Nemám problém se samoobslužnými pokladnami, ba spíš jsem jejich příznivcem. Co mě ale štve, je řetězec Lidl, který má 1 pokladního (na pokladně č.1) a ten pobíhá mezi klasickou pokladnou a těmi samoobslužnými. Kolikrát se stane, že je na samoobslužce nutné pokladním něco odsouhlasit, potvrdit a já tam čekám, až domarkuje nákup zákazníkovi na klasické pokladně. Na druhou stranu pak chápu rozčarování těch, co stojí ve frotně u klasické pokladny, když obsluha stále odbíhá doodbavit samoobslužné. Každý jiný řetezec má u samoobslužných pokladen vždy zvláštní personál.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemám problém se samoobslužnými pokladnami, ba spíš jsem jejich příznivcem. Co mě ale štve, je řetězec Lidl, který má 1 pokladního (na pokladně č.1) a ten pobíhá mezi klasickou pokladnou a těmi samoobslužnými. Kolikrát se stane, že je na samoobslužce nutné pokladním něco odsouhlasit, potvrdit a já tam čekám, až domarkuje nákup zákazníkovi na klasické pokladně. Na druhou stranu pak chápu rozčarování těch, co stojí ve frotně u klasické pokladny, když obsluha stále odbíhá doodbavit samoobslužné. Každý jiný řetezec má u samoobslužných pokladen vždy zvláštní personál.
1 odpověď