Pardon, ale to už bychom mohli říci o každé fotografii, na které někdo mává rukou, že hajluje. Stačí zachytit obrázek ve chvíli, kdy je dlaň ve správném úhlu a je z toho hned hajlování? Za sebe vidím jen zamávání rukou zachycené na fotografii v určitý moment. Nic víc. Na základě tohoto chtějí někoho odsuzovat? Ale no tak. To už se mohou začít bát všichni. Nemávejte lidi, na fotografii to může potom vypadat blbě. Opět se jen někomu hodí vymýšlet si špínu na člověka, kterého je potřeba umlčet a uklidit.
No, kdybych měl shrnout dojm z toho, co vidím, tak za mě je Superb z venčí jedna velká nuda a čekal bych v dnešní době víc. Uvnitř je to 50/50, kdy interiér nevypadá zle, ale absolutně ho zabíjí odporná kaplička budíků a displej hned vedle. Mnoho jiných aut má podobně velký displej řešený daleko lépe a elegantně, aniž by narušoval celkový dojem z palubní desky, respektive interiéru. Tady Škoda/VW podle mě dost ujela, nelíbí se mi to. Je ale v pořádku, pokud někomu ano, každý máme jiný vkus. Přijde mi to v interiéru jako naroubované, jako by si na poslední chvíli někdo řekl, tak to tam tedy dáme. Jde to i lépe a je vidět, že už se na vývoji těchto aut (Passat, Superb) šetří, včetně designu, jen aby ještě pár let vydržela na trhu (dokud je alespoň nějaký zájem o tato auta, ostatní třídu opouštějí) a potom pá pá.
Zajímavé, jak tady polovina lidí píč...je, i když má namísto hnusné, nevyužívané a zchátralé stavby vzniknout něco nového. Neměli byste být rádi? Lepší tohle, než rozpadající se budova. Ještě by mohli postavit něco místo starého kulturáku, do dnes je tam jen díra, posr...né parkoviště a neupravené okolí. Je to vedle téhle stavby druhá ostuda Plzně a můžou si za ní Plzeňáci sami.
Snad roli přijme. Potřebují pro filmy mladšího herce, aby se s ním dalo točit několik dalších let. Je to sympaťak, ač v něm na první pohled Bonda úplně nevidím, počítám s tím, že z něj udělají elegána, podle mě na Bonda má a filmy to omladí. Filmy s Craigem mi nevadili, i když byl typově úplně jiný než předchozí herci. Nejsem ale zarytý fanda Bondů, znám je, ty staré mě ale nebaví a nedívám se na ně. Johnson přinese svěží vlnu, kterou Bond už potřebuje.... Stejně jako ji přinesl Pattinson v roli Batmana, kterého měla většina zaškatulkovaného jako toho mladého upírka. Přitom podle mě skrývá daleko větší talent, než většina známějších herců a skutečný zářez, zlomovou roli má teprve před sebou... Johnsona vnímám podobně....
Za mě je to snad nejhezčí kombi dnešní doby. Z počátku se mi trochu nelíbil interiér (jehož části vznikají také v ČR, jen pro zajímavost), ale jak se na něj člověk dívá s odstupem, říkám si, že je vlaste fajn. Jednoduchý, nic v něm nebije tolik do očí a infotainment je zabudovaný citlivě, přirozeně a zapadá tam. Což se nedá říci např. o novém Passatu, kde je obrazovka jako pěst na oko.... Přijde mi, že prémiové značky se v tomhle ohledu drží více při zemi. Nové Éčko je krásné auto a nejspíš poslední E kombi....
