Kdo si pamatuje jak fungovali podvody se solárními elektrárnami, že bylo pouze pole na něm byly stojany na kterých mělo být podle plochy 500 - 1000 - 2000 panelů, ale ve skutečnosti v prosinci bylo zapojeno jenom několik desítek panelů a hlavně že byly zapojeny do soustavy a dostaly tím 2x víc za MWH než by dostaly v lednu. Potom se elektrárna v březnu dodělala a díky tmu podvodu za 3 roky měly zpět investované náklady. Pamatuji si jaký to byl fofr , jak se dělaly 12 i 14 hodinové směny. Ráno za tmy a večer zase do tmy. Posledních 14 dnů montéři měly vytahaný ruce jak opice a málem padaly od únavy na hubu. Hlavně aby do vánoc aspoň něco bylo zapojeno, ale za ty odměny nikdo ani necekl. Investor na to za rok vydělal balík. A to stále mají málo? Asi ano.
Auto je normální spotřební zboží, jehož součástí a baterie. Jelikož baterie stárne a i umírá tak by neměl být problém aby si řidič taterii vyměnil sám. U spousty nových aut má problém vyjmout baterii i servis natož normální řidič. Výměna baterie u nějakéo Renaultu může trvat i 2 hodiny mechanické práce + registrace noé baterie a to je katastrofa.
zvýšit platy dělníkům 2 - 3x aby se dostaly na Německou výši, když se zavírají fabriky a automobilky propouštějí tisíce dělníků a na ně se navazuje propouštění z jiných fabrik které dodávají automobilkám. Stavebnictví jde od 10 k 5 a důchodců je čím dál víc a děcek se rodí čím dál miň. Pokud nemyslel platy politiků, protože ty se zvyšují o deseti tisíce. A on chce ještě 4 roky, možná nepodmíněně na Borech.
Podle ekologických bláznů kteří si myslí že malá Evropa dokáže spasit svět je tedy blábol. Pokud chce někdo el. auto tak ať ho má, ale proč to nutit všem!! Za 10-20 let bude Evropa jak na začátku 20 století kdy bude jedno auto na 1000 lidí. A ti aktivisti v čele s Ursulou von der Leyen, která si mimochodem lítá soukromím tryskáčem aby nemusela jet luxusní limuzínou ( která má spalovací motor) a nám ty spalovací motory zakazuje. Tak zkusily vypočítat kolik co2 se vyprodukuje na jedno el. auto a ujetí 50000Km. a kolik to udělá spalovací auto. A spočítal někdo náklady na výrobu a infrastrukturu na dobíjení ? A samotnou likvidaci el. aut. Firmy co likvidují auta je pro ně noční můra co dělat s bateriemi.
Je sice široká silnice, ale když parkuji kolmo k silnici s dodávkou tak používám vždy výstražný blinkry,protože při couvání přejíždím i do protisměru. A v tomto případě použít jen pravý blinkr a rožnutý couvací světlo je podle mne málo a spoustu řidičů mě objížděli a několikrát málem do mě v pálili, ale co dávám blinkry tak zůstaly vždy stát kus za mnou. Samozřejmě nechybí poděkování za pochopení a umožnění zaparkovat.
Můj soused když zatopí v krbu a fouká směrem ke mě, tak to je požitek. Protože má krb malý a vždy ho plný narve dřevem a zapálí. Z komína jde černý smradlavý dým ,který připomíná jako když někdo přikládá do kamen petku s olejem. Vnitřek krbu má už asi 5mm silnou vrstvu napálených usazenin jak mu to dehtuje a to je akorát karcinogenní. Když mu něco řeknu tak že to je na jeho pozemku a já mám smůlu. Na radnici mě poslaly na stavební úřad a na SÚ že to pod nich nespadá a že je to pro životní prostředí a ti že jeto malá stavba tak že na hasiče a hasiči že pro ně je to až něco vyhoří. Kdyby to nebyl tak velký smrad tak to neřeší, ale toto se nedá ani za den vyvětrat když pozdě zavřu dveře do dvora. Smrdí to tak jak když se ráno vešlo do hospody když se ještě v ní kouřilo a tak mě smrdí chodba a celý barák.
