Takže jinými slovy p. Lazarevič říká plaťme za nedostatek energie v Německu, protože cena na této burze je určována především poptávkou velkých nákupců, tedy hlavně Německa. Není to přesně obráceně než se nám autor snaží podsunout. Státní podnik by měl především uspokojit domácí poptávku a s přebytkem a v našem případě vůbec ne malým, ať si dělá co chce. Jsem opravdu zvědav, o bude v zimě, až u našich dobrých západních sousedů vlivem jejich zcela stupidní energetické politiky jménem green deal spadne síť. To bude teprve taškařice.
Myslím, že autor článku vůbec nepochopil, co se tady děje a kdo z toho prosperuje. Jeho "názor" mě bude zajímat, až to v ČR "zabalí" průmysl na základě nesmyslných cen za energie. Pak bude potřeba živit ještě ty nové nezaměstnané, ale hlavně, že si stát přijde na své a podsune jim 5.000,- na měsíc a bude o tom mluvit jako o systémovém řešení.
V čem se hluboce mílí Anna Binderová je slovo omyl. Její článek má stejnou hodnotu jako její gramatika. Nehodlám vypisovat věcná fakta, která jí zjevně uchází. Jen pro čtenáře podotýkám, že české plynárenství prodal Zeman za 120 miliard kč, které utratil tak by je mohl ze svého královského platu koupit zpět včetně těch zásobníků. Kupovat zásobníky bez přívodní roury je jako koupit vanu bez přívodu vody. A ještě by nám chytrá autorka mohla poradit kde prodávají ten levný plyn. To, že se pomoc v přesunu poplatku solárním baronům (opět dílo socanů) a sleva na ceně bude vztahovat až na tuto topnou sezonu a ne minulou chápe snad i žák pomocné školy. Nechtěla by snad autorka dotaci za vše co nakoupila za posledních 5 let?
Ono to RWE má ty zásobníky bez přívodních trubek? Levný plyn lze koupit od Gazpromu, od kterého nakupuje celá Evropa, jen ČR nakupuje tento plyn od SRN asi 6x dráž. Stejné je to s EE, vyrobíme za 0,70Kč a na burze v Lipsku nakoupíme 10x dráž. Místo toho, aby to vláda zarazila a okamžitě vyřešila, tak přidá občanům na energie. Skutečně velmi "moudré" rozhodnutí. A až zkrachuje průmysl bude tu armáda nezaměstnaných, které bude muset někdo živit. A Vy řešíte politiku, jak ubohé...
Čistě prakticky:
Auto uvedené v roce 2034 může být v dané generaci se spalovákem vyráběno ještě +/- až 10 let. Stáří vozového parku v ČR je 15 let. Takže jestli dobře počítám, tak u nás průměrově budou elektromobily pomalu dominovat někdy v roce 2060? Za 40 let od dnešního dne... Většina současných zarytých odpůrců se něčeho takového patrně nedožije a generace, které se to týká, ještě není ani na světě a přijme to jako fakt, stejně jako jsme my jako standard přijali naftu a benzín.
Nevím, jak jste přišel na to, že auto uvedené na trh v roce 2034 bude moci být prodáváno ještě cca 10 let. To bude v roce 2035 pravda, pokud bude mít nulové emise. Bez této úvahy se dostanete při průměrném stáří vozového parku v ČR do.r.2050, což bude už za 28 let, nikoliv za 40...
Facku si dal leda tak autor článku svojí neznalostí, ale dobrý pokus o překroucení pravdy.
V těch výsledných MWh je totiž podíl OZE (ty čisté MWh) v případě fiatu 3x vyšší, než u Octavie.
takže tvrzení autora "Pokud si koupíte dieselovou Škodu Octavia Combi, pomůžete planetě daleko více... … než kdybyste sáhli po elektrickém Fiatu 500, a to navzdory všem pohádkám, které vám vypráví zejména europolitici" je LEŽ.
Ale 99% místních čtenářů mu to sežere.
to jste vyplodil pěkný nesmysl...