Občas si přečtu i podobý članek o ničem. Nejspíš proto, abych byl trochu v obraze a zároveň zjistil, kdo je kdo, když potom slyšíte děti probírat tyhle rádoby celebrity internetu. A asi také proto, aby člověku dnešní svět neujel příliš daleko... Celkově ale moje pocity vyjadřuje část textu jedné písně, kterou jsem nedávno shlédl na YouTube. "Začal jsem utírat toaleťákem modem. Protože je na netu příliš moc hoven." Což v mnoha případech vyjadřuje vše. Internet nám nabízí spoustu dobrého, ale také toho špatného, kdy se z obyčejných nul stávají jedničky a jiní je v tom podporují, když hledají nějaký druh zábavy, nebo cokoli jiného. Na druhou stranu i z nás všech tady mohou být zrovna takové jedničky... Hezký den přeji 😁
S tím, že se placené parkování zavádí postupně snad všude, nesouhlasím a nikdy nebudu. Chápu, že bude zavedeno v historických zónách a dalších, kvůli ochraně zóny, památky, území jako takového. Ale města se to snaží zavádět jen čistě pro svůj prospěch a nějaké snížení počtu vozidel ve městech s tím nemá nic společného. Jsou to jen řeči. Naši předkové ta místa vybudovali, obyčejný občan nikdy za parkování před svým bydlištěm neplatil a dnes musí? Jen se tím snadno rýžují peníze. Za další. Stát má z provozu každého auta těžké peníze. Jen si spočítejte, kolik utratíte finančních prostředků od pořízení až po celou dobu jeho provozu a kolik z té částky jde státu. Přitom se řidičům v posledních letech stále házejí klacky pod nohy a nejraději by, aby auta nebyla nikde. Což nejde. Nebo se pupíci tváří, že je vše v zájmu ekologie apod. Jsou to kecy, provoz je stále hustčí. A více parkovacích míst prostě města nezřizují efektivním způsobem, neříkám, že vůbec, ale zkrátka jsou v tomhle asi tak sto kroků za potřebným stavem. Jen se malují barevné čáry a vytvářejí se zóny tam, kde už stejně parkovací místa jsou i po celá desetiletí. Jen za ně nyní občan musí platit.... O návštěvnících ani nemluvě, ceny za hodinové stání jsou vysoké a prakticky není oficiální možnost, jak si třeba zaplatit delší čas za nějakou rozumnou částku. Většinou to bývá max. 12 hodin, pokud přijedu na dva dny, mám problém.... Takže chápu, že řada lidí to obchází, nebo je minimálně naštvaných a nesouhlasí s tím.
Je to tragédie, kterou celá rodina ponese sebou. Upřímnou soustrast rodině.
Bohužel, řada lidí stále žije v omylu, že tonoucí vždy křičí, nebo plácá rukama a ostatní ho potom uslyší, nebo zaregistrují, že se topí a přiběhnou na pomoc. Opak je ale pravdou. Obzvlasť takové malé dítě jde pod hladinu a nevydá ani hlásku. No a pokud se nedíváte, nemáte ho stále na očích, je zaděláno k tragédii.
Jinak souhlasím s názory, které říkají, že bazén má být zabezpečený, pokud mám takto malé děti, aby se nedostaly do vody. A pokud se zrovna koupají, nespouštím je z očí ani na minutu.
Můj názor už tehdy byl a je do dnes ten, že použít jako nejslabší motorizaci jejich tehdejší atmosférické dvoulitry, mohl to být prodejní hit. Minimálně by si našla více zákazníků a ani dnes by se z RX-8 nestal drahý průser. A potom s motorem o objemu 2.3l, který použili v Mazdě 6 MPS by tohle auto bylo o další level výš... První prodává design a ten byl povedený, motorizaci potom nedůvěřoval snad každý běžný smrtelník. Chápu, co tehdy Mazda tímhle vozem zamýšlela, ale připravila se volbou motorizace a tím, že z auta prakticky udělala "něco vyjímečného", o větší prodejní úspěch a prakticky tak tohle auto předem zabila. To v Mazdě uměli často nejlépe, zabít své šance jejich nepřemýšlením nad požadavky trhu... Další příklady by mohly být CX-7 s jedinou motorizací v počátku výroby, pěkné auto, ale v době, kdy každý kupoval naftu nabízeli jen benzinový agregát? Chybějící 4x4 v Mazdě 6 druhé generce, či benzinový turbomotor v nabídkách, který by obzvlášť M6 II slušel, když přicházela jejich doba napříč výroci. RX-8 je pro mě dodnes jen jedna z promarněných šancí značky... Měli vždy odvahu, ale často tam, kde se minula účinkem a odvaha bez přemýšlení v automobilovém průmyslu neznamená úspěch... Přijde mi po těch letech, že vždy končili na půl cesty...
