Jde tady vidět z těch komentů, že ti co poukazují na nižší dotace, tak vůbec nerozumí ekonomice a mají jen vymyté mozky od současného vládního gangu.... Je logické, jestliže firma investuje, že se jí sníží zisk, protože právě ty peníze ze zisku použila na další rozvoj ve formě akvizice dalších firem... Ale to je pro ty fialový mozečky příliš složité....
To je zase blábol - každý den mi přistane na FB nebo v mailu několik nabídek dovolených na last minute...
S cestovkou však není vůbec potřeba. V pátek jsem oslovil napřímo hotel v Itálii a bez problémů sehnal dovolenou ve 3* s all inclusive na 7noci pro 2 dospělé a dítě 4 roky za 900,- EUR. Takže Itálie rozhodně nestojí 2x tolik co například Turecko...
Autor evidentně pomíjí fakt, že rychlonabijeni výrazně snižuje životnost baterie. Takže ekonomicky to je absolutně mimo mísu, protože právě baterka je nejdražší součástka na eautě. A navíc doteď není vyřešena ekologie ohledně likvidace starých baterií. Elektromobilita v současné podobě je slepá ulice, do budoucna to absolutně převálcuje vodík...
By mě zajímalo, kolik autor najel na německých dálnicích... Toto totiž ani zdaleka neplatí - "Jakost jejich dálnic bývá přitom úplně jiná než těch českých..." Na mnoha místech je kvalita DE dálnic na úrovni D1 před opravou, takže snížení rychlosti je tam v pořádku. Naopak naše nové dálnice, např. D3 do ČB nebo nová část D35 v pohodě zvládnou i víc než 150...
By mě zajímalo, kolik chytrolínů z diskuze po D1 alespoň 1x týdně jezdí. Já ano a je fakt, že se stavem před 10lety se to nedá vůbec porovnat. Takže za mě kvalitní dálnice (mnohem lepší než spousta dálnic v Německu). A pokud NKÚ našel pochybení w má to podložené důkazy a nikoliv jen dojmy úředníků od zeleného stolu, tak ať koná...
Co je podle mnohem větší problém je, že se při rekonstrukci neudělal zrovna třetí pruh!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A určitě v tom má prsty Babiš... To zapomněli provládní novinky.cz do článku dopsat...