No a proč je Praha rozdělena na 57 městských částí? Kdyby se doprava řešila centralizovaně, tak nemusí k podobným situacím docházet. Městské části by se nepřetlačovaly o dopravu, neházely by si semafory do cesty a třeba by konečně byly na Magistrále ty úsekové radary. Systematicky tady zaséváme zbytečnou rivalitu.
Komu mám napsat, aby se s tím začalo něco dělat? Poradíte mi?
Není všechno zlato co se třpytí.
Přijeďte pobejt 🙂
Kolem roku 2000 si lidé mohli za průměrnou mzdu koupit přibližně 700 l benzínu.
Dnes v roce 2024 si lidé za průměrnou mzdu mohou koupit přibližně 1200 l benzínu.
Kolem roku 2000 měla běžná Škoda Favorit spotřebu 8.2 l / 100 km
Dnes v roce 2024 má běžná Škoda Fabia spotřebu 5.5 l / 100 km
Za průměrnou mzdu kolem roku 2000 jsme mohli ujet 8 700 km.
Za průměrnou mzdu v roce 2024 můžeme ujet 22 500 km.
Cestování autem za těch 24 let efektivně zlevnilo o 60%.
Benzín je levný. A ty výmluvy, že to lidi nedokáží uplatit si můžete odpustit.
Tak tohle politikům fakt nezávidím. Nechtěl bych být v jejich kůži, když se musí vyjadřovat k takovým hloupým lidem, co je dokáže štvát taková bezvýznamnost jako je víčko od láhve.
Víčko drží na láhvi když piju? Výhoda! Nemusím v druhé ruce držet víčko a nám tak volnou ruku. Zavírání pet láhve se sice trochu zhoršilo, ale džusy se zavírají o poznání snadněji.
Teď ještě zrušit zbytečnosti jako jsou:
Určitě se toho najde víc 🙂
.. či nebít? To není otázka!
.
Těch rozbitých dětí a dospělých co se v mládí naučili, že násilím konečně dosáhnou svého mám kolem sebe docela dost. A není to šťastný pohled.
.
A pokud psychologové říkají, že je dítě extrémně citlivé na podobné projevy rodičů, tak proč jim nevěřit.
.
Vy všichni zastánci výchovných facek a plácání na zadek uvědomte si, že voláte po něčem co prokazatelně škodí dětem asi jako odmítání očkování.
.
Pácháte nenapravitelné škody.
Já myslím, že decentralizace státní správy je krok správným směrem.
.
Klidně můžeme přenést veškerou administrativu od úřadů práce po sociálku na poštovní pobočky. Pár baráků ve velkých městech se tím uvolní, lidem to ušetří brutální množství času a dojíždění. Pracovnice na poště to nebudou mít tak jednotvárné, jako ty na úřadu práce. A jako bonus můžeme nějakou tu agendu zjednodušit a zdigitalizovat. Vždyť kvůli takové blbosti jako je změna trvalého bydliště musíte "vystát" dvě fronty.
Hele lidi, tady je něco hodně špatně. Jak může vysokoškolský pedagog se dvěma tituly přohlásit tohle:
"
Uvidíme ale po druhém kole. Netroufám si říct, jak to dopadne. Nevíme, kolik dětí se do Prahy přihlásí zase z ostatních krajů.
"
Neměli bychom spíš číst něco jako: "Podle našeho modelu vychází, že soukromé školství má dostatek kapacit ... Příští rok iniciujeme změnu procesu přihlašování, aby se nemohlo stát, že ani jediná ze tří variant dětem nedopadne ... Již teď máme připravené podklady pro Cermat, které dokumentují nutnou změnu v přijímacím řízení ... Naší inspirací je funkční německý systém pro přihlašování na vysoké školy ...
.
To ten člověk nezažil na těch dvou vysokých školách, které má vystudované, jak má správně fungovat přihlašovací systém třeba na přednášky a cvičení?
.
Jděte se podívat na ČVUT FEL/FIT a načerpejte inspiraci. A prosím přestaňte vymýšlet socialistické manýry jako je spádovost.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tady Pan Anděra na to kápnul! Potřebujeme, víc pěších zón jako v Brně. Protože na pěších zónách se kolony netvoří (toto není sarkasmus!). Pěší zóny nutí lidi víc přemýšlet o vlastním dopravování a když neprojedou autem, tak neucpou příjezdovou komunikaci 🙂