Když "nechci jezdit Škodovkou jako každej druhej"?
A když chci jinou zajímavou ojetinu?
A jsem pořád ještě člověk držící se při zemi, jezdící do práce, vozící rodinu a nekoukám po Alfě (nebo dalším extrému), kterou zmiňuje článek a která je určená pro úzký okruh lidí?😆
Mazda 6, Toyota Avensis, Ford Mondeo, Peugeot 508, z prémiovek BMW F10/11, F30/31 za cenu Octavie😆jak lze často vídat v bazarech😅Mercedes C, E, Audi A4, A6, atd. atd. To vše v generaci a konfiguraci, na kterou zrovna máte koule/odvahu/finance. Nehodlám rozebírat kvality každého z nich, ono žádné auto není vzor dokonalosti. Vzdyť je výběř i z dalších a pořád zajímavých aut, ten seznam může být mnohem delší.....
V čem je ale problém? Že by lidi chtěli "něco jiného" než je Octavie/Superb/Passat, ale nemají na to koule/odvahu/finance....😁😁Protože kdo chce opičku....😁😁Takhle to prostě je....
Většina lidí má u ojetin strach ze servisu (častokrát oprávněně), tak koupí nakonec to nejběžnější, protože.... přece nebude blbnout a každý jouda to opraví, protože to každý říká a všude to čtu, protože to "jezdí za pět" a najede půl milionu (obojí bejvávalo😂😂) a na designu mu nezáleží (no nevim🙄).... Ale že vám třeba Mazda 6, Avensis a další budou sloužit úplně stejně, možná lépe, stát vás budou na údržbě stejně, to už nikdo z těch lidí nezjistí, protože z obavy skončí u Octavie.....😁😁
Jinak, každý ať jezdí v čem chce i nechce a co se mu líbí i nelíbí, na co má i nemá. Zítra ráno budu doufat, že můj 21 let starý sráč nastartuje a oddálí tak pořízení náhrady v podobě jednoho ze zmíněných vozů😂😂Hezký večer😎
Pro rodiny se 3 a vice dětmi je nějaké to MPV nejspíš jasná volba, či nutnost, případně menší dodávka se sedačkami😆
Do 2 dětí bych nad MPV ani neuvažoval. Proč? Vybral bych si větší kombi s lepšími jizdními vlastnostmi a navíc, tady už se dají kombinovat také vlastnosti vozů SUV jako je pohon 4x4, který ani mnohá SUV nemají😅Ti, kteří 4x4 nepotřebují, mají o to větší výběr a velikostí/délkou zavazadelníku se s kombíky mnohá SUV nemohou rovnat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jinými slovy, Jaguar si právě zatlouká další pomyslný hřebíček do rakve (možná již bude poslední, možná ne). Je sice příliš brzy na prognózy, ale nějak tuším, že to značce nic dobrého nepřinese. Ono už tak to nebyl výrobce "pro každého" a mezi luxusními vozy ovládli trh jiní výrobci už před lety (na několika málo zákaznících se peníze nevydělají). Takže o předešlých krocích Jaguaru by se dalo zapochyboval a tedy také o těchto krocích. Na druhou stranu vidíme příklad u značky Volvo, že i téměř mrtvá automobilka se dá vstřísit, pokud najde svůj směr (a pokud do ní investoři nalijí spoustu peněz jako v případě Volva). Za nedlouho uvidíme jak tohle dopadne 😅