevidí měřítko úspěchu.
.
Automobilky a prodejci samozřejmě budou vždy razit ty myšlenkové linky, které podporují vyšší prodeje. Logicky, dělal bych to na jejich místě taky. Neznamená to ale, že je to jediná možná cesta.
.
Mně osobně třeba vadí, že musím mít s rodinou velké auto, a tudíž jezdím velkým autem i když jedu sám. Docela by se mi líbilo, kdyby bylo podporováno kupování "doplňkových aut" - malých vozů na krátké cesty zejména po městě. Doprava by byla plynulejší, více místa na parkování. Ale při cenách aut a pojištění je to nesmysl, který se nevyplatí. Pokud bych na něčem pracoval, tak na tom, aby situace na trhu de facto nenutila lidi jezdit v jednom do města velkým autem.
Váš příspěvek mě velmi zaujal. Mám rád malá auta, ale bohužel je v nich taková nálož asistentů, že se to prostě nevyplatí. Vtipný je, že motorky kromě ABS nic nemaj a jsou docela levné. Stane se z nich dostupný prostředek přepravy pro chudé jako kdysi Jawa Konopnice 🙂
Každým rokem tady u nás přibývá více aut a jsou větší. Dříve nebo později se to bude muset řešit a bude to pro majitele drahý.
Spíš by měl mít hodně dobrou pojistku. Otázka je, jaké budou náklady na nouzové přistání a jiné s tím spojené. Např. zpáteční let do Prahy měl zpoždění asi 6 hodin, tedy cestujícím by měla náležet kompenzace 400 EUR na osobu 😄 x asi 180, ale zároveň aerolinky tohle přece nemohli ovlivnit, protože záchrana života a bezpečí cestujících je samozřejmě prioritou. Bohužel zásadní roli v tom sehrál alkohol. Myslím, že pán už asi nikam nepoletí.
Soukromý subjekt nemůže vymáhat ani dávat pokuty. Vy projedete na soukromý pozemek, který je označet cedulí soukromý pozemek vjezd 100 euro. Pokud tam vjedete , tak na soukromném pozemku zdokumentuje kamera a po vás chce zaplatit poplatek.
Pracuji v areálu, kde turisti minou odbočku a vjedou dovnitř. Zkusím to navrhnout, 9950 Kč je za otočení zcela přiměřený poplatek.
V komentarich je videt ze hodne lidem schazi pud sebezachovy.Vubec jim nedochazi ze muzou psat jejich hloupe komentre a najednou nebudou.Vubec jim nedochazi co se vlastne deje.Bud to jsou male deti ktere jeste nemaji rozum nebo dospeli kteri nemaji vubec rozum kdyz nemaji obavy o svoje deti /jestli vubec nejake maji a svoji rodinu jestli nejsou rozhadani diky mezigeneracni nenavisti.
Zajímavý komentář. Otázka je jak to vyřešit ? Protože to si přeji téměř všichni 99 % a více lidí. Vy byste mohl vědět.
Obávám se, že většina majitelů aut je skutečně vytočena do ruda už nyní. Ale ne kvůli korupci nebo mafii na STK, ale kvůli tomu, že na STK neprochází už ani čtyřletá, tedy v podstatě nová auta. A za tento stav nemůžou STK, ani výrobci, ale nereálné požadované emisní limity (ze strany EU, zákonodárců apod.) z toho vyplývající rozdílné metodiky mezi výrobcem a následnými kontrolami. Proč používá výrobce benevolentnější metodiku? Protože by jeho brány už neopustilo jediné nové auto, a pokud ano, všechny by se ještě v záruce postupně vracely. Proč zákonodárci umožňují praktikovat jinou metodiku při výrobě a jinou - přísnější následně při měření emisí? Staré, kouřící "vrány" stejně brzo dojezdi, ale ony neprochází už nová auta. A to je problém. Takže "zkorumpovaná" STK lidem zachraňuje investice, které jinak stát a EU maří.
To je přesně ono, nebudou to stará auta, která budou mít problém ( těm stačí před technickou přidat cosi do nádrže), ale právě ta nová - nevěřím kvalitě paliva v ČR. Za bránou nové auto nemusí projít.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejspíš jde o novinářskou kachnu. Myslím, že u nás neexistuje žádná banka, která by prováděla odchozí platby jen na základě přihlašovacích údajů do internetoého bankovnictví. Bez uvedení přesného postupu a vyjádření banky nemá článek žádnou hodnotu.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přesně tak ! V článku chybí to nejdůležitější a to jak došlo k potvrzení 5ti plateb.