Je to tak, ale co myslíte, že to bylo za auto? Buď kradené a nebo nějaký šrot v zuboženém stavu, který nemá cenu ani pěti tisíc. Na tohle by platilo třeba jen tři měsíce vězení. Ale musela by to být dřina. Třeba 16 hodin denně nějaké výkopové práce. Ale to by bylo strašné týrání a chudáci vězni by mohli mít puchýřek...
Mýlíte se. Každý automobil má svou cenu pro každého řidiče. Třebaže je kradené nebo v havarijním stavu. Tím, že jim je zabavíme jim znemožníme páchat další přestupky a o to nám jde především, ne? Finanční stránka je přece pro každého přece úplně jiná.
Ostatně na druhou stranu, zabavit vypiplaný speciál nějakému "závodníkovi" je účinnější než mu napařit vysokou pokutu, kterou s největší pravděpodobností hravě zaplatí a jezdit bude dál 🙂
Zabavování aut je myslím velmi dobrým řešením 🙂
Z Šídla se stal levicový komouš na stará kolena. Celé SZ se posunuly za poslední rok ohromně doleva. Všechno vždy špatně nelezte mi děcka po trávníku
Co si pod tím "vlevo" představujeme pane Sácký? Je podle vás regulace dopravy v ČR levicová? A co semafory, závory, svodidla? Taky levicové?
Nebo jste jen přidal takhle k vánoční pohodě trochu zahořklosti a darwinismu? 🙂
Přesně to jsem taky chtěl napsat. Vím že hlavní město je Praha, ale proč je nesmysl jezdit z Hradce do Budějovic přes Prahu. Je potřeba propojit krajské města. Jihlava - Pardubice, Hradec - Liberec, Budějovice - Plzeň,
Hradec je a bude napojen všemi směry. Polsko, Pardubice, Brno Liberec. S tím se počítá.
Jen si kladu otázku komu to prospěje. Kamionové dopravě?
Jaké zas kde je něco horší.
Já tady dávám pádné a rozumné argumenty, vy jste nebyl schopen vyvrátit nebo rozumně namítnout nic.
Diskuze s Vámi je jak s rozbitým gramofonem. Furt papouškujete nějaké kraviny a nějaký kontext vám uniká.
Úplně vidím jak zrovna vy úplně svými prozřetelnými nápady překonáváte smysluplností zákonodárce.
Ano, do dvou zbraní nemusíte mít trezor. Dává to smysl, protože krádež dvou zbraní je mnohem méně pravděpodobná než koupě dvou zbraní na černém trhu a svou společenskou nebezpečností není dostatečně vysoká aby opodstatnila zabezpečení. Ale jen do dvou zbraní.
Každý trouba může sednout do auta a jet zabíjet lidi jak teď v německu. Je existence aut výsměchem bezpečnosti?
Každý kdo si omylem nezamkne auto a nechá v něm klíče taky zákon neporuší.
Nechcete si radši postavit protiatomový bunkr a žít tam pro nejvyšší bezpečnost?
Normální běžný a také příčetný člověk, takový člověk který potřebuje zbraň na práci nebo vlastní ochranu si nepořídí víc jak jednu zbraň.
Těmhle lidem dáváme našimi zákony jasně najevo, že přestože jich je v populaci nejvíc, nemusí se nijak obtěžovat zabezpečit svoje zbraně.
Všichni ostatní co mají zbraní víc (menšina) už jsou dostatečně rozumní, aby si své zbraně uzamkli v trezoru, skříni či místnosti/zbrojnici.
Jestli i na trhu se zbraněmi funguje paretovo pravidlo, tak těch co mají mizerně zabezpečenou zbraň je 80% a tech co mají trezor je pouhých 20%.
Každá zbraň představuje riziko pro celou společnost, stačí jen aby majitele někdo vykradl.
Doporučuji si poslechnout názor policejního prezidenta. Má tam takovou hezkou poznámku k majitelům jedné krátké palné zbraně co si chtějí koupit tlumič 🙂
Váš postoj ke zbraním umožňuje šílencům ohrožovat společnost.
Až si to koupíte tak pochopíte proč jsem nespokojen a označení za šrot je spíše pozitivní a kladné. Lepší je třeba vše z aktuální čínské produkce hlavně to prémiové. Pochopitelně tesla ta je tak 10let napřed ( já ji nechtěl) .. nový elroq nemá ani tempomat..u auta za 800 000kc co má zlikvidovat teslu .
Jo to máte pravdu, tempomat by se hodil. I když na druhou stranu každý, kdo má něco naježděno s elektrickými vozidly ví, že jízda s tempomatem má vyšší spotřebu.
Tak dík za vysvětlení 🙂
To všechno, co vyjmenováváte, jsou jen represe. Kam myslíte, že to povede? K něčemu pozitivnímu? Opravdu?
Nejste z Bruselu?
Represe? Je snad represí rozšíření prostoru pro chůzi? Je nsad represí zlepšení ovzduší na ulicích a zlepšení hluku na ulicích? Je snad represí nechat lidi normálně v noci vyspat bez tůrování motorů? Je snad represí urychlené ostraňovaní vraků z parkovacích míst a chodcům překážejících vozů na chodnících? A v neposlední řadě je snad represí požadavek na plnění norem motorových vozidel?
To po mě opravdu chcete, abych toleroval, že majité své vozy neumí či snad nechtějí nechat opravit?
