Když jsou lidi blbí, tak jsou blbí. Nikdy by mě ani nenapadlo bydlet v záplavové oblasti, natož tam stavět nové nemovitosti. K této výstavbě nikdy nemělo dojít a měli nechat prostor kolem řek k zemědělství. Výjimkou by samozřejmě byly mlýny a podobné stavby závislé na vodní energii. Ale ne, lidi jsou jak blbý vlaštovky. Jednou jim hnízdo zničíte a na tom samým si postaví zase nový. A tento cyklus se opakuje. Nedal bych jim na opravy ani korunu, ať si svoje chyby uvědomí. A teď do mě ... 😃
Nevím, jestli to ještě nikoho nenapadlo, ale já bych do těchto vozů střílel nějaké šipky s GPS a pak je v klidu vypátral. Nebo na takové auto poslat dron, ať ho hlídá, kde zmizí. Tyto honičky jsou zbytečné a extrémně nebezpečné pro všechny. A přesto se pořád aplikují, ikdyž dané technologie dávno máme
Kdyby západ Ukrajině nepomáhal se zbraněmi, dávno by Rusáci zprášili její zkorumpované mafiánské vedení, a mohlo se tím zachránit statisíce životů a miliardy eur z celé Evropy.
Dřív jsem stál pouze za Ukrajinou, ale když mi sami Ukrajinci v Česku začali říkat, že to s nimi Putin myslí dobře, nezbývá mi nic jiného, než se s vámi s tímto názorem podělit, když o tom média mlčí. Sami už tam toho režimu mají plný zuby, a vrátit se tam skrz to, už ani nechtějí.
A ne, opravdu tímto žádnou válku neschvaluji.
Nejhorší na tom je, že ti úředničtí šmejdi ty nízké mosty záměrně vyžadují od projektantů i na nové výstavby. Schválně, aby tam neprojely kamiony a jezdily jinou trasou. Toto když jsem zjistil, tak mě málem omylo.
Vůbec si neuvědomují, že i většina zájezdových autobusů má 4,0m na výšku. Občas se to stane i kamioňákům, že někde zabloudí a dostanou se až před takový most. Kdo s tím nejezdil, nedokáže si to ani představit. Stres udělá svoje a je schopný do tak nízkého mostu i narazit.
Nad tímto by se měli vážně zamyslet..
Co zase toto má společného s úctou mezi živými a mrtvými? Rakev byla zavřená, tak nevím, o co jim jde. Je to jejich zaměstnání a nebudou řešit takový prkotiny. Pokud bych byl v tom domově na obědě, v době, kdy přes jídelnu převážejí nebožtíka, nijak bych se nad tím nepozastavil, protože v těchto ústavech je smrt takřka na denním pořádku. Jenom bych odložil příbor a projevil úctu, než odjedou. Nechápu, proč se dnešní společnost, tuto část života, úplně snaží vytěsnit ze společnosti.
Zaujalo mě v článku to bydlení na čtyřech kolech, když ten karavan má pouze dvě 😀
Nicméně já osobně zvolil stejný životní styl. Kvůli práci jsem nutně potřeboval MOBILNÍ bydlení. Koupě nového obytného vozu pro mne byla volba číslo jedna, a vlastně jediná možná.
Když pominu pořizovací náklady přes 1,5 milionu Kč, mam bydlení téměř zdarma. Za elektřinu neplatím nic. Na střeše mám solární panel, který mi spolu s alternátorem, pokud nesvítí slunce, dobíjí dvě 230Ah baterie, z kterých odebírám proud pro provoz všech elektrospotřebičů. Sto litrovou nádrž na vodu plním dvakrát týdně, přičemž se každý den sprchuji. Když pominu náklady na naftu, dalším výdajem je LPG, který mi slouží k topení, ohřevu vody a provozu lednice. Za plyn zaplatím průměrně 1500 Kč měsíčně. K těmto výdajům musím přičíst povinné a havarijní pojištění, poplatek za zabezpečovací systém a nonstop střežení vozidla bezpečnostní agenturou. Suma sumárum 3 500 Kč měsíčně.
O finanční úsporu mi až tak nejde. V první řadě je to můj vysněný životní styl. V žádném případě bych ho už za dům nebo byt rozhodně nevyměnil. Mám tu sprchu, chemické WC, umyvadlo, mikrovlnku, plynovou troubu a vařič, lednici s mrazákem, TV, stůl, kuchyňskou linku s dřezem, až 8 míst na spaní a spoustu úložného prostoru. Jediné, co tu nemám, je pračka, ale bez toho se obejdu, protože si vyperu u našich. Vážně mi k vysněnému a spokojenému bydlení vůbec nic neschází 🫠
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A předpokládám, že na stejném místě postaví zase nový dům a budou čekat na další povodeň. Lidé jsou prostě neponaučitelní. Toto bych rovnou zakázal. Kdy už si společnost konečně uvědomí, že velké vodě nesmí stát nic v cestě? Příroda je mocná a lidi hloupí.. A zlobte se na mě, jak chcete..
1 odpověď