To se nikdo nedoví ty můj kvítků medovi 😂
Humor stranou. 🙂 Vážně by mě zajímalo proč vám tak leží v žaludku. Kromě nějakých počátečních excesů při sestavování pracovníků na Pražském hradě a jeho zálibě v motorkách je to solidní státník, který nás výborně reprezentuje ve světě. Tím, že o něm neslyšíme každý den co provedl, dělá svoji práci nejlépe 🙂
Kdyby to nebylo tak tragicky, člověk by se tomu i zasmal...
Naopak! Tohle je ta nejlepší politická satira. Kdyby tu s námi byl pan Šimek, tak už z televize troubí hlášky typu:
"Hluboká nad Vltavou otevřela nejnovější turistickou atrakci. Po úspěšných pražských konkurenčních projektech knihovny a institutu si otvřela své unikátní exprezidentslké panoptikum. Místní občané nejnovější výstřelek s povděkem sledují a těší se až si budou moct své nové obludárium z blízka prohlédnout. 😄
Vy tomu věříte, že se postaví nová trať? Kde se na to vezmou investice?
Kdybychom měli ten rozklikávací rozpočet hned bych vám rád tu položku ukázal. No nic.
Ta trať se musí postavit jinak nedává celá myšlenka VRT smysl. A trať se určitě postaví. Možná ne v plánovaném čase a možná ne na 320 km/h.
Vím, že se postaví. A Věřím, že se postaví v maximální možné rychlosti a bez kompromisů.
"...........Česká pošta jako zaměstnavatel devalvuje hodnotu práce mimopražských zaměstnanců,“
V Praze jsou přece nejlepší a nejchytřejší pracovníci, kteří musí do kin divadel a pod., proto také musí být lépe finančně ohodnoceni než ti co pracují mimo Prahu.
On i produkt látkové výměny u člověka z Prahy méně zapáchá než u ostatních mimopražských pracovníků.
Zdravím z Prahy. Ne divadly a kiny to fakt není. Dobré kino máte v každém městě a divadlo v každém větším městě.
Je tu vyšší nájem, jsou tu dražší potraviny a za parkování se tu platí. Ale to neznamená, že by zaměstnanci v Praze neměli být měřeni a jejich výkonnost by neměla odpovídat jejich platu. V tom si myslím Česká Pošta zaspala.
No tak se třeba přecpaná Praha trochu vyprázdní. Furt nechápu proč tam lidi lezou, kvůli 100 divadlům a 100 biografům ? Anebo s tím firmy vydrbou a udělají si v každém kraji či oblasti samostatný podnik.
Cpou se sem třeba kvůli vysokým školám a pak tu zůstávají protože tu jsou firmy, které vědí že okolo vysokých škol seženou vysokoškolsky vzdělané zaměstnance.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Můžete mít dva lidi na úplně stejné pozici, jeden z nich je samostatnější, dělá svou práci dobře a nadřízený se o něj nemusí starat a pak máte někoho, na koho musíte pořád dohlížet a tlačit ho, aby něco udělal či po něm napravovat nedostatky.... mají mít oba stejnou mzdu? Z tohoto úhlu pohledu je rovná mzda, byť na stejné pozici, nesmysl.... Výsledkem akorát bude, že ti schopnější přestanou dělat svou práci řádně, když i ti slabší jedinci budou mít stejné peníze jako oni..... každému podle jeho zásluh a dobrý zaměstnavatel může nadstandardně odměnit dobré pracovníky
Souhlasím. Rozdílně výkonní zaměstnanci mají dostávat rozdílnou mzdu, jenomže ČP argumentovala tím, že ten rozdíl ve výkonnosti je dán pouze tím, kde pracují a už se to nesnažila měřit a dokázat. Pokud jsem to správně pochopil.
Myslím, že to dopadne tak, že si ČP pořídí nějaký sledovací systém pro své zaměstnance a změní pracovní smlouvy, aby lépe odpovídaly výkonnosti zaměstnance.
Myslím, že tohle už tu mělo být dávno zavedené 🙂
Dobrý den .
Krátké rovné úseky jsou z Roudnice tak do Hněvic, D. Beřkovic, Vraňan. Z Kralup do Prahy trať kopíruje Vltavu Tam nepojede ani 100km hod. 300 km hod. je utopie.
Vy mě neposloucháte 😄 mluvím o nové trati VRT. Mrněte na mapu. Odkaz Stará trať podle Vltavy zůstane pro běžné pomalé vlaky v téměř nezměněné podobě.
Jenže nebude nikdy rentabilní, i Pendolíno je ztrátové, takže nemáme žádný zajem, aby cizinci využivali naši rychlodráhu a my je dotovali.
Jo to je ale pohledem těch nejbližších výnosů z trati. Všichni víme, že stavět železnici kvůli příjmu z jízdenek je ekonomický nesmysl.
Co smysl má jsou nepřímé ekonomické úspory, třeba:
Všechno jsou to nepatrné efekty, ale pokud byste stejného výsledku chtěl dosáhnout třeba dotacemi stálo by to násobně víc z rozpočtu a rozhodně by to nebyla jednorázová investice.
To jsou skutečné ekonomické hodnoty pro které je výhodné tyto tratě stavět.
