Možná by tam pro chodce a cyklisty šel udělat jezdící chodník pro větší pohodlí. Zvýšení mostu znamená v centru více kamionů, o stanovisku DP si myslím své/ každá stavba se dá odstranit/Strhávání trolejí vozidly je důsledek lidské blbosti a arogance řidičů.
S těmi kamiony si děláte asi srandu, stejně jako s tím pohyblivým chodníkem. Když dochází rozumné argumenty, začnete vymýšlet totální kraviny.
Jen ten přesun do Modřan je hrozně drahá a zbytečná pitomost.
Uváděná cena 345 milionů, je cca třetina uváděné ceny nového železniřního mostu.
Ten starý bude nutné rozebrat/rozřezat a v Chuchli znovu snýtovat/svařit. Oblouky jsou o metry vyšší než je průjezný profil pod Baarandovským a Dvoreckým mostem.
Vltava v Chuchli je třetinová - stačilo by jedno pole.
Pokud by se měl zachovat ten starý most jako úlitba agresivním staromilcům a křiklounům z Nebourat, tak ten starý most jen přesunout na nové pilie par metrů po produ či proti produ a v Chuchli případně postavit jednoduchou lávku. Vyšlo by to nepochybně mnohem levněji. Tím by se zachoval ten "slavný" pohled s oblouky.
Pravda ten starý most jako lávka pro pěší at už bude kdekoliv je naprostý zbytečný nesmysl
Tím, že ho přesunete kousek po proudu, sice zachováte konstrukci, ale panorama změníte podstatně více, než stavbou mostu nového. A podle mě o to jde především. Nevěřím, že by bylo najednou všude tolik počítačů nýtů, i když se tak tváří. Málokdo má doma 40 let starou Škodovku, nebo Žigula.
Když nebourat, tak opravit:
Ale už aby to bylo.
Trochu kočkopes, ne? Stejně už by to byl úplně jiný most, než je tam teď, tak proč ne rovnou nový dle původního návrhu?
Souhlasím s postavením nového mostu za předpokladu, že to bude přesná replika toho starého, který k panoramatu Prahy neodmyslitelně patří. Ten starý most je nadčasový, hezký i po sto letech. Nový módní návrh by možná za pár let působil podivně.
By mě zajímalo, co je na tom novém návrhu módního? Zachovává tři oblouky, upravila se už i barva....
tady zase vsichni vse vi.
jinak most nespadne kvuli iniciative za zachovani mostu, ale kvuli tomu ze se o nej zeleznice zamerne dlouhodobe nestara.
stejne je v planu vlaky v centru zakopat a z Hlavaku na Smichov povede tunel, coz si mylsim ze je reseni vhodne do moderniho mesta, bohuzel je to ale plan az nekdy na rok 2040...
za me by se ten tunel mel postavit co nejdriv a ze stavajici trate pres Nusle by mela byt stezka pro chodce a cyklisty. je me ale jasne ze radeji budeme lepit nove mosty v historicke zone Prahy.
Co takhle omezit ještě víc IAD v širším centru? To by bylo řevu, co?
V Nuslích rozhodně není potřeba další cyklostezka, když tam už teď vede.
Pane Zavadil, nechci se přít, ale musím se omluvit. Spletl jsem si roky. Most jsme pískovali a natírali 1993. A začínalo se od Výtoně po konec prvního oblouku nad vodou. Největší problém byly zastávky tramvají. Protože písek, i když bylo uděláno dvojitý opláštění byl i na nich. Je už to historie. Tak přeji pěkný den.
OK. Není možné, že jste pískovali jen tu část právě nad ulicí, nebo jen spodek? Mě ten zbytek ocelové konstrukce tedy vůbec nepřijde jako nějak ošetřený. Čas je neúprosný i pro takové konstrukce a právě proto by bylo asi lepší postavit most nový. Ano, je to kulturní památka, ale především je to železniční most sloužící pražské dopravě.
Jenom nechápu v dnešní době CNC technologií snad není problém vyrobit repliku mostu o jednu kolej širší což nikdo ani nepostřehne než nějaký přílepek opravdu mi to hlava nebere
Pokud by konstrukce měla být tříkolejná a vyhovovat současným normám, tak asi těžko bude replikou. To už je fakt lepší tam postavit nový most podle dříve zvoleného návrhu, který neřeší jen pohledovou stránku.
Dámy a pánové, napřed odpovědˇ na na to kdy byl naposledy natřen. To bylo kolem roku 1998, kdy byl opískován a natřen. Tehdy se magistrát vyznamenal. Byly taková opatření pro práci, že to v důsledku stálo pomalu více jak nový most.... A nyní k dnešní situaci. Je smutné, že soukromé osoby se starají o ušetření peněz ze státního rozpočtu. Je vidět jak ingoustům na MD záleží na penězích. Nejsou, tak nejsou a za alternativy nejsou placení. Je to jako s dálnicí D1, základy Hitlerovy dálnice (betonky) byly i po 40-ti letech skvělé, ale lobbisté prosadili, že podklad bude nový. A tak se u nás hospodaří pořád. Veřejná zakázka vítěz nejnižší cena. Ale že ten rozdíl od projektové ceny se vrátí do pokladny EU nikdo nevidí. A tak se věci kur(římská pětka)í a ojebá(římská pět)ají, ale na oko musí vše vypadat dobře.... Ještě, že už budu brzy v starobním důchodu....hihi
Nerad Vám do toho kecám, ale rozhodně se nic nepískovalo a nenatíralo posledních 40 let.
1
Sledujících
5
Sleduje
1
Sledujících
5
Sleduje
Co je ti do toho
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nic, ale protože je ve svobodné zemi, tak to může komentovat.