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Spíš než někoho urážet si ještě jednou příspěvek paní Abrahamové přečtěte. Ona tam vůbec nemluví o tom, že se nemůže nakazit, ale pouze se podivuje nad tím, že jako očkovaná nemá nárok na karanténu, pokud se nakazí její děti. A když se nedej bože nakazí ona, klidně to může přenášet a nikoho to nezajímá. Měl byste se jí za svoje výroky omluvit.
Není to pravda. Do karantény musí každý i ocjovany, který byl v kontaktu s pozitivním. Tyhle kecy dělají nejvíce zla
Zkuste se zeptat na rozdíl mezi očkovaným a neočkovaným učitelem, který se s pozitivním žákem setkal. Očkovaný dále pracuje (nikdo neřeší, zda je přenašeč) a neočkovaný jde do karantény.
Jen ocituji z uvedeného článku:
Analýza Car Cost Index sleduje skutečné celkové náklady na provoz vozidel (TCO) bez případných slev. Do výpočtu zahrnuje amortizaci, náklady na palivo, úroveň daňové zátěže i výdaje na pojištění a údržbu.
„Rozdíl mezi Českou republikou a ostatními zeměmi je dán především rozsahem vládních pobídek na podporu čisté mobility. V mnoha státech jsou dnes zákazníci motivováni k nákupu elektromobilu atraktivními dotačními programy."
Někdo tady evidentně lže a dělá z nás blbce...
Jakou konkrétně dotaci dostanu na elektromobil v ceně cca 2 miliony?
Nebavil jsem se pouze o situaci v ČR, ale v celé EU. V ČR jako soukromá osoba nedostanete na elektromobil dotaci žádnou a říkám: SLÁVA ZA TO. Také podle toho vypadá nákup elektromobilů nepokřivený dotacemi. Jiná situace je u firem, které způsobují ten nepatrný nárůst... I tak jsou uživatelům z neznámého důvodu odpuštěny některé náklady (dálniční známky, spotřební daň u paliv).
Zato se však podívejte na dotace v SRN, Norsku, apod.
Je zvláštní, že o dotacích na FV se zjevně bavit nechcete..
Jinak hodnotím Vaši snahu odvrátit pozornost od toho, že pan Staněk účelově lže a do nákladů provozu nezapočítává pořizovací náklady. A až se zeleným ten nesmysl podaří prosadit a stát bude nucen si současnou spotřební daň z PH dát do EE, k tomu se přidá "levná EE z OZE", na kterou si všichni už cca 10 let připlácíme v v každé nakoupené MWh, rád bych si potom s p.Staňkem popovídal o výhodnosti provozu klidně i s jeho "pozapomněním" na promítnutí investice do provozních nákladů.
To, že zažil smogové situace v Číně ho nijak neopravňuje, aby ve všech svých pořadech lhal. Tvrdí o sobě, že je ekonom a neví, že do provozních nákladů se musí započítat také náklady na pořízení? Těchto "omylů" se dopouští zřejmě zcela záměrně u všech svých "odborných a nezávislých" pořadů o elektromobiltě. V jiném pořadu se např. odvolává na rozvoj mobilních telefonů a televizí a tvrdí, že u EV to je stejný proces, ale jaksi "zapomněl" na to, že nikdo z nás nedostal na televizi ani MT dotaci!!! Ty technologie se prostě prosadily díky jejich výhodnosti technické nebo ekonomické. Stejné lži šíří o náratnosti FV - viz pořad o firmě Malfini. Mě nevadí lidé, kteří mají EV jako svoji modlu, ale nechápu, proč ji nutí i všem ostatním a neváhají kvůli "prokázání výhodnosti" zcela nezakrytě lhát.
A vůbec nechci zabředat do dizkuze, kde se ta elektrická energie vezme. Zaklínadlem všech těchto "odborníků" je OZE a tím jejich znalosti končí. Brzy nás toto zelené náboženství přivede k blackoutu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tady máš jak nejde "do kelu"
'Odkaz
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Echo 24, Ti praví na komentáře k Rusku. Pokud jste si přečetl ten článek pozorně, tak jste se dozvěděl, že odborníci z USA sice nemají žádná data, jelikož nejsou dostupná a z těchto nedostupných dat udělali "odborný" závěr...