Peklo pekloucí to je! A to hlavně proto, že to není ojedinělá záležitost a ČD inkasuje nehorázné peníze a na stížnosti nebere ohledy, jen alibisticky mlčí. To že jste čekal v minulosti je taky hnus, zkuste si tohle zažít v japonsku! Nevím, proč bagatelizujete opravdu hnusný zážitek lidí, kteří venku čekali v mrazu včetně dětí.
P.S. Vlakové koridory často žádný signál nemají. Takže jak přesně si ti lidé mají zjistit info? A od čeho tam ti průvodčí jsou? Aby jen tahali prachy?
Jistě, Japonsko. Skoro všichni cestující ČD už tam byli, tak můžou srovnávat...
Já chápu, že to co se stalo v Třebové bylo pro cestující, nejen ČD, hodně nepříjemné, ale pokud každý, z těch stovek lidí, kteří se v těch vlacích a stanicích nacházeli, chce osobní přístup, tak to bohužel, vzhledem k počtu personálu, nejde.
No a že tam není signál? Tak to ovšem musíte za operátory, kterým také platíte poměrně dost.
Stovky milionů dolarů ve prospěch Dem. strany lil do voleb právě Soros, nejen v USA, ale i v Evropě. Sám o tom hovoří, jak ovlivnil volby v 16 státech. Již Havel byl jeho kůň, jezdil za ním již před revolucí. Poslední z jeho dílny byla Čaputová a Pavel. Před tím Drahoš, ale to jaksi nevyšlo. Piráti a Milion chvilek jsou také jeho dílo. Doufám, že nebude příspěvek smazán, protože se zakládá na pravdě.
Taky doufám, že vám to nesmažou, protože by byla velká škoda, kdyby takovou blbost neviděly budoucí generace.
Problém je v tom, že zejména v príměstu okolo Prahy nahrazuje vlak MHD. Což je hovadina. Zeleznice tu není od suplování MHD. Myslím že ve špičce 15 minutový takt regionálky je dostačující. Teď bohužel tomu ROPID nasadí korunu s nesmyslnou linkou do Úval, která to ještě víc zahustí. Všichni ví že může dojít k přetížení a správa železnic to neumí Ropidu hodit na hlavu. Nechápu. Raději víc nákladních vlaků než okýnek každé 3 minuty.
Když ono je to složitý, protože okýnka mají, narozdíl od kontajnerů, volební právo. Zase si uvědomte, že když to v okolí Prahy neodveze železnice, tak autobusy dost těžko. To že se někde plýtvá s kapacitou je pravda, ale tak ať na to konečně SŽ reaguje.
Všimněte si, že ta VRT téměř dokonale kopíruje už dnes velmi dobře dostupné hlavní tahy podél hlavních dálnic.. bude to tedy až tak moc velký přínos budovat zrovna v místech kde se lze už dnes velmi dobře přepravovat? A naopak už i dnes hůře dostupné regiony nebudou mít nic. Nebylo by právě naopak lepší místo VRT lépe propojit i hůře dostupné regiony ? Dostat se např. z jižních čech na severní moravu / slezsko ( nemyslím tím ostravsko ) je naprostá tragédie ( vlakem i autem )
Kolik lidí jsou schopny takové regiony denně vygenerovat, aby to ospravedlnilo stavbu VRT?
Zlatá Československá socialistická republika! Komunisti postavili NHKG, VŽKG, ČKD, JAWA, ŠKODA, TRANSPORT, doly. masokobinaty na každém okrese, cukrovar, JZD, a další a další. Všichni pracovali, příživníci "seděli", kriminalita byla minimální. Na zdravotní vyšetření jsi šel hned s doporučením následný den. U doktora, zubaře jsi neplatil. Stavěli byty. Školství zadara...... "Q"valitni potraviny. Jídlo jsme nevyhazovali. Byli jsme rádi, že někdo naše děti, ve škole, něco naučil a ještě je vychovával...
Pořád tak nějak přemýšlím, proč tedy většina koukala za tu západní hranici, kde vlastně nic nebylo?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
A pak se diví, že každej radši jede autem.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud na těch trzích chcete i něco “popít”, tak auto zrovna moc vhodné není.
1 odpověď