V chráněné dílně pracuje 37 s invalidním důchodem 1 , 2, a 3 stupněm invalidity. Třetí stupeň mají opravdu ti co to mají "na hlavu" ale ti co chodí o jedné nebo dvou francouzských holí ti mají pouze 1 nebo 2 stupeň invalidity. Ti co mají psychiku tak je to na nich poznat asi 10 -15 dnů v roce a zbytek jsou veselí a nic jim není. A ti co mají fyzické postižení tak mají problémy každý den a nemají na vyšší stupeň nárok,protože to neumí zahrát na hlavu. A protože mají fyzické omezení nejsou schopni vykonávat stejnou práci jako ostatní, nestíhají normy a musí pracovat i přes přestávku i přesčas aby dodělal plán. Úleva žádná není jenom na papíře, ale ve skutečnosti je to úplně jinak.
Je to pořád dokola, už dva roky všem automobilkám chybí součástka za pár korun. To se za ty dva roky nic nezměnilo. Doporučil bych výrobcům z aut vyházet zbytečnou elektroniku a ušetří se několik stovek čipů na jednom autě. Dneska je jízda v moderním autě jako videohra. Pořád se z důvodů bezpečnosti přidává elektronika, ale zbytečně. Pokud je dobrý řidič nepotřebuje 100 asistentů ( jeden asistent 20-50 čipů). Někde jsem se dočetl že Dacia takové problémy nemá ,protože nemá tolik elektroniky a výroba jede pořád. Normální řidič který používá auto na přesun z bodu A do bodu B, nepotřebuje auto plný elektroniky a to dělá Dacia. Škodovka která vyráběla Fabii jako lidové auto tak dneska je kolem 420000Kč a to má malinkou výbavu,v plné je potřeba přes půl mega a to za Fabii dá jen blázen. Škodovko prober se !
Tak nevím proč je zase hon na Babiše!? Soud ho osvobodil a kdyby nepodepsal dohodu o vrácení dotace tak by ji mohl podle soudce dostat zpět. Vzpomeňte si jak dopadly parlamentní volby, vždyť to byla katastrofa ,podvod a celá kampaň byla nevolte Babiše. A co z toho vylezlo je hnus. Kdyby před volbami jasně řekly že budou slepenec 5 kolka tak se nedostanou žádný hlasy. A teď budeme mít prezidenta lampasáka který je s Fialou jedna pr**l a půjdou si na ruku. Lampasák a STbák se má starat o válku a nesr*t se do politiky.Jak to dopadne.......?
Proč zasáhnout? Je to fabrika jako každá jiná, jenom nezaměstnávají tolik lidí. Podnik který má cca 30 - 100 zaměstnanců taky mu stát nepomůže, musí se starat sám.Tak ať nevyplácí 13 a 14 platy a 100000 a větší odměny a mají hned nějaký základ. Už od covidu před víc jak dvěmi léty byly problémi s díly. Tak se měly snažit a vyrábět ty díly v ČR. Že je to tam lacinší tak to už dnes neplatí a neplatí to dva roky. Tak místo řečí že chtějí po státu prachy za covid a potom si vyplatit nehorázdné odměny jak to vyřešily a zachovaly prac. místa tak měly začít budovat výrobu v ČR a nevozit je tisíce kilometrů. Dneska je dražší přeprava než kdyby se to vyrobylo u nás. Ale to věděli.
Příspěvek matkám 500 Kč za každé vychované dítě by mělo být v případě, že děti jsou vychované tak, aby chodily do práce a nečekali s kupou dětí na sociální dávky.
Proto si myslím, že děti má mít ten, co je připraven je uživit. Copak jsme my dostávali v roce 1970-80 za mateřskou? 6 týdnů nemocenskou a pak 200 Kč rodinných přídavků.