Dobrý den, co vím, tak je to z důvodu strategického rozmístění, jelikož Roudnice n/L je zhruba v polovině cesty mezi Prahou a Ústím n/L. Je zde sjezd a nájezd na D8. Je to i strategicky vhodné pro cestu na nedaleký Mělník, kde je přístaviště pro lodní kontejnerovou přepravu. Z tohoto důvodu je právě i počítáno s velkým parkovištěm pro nákladní vozy na trase Nová ves - Roudnice n/L, jelikož v Nové vsi je jak nájezd na D8, tak nájezd na silnici I/16, která vede právě na Mělník. Také jsem slyšel, že okolí Roudnického terminálu má být v budoucnu využito pro další developerské účely, ale to jsou už zatím jen spekulace. Nicméně vůbec bych se tomu nedivil, jelikož naše republika se stala pouze skladištěm a tranzitní zemí pro zbytek Evropy.
Díky za rozsáhlé vysvětlení 🙂
Pane Vitvaro, znám trať Roudnice Praha velice dobře. Jestli že chci mít průměrnou rychlost 140 km musím jet na rovných úsecích minimálně 180 km hod. Tato trať těch rovných úseků má velmi málo. Nevím jestli z Kralup do Prahy dokáže udělat průměr 140 hod. Podle mě je to utopie! D8 znám též velice dobře. Kolikrát a týden se vám to povede?
Trať VRT Roudnice - Praha je na mapách návrhů téměř rovná navíc v rovinaté krajině. Já bych se nedivil, kdyby tady byla maximální těch 300 km/h a pak vám to průměr hodí hodně vysoko.
Myslíte, že úspora času vlakem může být reálně vyšší kvůli zácpám na D8?
Pane Vitvare při zadání na internetu: Maglev Nebo při zadání: Odkaz . wikipedia.org/wiki/Maglev Se objeví řada nových informací o nových vynálezech, které vylepšily tyto dopravní soupravy. Například super magnety s nízkou spotřebou elektrické energie. Vlaky Maglevu mají také minimální hlučnost o proti klasickým kolejovým vlakům. Uznávám, že by maglevová dráha z Prahy do Drážďan měla být dvojkolejná a toto řešení by velmi zrychlilo a zvýšilo přepravní kapacitu na lince. Přeprava lehkého zboží ve speciálních pojízdných kontejnerech, které by se daly rychle překládat na nákladní vozy, nebo do nákladních vlaků by podle mého názoru také výrazně jeho dopravu nezdržovala. Velký problém klasických kolových rychlovlaků je ale jejich hlučnost a nutnost oplocení kolem rychlodráh, které brání migraci zvěře a brání prostupnosti krajiny pro pěší a cyklisty. Maglevy až na několik kratších drah v EU nejsou a to je podle mého názoru chyba, ale i výzva pro Ministerstvo dopravy ČR, protože nejnovější Maglevy jsou energeticky úsporné a zároveň dovolují maximální rychlosti až kolem 600 kilometrů v hodině.
Jsem pro. A to i přesto, že kolejová trať může být vedená po stejných estakádách jako maglev. Hned jak se dostaví VRT začne celá evropa stavět určitě ještě rychlejší spojení 🙂 600 km/h dává smysl.
Jsem rodák a člen zastupitelstva v obci Ledčice, což je jedna z obcí pod Řípem, kterých se VRTka přímo dotkne a musím říct, že na jednu stranu dokážu pochopit rozvoj a inovaci infrastruktury, ale zároveň nechápu, proč vede trasa zrovna přímo pod Řípem, těsně podél obcí, které už jsou dost zatěžkány dálnicí D8. Co vím, tak dráha by měla někde mezi Novou vsí a Ledčicemi vbíhat do tunelu a vyústit někde mezi Ledčicemi a obcí Mnetěš. Poslední 3 domy v naší obci budou muset k zemi. Majitelé už mají rozhodnutí a dostanou 1,5 násobek tržní hodnoty nemovitosti. Fajn, ale začínat budovat vše znovu taky není žádná výhra. Navíc nedaleko tento obří terminál s parkovištěm a podle informací je v plánu ještě vybudovat na trase Nová ves - Roudnice n/L parkoviště pro nákladní vozy a to s kapacitou 300-500 vozů. To bude z Řípu tedy moc krásný pohled na krajinu.🤦♂️😟
Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat: Nějak jsem nepochopil, proč je tento terminál umístěný zrovna zde? Co se očekává za provoz? Bude tady pod Řípem snad překladiště materiálu na letiště nebo lodě? Přijde mi to umístění celkem uprostřed ničeho a to jak z pohledu nákladní tak individuální dopravy. Rád bych se o tom dověděl víc 🙂 Děkuji
Takže naprosto absurdní megastavba železnice, která bude končit v polích. Zato budou jezdit rychlovlaky každé 4 minuty, jako by to bylo velkoměstské metro. Kupka už ten kokain musí žrát po lopatách. Pro mne je to opravdová zrůda.
Jen mě zajímá kde se vzmou ti cestující, do 15 vlaků za hodinu, když nyní nejede plnej ani ten jeden.
Tak třeba nebudou cestující objíždět ČR na cestě z Německa do Rakouska 🙂 Pak se taky část vlaků přesune z původní tratě na VRT a tím se uvolní cesta nákladním vlakům, které se dneska na tratě těžko vejdou.
Proč ale zastavovat pod Řípem? Nevím 😕
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Není všechno zlato co se třpytí.
Přijeďte pobejt 🙂