Pokud si obchodník nevydělá na platby kartou, nemá právo být na trhu.
Navíc je obchodník sám proti sobě, protože kartou lidé utratí víc. Kdežto když platí cash, tak jsou limitováni částkou, kterou mají u sebe.
Obchodník si vydělává sám na sebe a na daně státu. Jestli chce někdo službu jako je platba kartou, tak ať si ji zaplatí. A to rozhodnutí, jestli je pro obchodníka výhodné přijímat platbu v hotovosti, nebo kartou nechte laskavě na něm on vás taky nenutí jestli si máte nakoupit u něj, nebo vedle. To je čistě vaše věc
Tak snad si můžu koupit co chci a na co mám ? A nepotřebuji aby mě parta gaunerů co jen kradou určovala ještě co si mám koupit ,
Koupit si můžete co chcete, to je pravda. Otázka je, jestli je nafta vhodná na to co jezdí většina lidí - pár km po městě, kde se ten motor ani nehřeje. Pokud s ním budete jezdit dálky, tak problém na emisích mít nebudete
Tady nejde o rusáky tady jde o občany a na ty se kašle ODS a ty její přisluhovači nám obyčejným lidem co nekradou jen hází klacky pod nohy a smějou se nám do ksichtů, banda gaunerů je to , Jak sem psal nové motory automobilkám procházejí testy s odřenýma ušima a každý opravdu nemá na to aby si kupoval nové auto každý půl rok opravdu každý nekrade
Proč si kupujete nové naftové auto? Moje staré benzinové projde na emisích bez problémů
Mýlíte se! Tyto kontroly hlavně emisí vyřadí novější naftové auta s filtrem pevných částic. Mnohem starší benzínové auta problémy nemají pokud teda motor nebere olej a z výfuku neletí modrý dým.Tyto kontroly donutí lidí zbavit se problematických novějších naftových aut a koupě starších benzínových kde s kombinací lpg jezdíte levněji než naftové a bez problémů na emisích.Tento hon na emise pouze zařídí víc starých aut v provozu.Už nyní je vidět návrat na silnice aut vyrobených před rokem 2000. Kupka není vzdělaný v oblasti techniky a automobilového průmyslu,ani není automechanik tak to nemůže nikdy pochopit.Taková Felicie 1.3 MPI udělá emise vždy.......
Tak proč si lidé kupují naftové motory, když jezdí pár kilometrů po městě? Proč si nekoupí benzín?
To je strašně závistivý a hloupý přístup. Už teď na tu medicínu jde málo lidí. Když jim tuhle možnost vezmete, půjde jich tam ještě mnohem méně a pak tady budete běhat po městě po večerech, jestli by vás nějaký medicinman neprohlédl jak za středověku.
To nemá se závistí nic společného. Jestli pracuje zubař tři dny v týdnu čtyři hodiny denně a tisíce lidí co si poctivě platí zdravotní pojištění nemají nemají ošetření, tak je něco špatně.
Tak mě se to stalo minulý týden. Prasklo to, když jsem jel do servisu na roční prohlídku a auto dýmilo jak stará lokomotiva. To, že to praskne mi fakt ta hadice neřekla a do servisu jsem se nějak dostat musel. Samozřejmě, že už nedýmí.
Pro takové případy, kdy vozidlo není způsobilé pro provoz existuje taková věc jako podvalník, nebo odtahová služba
Není se tedy čemu divit, že se všeobecně nedodržují zákony, pokud se nevyžaduje dodržování ani v tomto příkladě. Jestliže se nedá v praxi toto vyžadovat, měli by zákonodárci tento paragraf v zákoně buď upravit nebo zrušit.
Neměli by ho rušit, měl by se vymáhat, aby se dostal do povědomí řidičů, kteří už jej zapomněli a začali jej dodržovat. A argument že tam nemohu jinak zaparkovat nemá žádnou cenu. Jsou státy, kde když neprokážete možnost zaparkovat, nedovolí vám koupit si auto, abyste tím neobtěžoval ostatní
Já bych zase nechal poplatky za transakci platit zákazníka, proč má za jeho "pohodlí" platit prodejce?? Myslím, že byste opět řval,ale obráceně!😂 Navíc je platba v hotovosti zakotvena v našem právním řádu,tak nevím co řešíte.
Pokud by poplatky hradil zákazník, tak by kartové společnosti zkrachovaly 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Evropa tady není od toho, aby řešila problémy Afriky a blízkého východu. Je tady proto, aby chránila zájmy evropských lidí. Až potom, co vyřeší své problémy, může nabídnout pomoc ostatním. Ale to bude její dobrá vůle, ne povinnost
1 odpověď