Tak z Kladna jezdí vlak na metro A, časem má být dvojkolejná trať až do centra. Tam silniční kapacity opravdu smysl rozšiřovat nemá.
Dolní Břežany budou mít za chvíli v dosahu metro D. Opět nesmysl cokoli pro auta řešit.
A Stodůlky - Smíchov bez komentáře.
Hodně by třeba pomohlo stavět dálnici ČB na sever Liberec mimo Prahu , K.V. na Olomouc též mimo ne skrz nebo na obchvat atd., když zruší porodnice v sokolově nebo Varech kam půjdou , samozřejmě do Prahy , když budou letadla přistávat i jinde než na Ruzyni tak to taky pomůže a Kladno není jediné město ze středních čech kde je potřeba lepších spojů , další otázka mají dost tramvají autobusů a řidičů , jestli jede pražák takový kousek tak ať zaplatí za nevyužití mhd
Je to pouze dopad globalizace. A v Evropě posílená různými nařízeními a sjednocenými pravidly.
Stačilo by aby se rozdělili prázdniny na více období než 2 měsíce a byl by klid.
A nebo prázdniny zmenšit, aby byly pouze 14 dní nebo 7+7 dní. A v průběhu červenec a srpen mít školní výuku zaměřenou na manuální zručnost, sportovní činnosti a zájmové kroužky + doučování apod.
A děti budou jezdit s kroužkem po městech aby poznali historii a účast rodičů bude nutná, místo klíče dostanou heslo ke dveřím, klíče cinkaj, kódy pipají, toto není řešení
Od 1.1.2025 nabíječka povinně všude kde je minimálně 20 parkovacích míst. Ze zákona
No právě až od roku 2025 , jen elektro vozy už tady jsou asi 10let , u nás nedávno proběhla modernizace čerpačky a nabíječka ani pomalá , a k tomu zákonu když je 400míst na parking to bude jedna nebo20 a víc ? nevím ptám se . děkuji
Ach jo , pán je peknej nervák, kluci chtěli na vesnici , do 18 nemusí potkat manuální práci což je normální když chodí do školy a místo aby jim to ukázal a zacvičil tak zuří jako býk, pan by ve městě taky těžko asi přežil, měl by se nad sebou zamyslet, určitě se po Praze dá jezdit třeba traktorem v poho a v 18 budou rozdávat 20letou praxi. Práce s hnojem chce taky trochu tréninku, 50kg prase toho bych se bál zpočátku i já, přece jen to není jokšír či křeček a pak se majitel diví že mladí nechtějí na vesnici když takhle 3kluky odežene. Stacilo málo a mohli to být pracovníci za které by i dýchal. Já taky neumím vše z vesnice.
Přebytky by se daly ukládat do baterii elektromobilů nebo do gravitacnich baterii. Na Ostravsku jsou doly s hloubkou 1000 m . Těžní stroje mohou v případě nadbytku energie tahat závaží z dolů nahoru a v případě nedostatku energie spouštět závaží do dolů a vyrábět elektřinu. V Anglii to tak funguje.
V Anglii možná ale tady bude muset být nejdříve výzkum na VŠ potom projekt proveditelnosti EIA apod. , a za dvacet let slavnostní možná zprovoznění.
ty diskuze jsou fakt peklo, jeden si přečte poslední věty a hned vyplodí něco "chytrého" 🙁.
Debata je o haváriích e-cyklistů (viz článek) a já jen tvrdím, že pro některé e-cyklisty může být kolo přínosem a pro některé jízdenkou do nemocnice. A že ti druzí se rekrutují (zevšeobecním) z typů, kteří 40 let neseděli na kole, nemají správné reflexy (v krizi zmáčknou v zatáčce naplno přední brzdu), ale i s tou třicetikilovou nadváhou se pustí v terénu z kopce, jako by byl downhill jejich každodenní chleba.
(vůbec to nesouvisí s tím, jestli by jim neustřelila guma i na bčžném kole, protože na běžné kolo by v životě nevylezli, protože se na něm musí šlapat!)
Já sem četl celý článek , těch30kg je kde ? e kolo má víc jen o 15 a že by osoba překročila nosnost o dalších 15 se nepíše nikde , podle vašeho názoru soudím že jste jen chodec a víc nezvládnete a i na e-kole se šlape jestli to nevíte , v krizi můžete zmáčknout i přední jen musí být seřízena dobře
Vůbec nechápete. Ekolo na cyklostezce je jako auto na kvalitní asfaltce. Pokud nemrzne nebo neprší, drží se silnice a pohoda.
Ekolo v terénu v noci je jako enduro (to s motorem) ve špatné čitelném terénu, kde vám může ustřelit predni guma, dostat se větev do předních špic, prehlednete vymletou strouhu ...
To je jiná disciplina.
Aha E-kolo v terénu jako enduro , tak klasickému kolu ve špatném terénu podle vás nemůže ustřelit přední nebo zadní guma ,to se neděje, na něm nepřehlédnete vymletou strouhu, bezva
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Minulý týden jsem jel po D7 také a mlha byla celou cestu. Mlhovky jsem měl zapnuté a rozumní řidiči jeli s odstupem v pravém pruhu, šlo jet okolo 100 -110, což bylo odpovídající, ale přesto někteří řidiči to v té mlze kalili výhradně v levém pruhu rychlostí 130 a více a spoléhají na to, že v levém pruhu nic nebude, což je nepochopitelný risk, protože nemají šanci to pak ubrzdit. Navíc mají jet v pravém pruhu a levý slouží pouze pro předjíždění, nikoliv pro souběžnou jízdu. Myslím, že toto byl v podstatě i důvod této nehody.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen pro upřesnění úsek na D7 slaný praha a zpět je převážně 110 , tak když jeli 110 tak to je plný limit ane přizpůsobení počasí , na jednom úseku je i 80 v kopci za deště .
1 odpověď