Město patří lidem a ne líným automobilistům, co svoje vraky odkládají kam nemají, dělají s nimi nepořádek a neumí si je nechat opravit. Nežádám nic navíc, pouze dodržování pravidel, ke kterým jsme se jako společnost zavázali!
Jenže to byste musel nejdříve převychovat lidi, aby si na ježdění do města skutečně koupili odpovídající auto - malé auto.
Každý chce SUV tank, to je pak těžké.
Myslím, že prvním krokem je zavedení spravedlivého poplatku za parkování. Momentálně majitelé menších vozů doplácejí parkování majitelům velkých, těžkých a dlouhých vozů. Je to taková sociální nespravedlonost na druhou. Ti co si nemohou koupit velký vůz protože na to nemají platí procentuálně vyšší poplatky ku ceně vozu. Přitom rozměrnější vozy způsobují násobně vyšší poškození dopravní infrastruktury.
Z vědeckého měření vychází, že poškození silnice roste se čtvrtou mocninou nápravového zatížení. Z toho vyplývá, že majitelé vozů s hmotností kolem 2 tun by měli platit 16x vyšší poplatky za parkování než majité vozů s hmotností 1 tuna.
Další problém je s místem. Rozměrnější vozy obvykle parkují třeba jedním kolem na obrubníku nebo rovnou na chodníku a tím je poškozují. Město není nafukovací a plocha, kterou vozidlo zabírá by se měla opět projevit ve výši nákladů. Škoda Fabia 4 zabírá plochu 7.3 metrů čtverečních. Dodge Ram 1500 zabírá 12 metrů čtverečních.
Spravedlivé parkování pro tak velké auto vychází ve výsledku přibližně 25x vyšší než je u Fabie. Tenhle socialismus jen pro bohaté nám všem jen ubližuje 🙂
To můžete zajít do jakéhokoli krajského města.
Jenže nic to neřeší. Prázdné kecy jsou to, protože lidi se dopravovat tak nějak potřebují.
No oni to jsou spojené nádoby. Jakmile se mohou lidé dopravovat auty, tak se přestěhují dál za město. Ne nadarmo se říká, že když máš vůz měl bys ho také využívat a by se ti vyplatil. Ostatně nikdo se dobrovolně nerozhodne dojíždět vlakem do města, když může osobním vozem. A to slovo může je klíčové.
Jako společnost jsme se naučili ustupovat motoristům pokaždé, když křičeli, že je někde zácpa. Z pohledu chodce je to samozřejmé, protože kdo by chtěl obcházet kolonu smrdících aut.
Jen jsme tak nějak zapomněli, že to co přitahuje řidiče do center měst je dostupnost levného parkování. A místo financování rozvoje pohodlné, robustní a přesné hromadné dopravy jsme veřejné finance investovali do rozvoje silniční sítě.
Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly 🙂
Platforma je vše co auto tvoří kromě vnějších plechů a světel . Enayq .ID3 ID4 ID4 ID5 ID6 ID BUZZ CUPRA BORN a další jsou vše po technické stránce stejné šroty . Stejně zastaralé telefon co má tlačítka .
Hmm to je odvážné označit celou nejnovější řadu vozidel z dílny VW za šrot. Co vás k tomu vede? Znáte něco lepšího?
Absolutně neberete zřetel na to, co jsem napsal. Takže jakákoli diskuze s vámi je mimo mísu .A pokud věříte novinářům, tak to je váš problém.
Proč bych musel věřit novinářům? Dokumentaci k vlakové soupravě si umím najít sám na stránkách výrobce. Změřit délku trati a její stoupání umím z mapy. Kudy vede 110 kV a kde jsou elektrárny najdu na stránkách ČEPSu.
Vážený pane s Máňou jsme to počítali a vychází nám to. Jestli to chcete ještě jednou vysvětlit tak vám ten čas rád věnuji.
A jestli jsem něco opomenul tak je to rentabilita. Ta mě totiž nezajímá, respektive vím, že stavění železnice se z primitivního ekonomického hlediska nevyplatí ani v řádu stovek let. A taky vím, že železnice jsou nutností pro část společnosti, která na tom s příjmy není tak dobře, že je nutností pro dopravu těžkých nákladů, že je nutností abychom se vyhnuli stavbě dalších a dalších silnic a že je v případě elektrické trakce nutností pro snižování emisí z automobilové dopravy. Dost bylo smogu!
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dobrý den.
Takový jedinec by vůbec neměl vlastnit řidičský průkaz.
Měl by chodit pouze pěšky, případně šlapat na kole a nebo používat koloběžku či kolečkové brusle. Ale i tak by představoval jisté nebezpečí pro své okolí.
Možná se někomu bude můj názor zdát jako příliš „jezovitský”, ale mám své zkušenosti z provozu vozidel na pozemních komunikacích.
Řidičák mám od roku 1965 a od roku 1971 dokonce skupinu „F” jako „fšecko”. D+E.
Osm let za volantem autobusu. A dost jsem viděl a zatím nezapomínám.
Slávek Pešule
1 odpověď
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevím kolik toho ujedete na kole na perníku, ale nemilosrdný darwinův výběr by vám to asi brzy spočítal. Takže jsem pro 😄
Každopádně zmíněný řidič oprávnění řídit vůbec neměl 🙂