Někdy okolo roku 1970 namontovali v Liazu v Jablonci nad Nisou do RTO nový, v té době nejmodernější liazácký motor a k převodovce pneumaticky řazenou "půlku" a autobus jel jak "ďas". Bavil jsejsem se o něm s jeho řidičem, který říkal, že jede až 140 km/hod. Velikým problémem ale byly bubnové brzdy, které se přehřály po jednom zabrzdění z tak vysoké rychlosti.
Pokud má cyklista v sobě "morál", je jedno, jestli je mladý nebo starý a jestli jede jenom "za své" nebo na "ekole". Je jenom na mně, kolik energie chci do vyjížďky "investovat" a ta "elektrika" jen ovlivní, jestli bude ujetá cesta delší nebo budu mít vyšší průměrnou rychlost. "Zhuntovaný" budu pořád stejně. Další velkou výhodou škola je psychika, když při návratu z Českého Ráje do Jizerek se nemusím dopředu obávat převýšení 500 v.m. od Jizery na Černou Studnici a vím, že pokud mně "dojde", tak elektrika pomůže.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ta "časová díra" mezi letos dokončenými úseky a navazujícími úseky Napajedla - Babice a obchvatu Bzence (5 a více let) je zoufalá. Kdyby to bylo rok nebo dva, tak se to dá přežít, ale takhle?