Deset let se školy potýkají se zpackanou inkluzí a teď přichází další hloupost. Jak bude starosta kontrolovat uklízečky a školníky, které bude obec platit? A další nepedagogické pracovníky? Jako dlouholetá starostka vnímám problematiku financování, a tento experiment je jen dalším pokusem jak náš školní systém ještě víc zdevastovat.
Troufám si říct, že problém nejsou ani peníze, ani ta zpackaná inkluze. Náš problém je v tom, že jsme si odvykli nazývat věci pravým jménem a lžeme si do kapsy. Už v první třídě se ukáží schopnosti dětí a potřebnost jejich podpory. Někdo zkrátka svoje limity nepřekročí, i kdyby mu pomáhalo 10 asistentů. A v případě někdy až toxického rodinného zázemí, je tragédie dokonána
Kdyby tyto děti byly v malém kolektivu a naučily se základní znalosti, zažily by větší pocit úspěchu, než pocit stálého outsidera v běžné škole. A normální, běžné děti to brzdí a demotivuje. Pak se nelze divit rodičům, že hledají pro své dítě únik z tohoto systému A což teprve chudák učitel. Říká se, že každý kdo absolvoval základní školu, je odborník na školství. Mně je jen líto devastace školství a frustrace těch, komu po tom všem ještě na vzdělání dětí záleží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řeší se důchody, ale měli by se řešit nepracující mladí. Aby odcházeli ze škol a něco uměli. Aby se vyplatilo pracovat a nežít na dávkách.
1 odpověď