500Kč za každé vychované dítě. To je pěkně řečeno že matky vychovaly děti,že nemohli do práce..... A podíval se někdo na to ze strany otců? Máme s manželkou dvě děti a když byla žena na mateřské tak zase já dělal od nevidím do nevidím 50-100 hodin přesčas bylo normál abych je uživil. A to je přeci taky zásluha ne? A co ty matky co vychovaly 3- 8 dětí x 500Kč a ani jedno z děcek nedělá,jenom na podpoře a nebo na černo někde pár hodin týdně a ani koruna na odvodech ale jen na dávkách. Těch 500Kč by měly dostat matky které jejich děti mají min. 10-15 let odpracovaných, tak jako na důchod musí být odpracovaný roky.Protože jinak by to stát přišlo pěkně draho. A ti co nikdy nedělaly mají dnes o pár stovek menší důchod jak můjj otec který celý život pracoval. Jak je toto možný? Jednoduše řeknou že je to diskriminace a rasismus a dostanou všechno zadarmo. Stačí kyž dojde na sociálku a dostanou na pračku na televizi děckám do školy výbavu počítač....A na toto bílý nemají nárok. A to je bordel. Tady by se daly ušetřit milióny.
tak čipy do normálních aut nejsou ale do elektrických jsou? Nevěřím, že by v tom byl takový rozdíl...
Někde bylo psaný že jsou čipy do jednotky pro elektro a spalovací stejný, čipy co chybí ovládají ve spalovacích pouze všechny možný asistenty. Jsou to čipy starší-levný a výrobci ty nový-moderní-rychlí čipy nechtějí. Fabrik na nové čipy je spoustu ,ale ty původní se vyrábějí v jedné čínské fabrice,která má stále výpadky. Vedení Volkswagenu již loni zrušily smlouvy na staré čipy a výrobci čipů přešly na nové a ty Volkswagen nechce pro spalovací auta a dávají je pouze do elektroaut. Takže logicky už víc jak rok nás straší že nebudou čipy a že se vrátíme o 30 let zpět. A výsledek je že čipy jsou pořád montovány do počítačů do el.aut a všeho možného jen pro spalovací auta čipy nejsou. Jak jinak donutit řidiče aby kupovaly el.auta? Auta se spalovacími motory se za zastavuje výroba,ale na el. jede výroba na 110%. Tak jak je to s těmi čipy?????
Pokud si to dobře pamatuji tak minimální šířka parkovacího místa je dána zákonem, bohužel je někde z 60 let a to byly auta i ty malá o 20-50cm užší než je fabia a velká auta moc nebyla.Změnila se pouze šířka pro místa ZTP-invalidy . Tyto minimální rozměry se do dnes nezměnily,ale šířka aut narostla a to o dost. A to nepočítám SUV které musí také někde zaparkovat a u marketu kde chtějí mít co nejvíc míst zaparkuje a má pravý a levý kolo na čáře. Tak jak takové auto zaparkovat? když zaparkuje jak na obrázku zabere 2 místa a když zaparkuje jak jsem napsal zabere 3 místa. Chtělo by změnit zákon o minimální šířce parkovacího pruhu. Potom už nebudou parkovat přes dvě místa,pokud to nebude vyloženě idiot.
Z tohoto článku je mi nablití , lidi kteří sedí na řiti a odírají normální pracující, aby měly aspoň těch ubohých 150000 základu + prémie+odměny++++++ a potom v důchodu chudinka se dostane jenom 4x na dovolenou někam do tepla. To by sme ji měly založit nějakou sbírku aby vyžila v tom ubohým bytě 6+4 na 350m.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne mám nic proti naší Škodovce, ale ani ji nebudu vychvalovat do nebe. Ale jak jsem se díval ve světě má policie spoustu ve svém vozovém parku Škodovky. Dřív to byly Oktávie a Yeti. Dneska zůstala Oktávie a přidal se Kamiq, Karoq a Kodiaq, samozdřejmě že navíc modely které jsou pro tamní trh a ne pro Evropu. Když můžou jezdit Škodovky v Anglii , tak i v Rakousku, Itálii, ve Francii, v Lotyšsku, v Gruzii, na Novém Zélandu, v Izraeli atd. Tak si myslím že když tyto státy můžou jezdit ve Škodovkách u nás měšťáci potřebují Dodge, BMW , Tusony a každý měsíc se zveřejní že si ředitel nějaké policie pořídí služebák za 2 mega. Tak jak stát nakoupí el. Toyoty BZ4X za půl miliardy pro svoje úředníky a k tomu za miliardu nabíjecí stanice. Tak i naše Městská Policie může jezdit ve Škodovkách, včetně státních úředníků. Tím podpoří i Českou ekonomiku.