Problém je v tom, že zejména v príměstu okolo Prahy nahrazuje vlak MHD. Což je hovadina. Zeleznice tu není od suplování MHD. Myslím že ve špičce 15 minutový takt regionálky je dostačující. Teď bohužel tomu ROPID nasadí korunu s nesmyslnou linkou do Úval, která to ještě víc zahustí. Všichni ví že může dojít k přetížení a správa železnic to neumí Ropidu hodit na hlavu. Nechápu. Raději víc nákladních vlaků než okýnek každé 3 minuty.
Když ono je to složitý, protože okýnka mají, narozdíl od kontajnerů, volební právo. Zase si uvědomte, že když to v okolí Prahy neodveze železnice, tak autobusy dost těžko. To že se někde plýtvá s kapacitou je pravda, ale tak ať na to konečně SŽ reaguje.
Všimněte si, že ta VRT téměř dokonale kopíruje už dnes velmi dobře dostupné hlavní tahy podél hlavních dálnic.. bude to tedy až tak moc velký přínos budovat zrovna v místech kde se lze už dnes velmi dobře přepravovat? A naopak už i dnes hůře dostupné regiony nebudou mít nic. Nebylo by právě naopak lepší místo VRT lépe propojit i hůře dostupné regiony ? Dostat se např. z jižních čech na severní moravu / slezsko ( nemyslím tím ostravsko ) je naprostá tragédie ( vlakem i autem )
Kolik lidí jsou schopny takové regiony denně vygenerovat, aby to ospravedlnilo stavbu VRT?
Zlatá Československá socialistická republika! Komunisti postavili NHKG, VŽKG, ČKD, JAWA, ŠKODA, TRANSPORT, doly. masokobinaty na každém okrese, cukrovar, JZD, a další a další. Všichni pracovali, příživníci "seděli", kriminalita byla minimální. Na zdravotní vyšetření jsi šel hned s doporučením následný den. U doktora, zubaře jsi neplatil. Stavěli byty. Školství zadara...... "Q"valitni potraviny. Jídlo jsme nevyhazovali. Byli jsme rádi, že někdo naše děti, ve škole, něco naučil a ještě je vychovával...
Pořád tak nějak přemýšlím, proč tedy většina koukala za tu západní hranici, kde vlastně nic nebylo?
Možná by tam pro chodce a cyklisty šel udělat jezdící chodník pro větší pohodlí. Zvýšení mostu znamená v centru více kamionů, o stanovisku DP si myslím své/ každá stavba se dá odstranit/Strhávání trolejí vozidly je důsledek lidské blbosti a arogance řidičů.
S těmi kamiony si děláte asi srandu, stejně jako s tím pohyblivým chodníkem. Když dochází rozumné argumenty, začnete vymýšlet totální kraviny.
Jen ten přesun do Modřan je hrozně drahá a zbytečná pitomost.
Uváděná cena 345 milionů, je cca třetina uváděné ceny nového železniřního mostu.
Ten starý bude nutné rozebrat/rozřezat a v Chuchli znovu snýtovat/svařit. Oblouky jsou o metry vyšší než je průjezný profil pod Baarandovským a Dvoreckým mostem.
Vltava v Chuchli je třetinová - stačilo by jedno pole.
Pokud by se měl zachovat ten starý most jako úlitba agresivním staromilcům a křiklounům z Nebourat, tak ten starý most jen přesunout na nové pilie par metrů po produ či proti produ a v Chuchli případně postavit jednoduchou lávku. Vyšlo by to nepochybně mnohem levněji. Tím by se zachoval ten "slavný" pohled s oblouky.
Pravda ten starý most jako lávka pro pěší at už bude kdekoliv je naprostý zbytečný nesmysl
Tím, že ho přesunete kousek po proudu, sice zachováte konstrukci, ale panorama změníte podstatně více, než stavbou mostu nového. A podle mě o to jde především. Nevěřím, že by bylo najednou všude tolik počítačů nýtů, i když se tak tváří. Málokdo má doma 40 let starou Škodovku, nebo Žigula.
Když nebourat, tak opravit:
Ale už aby to bylo.
Trochu kočkopes, ne? Stejně už by to byl úplně jiný most, než je tam teď, tak proč ne rovnou nový dle původního návrhu?
Souhlasím s postavením nového mostu za předpokladu, že to bude přesná replika toho starého, který k panoramatu Prahy neodmyslitelně patří. Ten starý most je nadčasový, hezký i po sto letech. Nový módní návrh by možná za pár let působil podivně.
By mě zajímalo, co je na tom novém návrhu módního? Zachovává tři oblouky, upravila se už i barva....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Stovky milionů dolarů ve prospěch Dem. strany lil do voleb právě Soros, nejen v USA, ale i v Evropě. Sám o tom hovoří, jak ovlivnil volby v 16 státech. Již Havel byl jeho kůň, jezdil za ním již před revolucí. Poslední z jeho dílny byla Čaputová a Pavel. Před tím Drahoš, ale to jaksi nevyšlo. Piráti a Milion chvilek jsou také jeho dílo. Doufám, že nebude příspěvek smazán, protože se zakládá na pravdě.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky doufám, že vám to nesmažou, protože by byla velká škoda, kdyby takovou blbost neviděly budoucí generace.