Stručně tu shrnu pár odpovědí na další vyblitý článek.
Nevím jestli jste si všiml, ale už i na našem trhu se nachází dost elektroaut které stojí pod 750 000. Takže v budoucnu, to bude určitě jen lepší.
Ten žvást o emisích... proč chcete do emisí elektroaut počítat emise vzniklé výrobou elektřiny. Počítáte snad do emisí spalovacích aut emise vzniklé přeměnou ropy na naftu či benzín a její následný složitý transport na benzínku?
Poprosím vás o odkaz kvalitní zdroj, který uvádí, že recyklace baterii je možná jen z 20%, o tom jsem se zatím nikde nedočetl, snad všechny kvalitní výzkumy zmiňovaný mnohem vyšší čísla, ale určitě takový argument máte něčím podložený.
Pokud bychom tedy přestali kupovat elektroauta, tak z Evropy vlastně bude co, když to co se tu vyrobí se nebude mít kde prodat? To, že prvotní zdroje surovin má Čína, není chyba konečného spotřebitele a ten prakticky nemá šanci toto ovlivnit. To už se posralo mnohem dřív, takže jaké jiné řešení, kromě toho, že v Evropě budeme vyrábět auta a jejich komponenty při právě nastavených pravidlech máte?
Nulové emise už jsem zmiňoval výše.
Pokud chcete do elektroaut započítavat emise vzniklé výrobou elektřiny, spočítejte si prosím emise vzniklé výrobou benzínu a jeho následnou přepravou až do nádrže auta. Možná pak nebudete u normálních lidí za úplného idiota.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stručně tu shrnu pár odpovědí na další vyblitý článek.
Nevím jestli jste si všiml, ale už i na našem trhu se nachází dost elektroaut které stojí pod 750 000. Takže v budoucnu, to bude určitě jen lepší.
Ten žvást o emisích... proč chcete do emisí elektroaut počítat emise vzniklé výrobou elektřiny. Počítáte snad do emisí spalovacích aut emise vzniklé přeměnou ropy na naftu či benzín a její následný složitý transport na benzínku?
Poprosím vás o odkaz kvalitní zdroj, který uvádí, že recyklace baterii je možná jen z 20%, o tom jsem se zatím nikde nedočetl, snad všechny kvalitní výzkumy zmiňovaný mnohem vyšší čísla, ale určitě takový argument máte něčím podložený.
Pokud bychom tedy přestali kupovat elektroauta, tak z Evropy vlastně bude co, když to co se tu vyrobí se nebude mít kde prodat? To, že prvotní zdroje surovin má Čína, není chyba konečného spotřebitele a ten prakticky nemá šanci toto ovlivnit. To už se posralo mnohem dřív, takže jaké jiné řešení, kromě toho, že v Evropě budeme vyrábět auta a jejich komponenty při právě nastavených pravidlech máte?
Nulové emise už jsem zmiňoval výše.
Pokud chcete do elektroaut započítavat emise vzniklé výrobou elektřiny, spočítejte si prosím emise vzniklé výrobou benzínu a jeho následnou přepravou až do nádrže auta. Možná pak nebudete u normálních lidí za úplného idiota.
2 odpovědi