Naprosto přesný článek, k důležitému tématu. Tady Vás ovšem málokdo pochopí a ten zbytek, právě proto, že ve své omezenosti nehodlá vystoupit z "komfortní" zóny, stále dokola bude alibisticky tvrdit, že toto mají vyřešit jiní. Konkrétně toto ale skutečně můžete významně ovlivnit svým spotřebitelským chováním. Důrazný spotřebitelský tlak je vaše konkrétní politická moc, váš butterfly effect, bič na zločince typu Billa, Lidl, Penny, Kaufland, Shell, Nestlé, celé Babišovo impérium, PPF, Penta, Temu, Amazon atd. atd.
Takhle jednoduché to je, vím, že nakupovat se musí, ale nečekejte strukturální změny ve váš prospěch od politiků. Vyšlete bezohledným korporacím nad vládami svůj vlastni vzkaz - bojkot určitých druhů služeb, zboží a zbytečných tretek, podpora lokálních zemědělců, podpora malých výrobců, udržitelnost..
Ale vždyť to víte, jenom na všechno s....., poslední zhasne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jste jenom pitomci s klávesnicí, v přetopenym vobejváku, s žaludkem plnym nekvalitního hovězího/vepřovýho a s vaší iracionální nenávistí (pukněte!) ke všemu zelenýmu. Jako se řiká, že na toho bastarda Putina platí jenom síla, na vás platí jenom omezení vaší rozežranosti a plácnutí přes prsty vaší bezohlednosti vůči budoucím generacím.
3 odpovědi