Jen ocituji z uvedeného článku:
Analýza Car Cost Index sleduje skutečné celkové náklady na provoz vozidel (TCO) bez případných slev. Do výpočtu zahrnuje amortizaci, náklady na palivo, úroveň daňové zátěže i výdaje na pojištění a údržbu.
„Rozdíl mezi Českou republikou a ostatními zeměmi je dán především rozsahem vládních pobídek na podporu čisté mobility. V mnoha státech jsou dnes zákazníci motivováni k nákupu elektromobilu atraktivními dotačními programy."
Někdo tady evidentně lže a dělá z nás blbce...
To, že zažil smogové situace v Číně ho nijak neopravňuje, aby ve všech svých pořadech lhal. Tvrdí o sobě, že je ekonom a neví, že do provozních nákladů se musí započítat také náklady na pořízení? Těchto "omylů" se dopouští zřejmě zcela záměrně u všech svých "odborných a nezávislých" pořadů o elektromobiltě. V jiném pořadu se např. odvolává na rozvoj mobilních telefonů a televizí a tvrdí, že u EV to je stejný proces, ale jaksi "zapomněl" na to, že nikdo z nás nedostal na televizi ani MT dotaci!!! Ty technologie se prostě prosadily díky jejich výhodnosti technické nebo ekonomické. Stejné lži šíří o náratnosti FV - viz pořad o firmě Malfini. Mě nevadí lidé, kteří mají EV jako svoji modlu, ale nechápu, proč ji nutí i všem ostatním a neváhají kvůli "prokázání výhodnosti" zcela nezakrytě lhát.
A vůbec nechci zabředat do dizkuze, kde se ta elektrická energie vezme. Zaklínadlem všech těchto "odborníků" je OZE a tím jejich znalosti končí. Brzy nás toto zelené náboženství přivede k blackoutu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já bych všem podobně smýšlejícím lidem jako je "chytrý" p.Niedermayer přál, aby byli ze zákona odpojení od stabilních zdrojů energie a museli žít pouze v ostrovním provozu z OZE. Teprve potom bych si rád poslechl jejich názor.