Ten článek je dost jednostranný, obsahuje mnoho polopravd. Očivisně je autor, nebo jeho zaměstnavatel velkým odpůrcem elektromobility. Jen pár příkladů... Cose ekologie týká opravdu je elktromobil v tomhle ohledu první roky ekologický pouze lokálně,což ale asi není úplně špatně, obzvlášť pro centra měst je to fajn. Po asi 100 000 km je už karta obráceně ve prospěch elektromobilů. Co se nabíječek týká. Dle mého podstatnà výhoda, je, že si mohu nabít doma, benzín doma nevyrobím, elektřinu dnes už ano. Pokud vezmu v potaz kupní cenu, není elektromobil příliš ekonomicky výhodný. Ale nemyslím si, že to je důvod proč se elektromobily vyrábí. Na druhé straně ušetříte na stk, nebudete mít problém s vjezdem do horských městeček, kam se se spalovákem sotva dostanete. Ušetříte na výměnách oleje. Za mě je elektromobil ekonomicky výhodný. Pouze vozy na LPG jsou na tom lépe. Jinak pracuji v branži takže úplně neplácám... A teď se tu do mě pusťte, protože jak jsem viděl, je to samý odpůrce ev.
Keďže v tom robíte, musí vám byť jasné, ze elektrika ako pohon nemá budúcnosť. Píšete ze po 100.000km sa to srovnat a vyšší nájazd km už potom uprednostňuje el auto. Ale to je predsa blbosť. Po 100.000km už bude mať el auto to najlepšie tak nejak za sebou, keby aj vydržalo ďalších 100.000km, baterka už bude tak na kašu, ze s nou nedôjdem ani do teš a pre rohliky. Naproti tomu ropak pri 200.000km sa akurát dobre zajizdi... A čaká ho ďalších 200.000km úplne v pohode... Pri pol milióne sa urobí veľká kontrola motoru, prípadne sa zrepasuje a ďalších 500.000km mate pred sebou... To nepočítam, ze el auto je ťažšie, takže väčšia spotreba pneu, bŕzd.... Ďalej doba nabíjania, max výkon je akurát pri plne nabitej baterke, čím nižšia kapacita zostáva, tým sa výkon znižuje, zatiaľ čo spalovak ma výkon stejny, nech mam nádrž plnú, alebo skoro prázdnu. Dobíjanie doma je síce fajn, ale koľko ľudí má tú možnosť? Väčšina býva v bytovkách na sídlisku... A to hlavne, zostatková cena el auta po 5-8-10rokoch je prakticky nula, pretože cena novej baterky je cena 2/3noveho auta. Takže čo je ekologickejšie? Jazdiť so spalovakom 20-30rokov, alebo po 10r vziať el auto a hodiť ho tak max zo skaly? Ani sami výrobcovia neveria, ze je elektrika budúcnosť...
Auto ako celok je super, ALE, 407koni na predokolku je proste moc,take kone patria do 4x4. Problém je, ze síce upravili motor, ale ako je na tom diferak? Je tam dif so samosvorom, alebo bude auto pri slapnuti na plyn ťahať do strany a bude mať tendenciu uskubnut vám ruky. A ako je na tom prevodovka? Pri takýchto koňoch, už je nutná nielen úprava motoru, ale všetkých ostatných kompenentov vozidla, spojka, prevodovka, poloosi, ložiská, náboje, brzdy, rizeni, vystuženie kastle aby sa nekrutila... A ďalšia vec, pokiaľ si také auto človek domov dovezie, pri prvej poruche sa z toho 💩💩 pretože origo diely samozrejme nepasuju a majitel bude musiet všetko pracne dohladavat... Ideál je kúpiť si auto podľa seba a zároveň si ho potunit podľa seba, potom človek vie, co kde a za čo vymenil a prípadná porucha tak nieje žiadny problém. Pripadne v CZ je dosť firiem, ktoré sa úpravami zaoberajú, takže vám auto postavia dle libosti a zároveň budú mať prístup k dielom pri prípadnej poruche....
Toho je jasný důkaz toho, že mu nebrzdi vlek, vše ostatní co se tu píše jsou blbosti.S traktorem jezdím léta a i v padesáti kilometrové rychlosti s plně naloženým návěsem zastavím na pár metrech,ale musí fungovat brzdy u přívěsů!!!
Presne, ďakujem, písal som to tu tiež... Pokiaľ vlek nebrzdi, bude tlačiť stroj pred sebou... Ďakujem za vašu reakciu 🙏🏻🤝🏻
Traktor má běžně ve výbavě i okruh na staré valníky ( celí sistem se koupí a namontuje nic složitého dělal jsem to na nové pumě ) nevěřím že valník s točnou takto zvedne traktor návěs ve spodním závěsu by to asi dokázal ale moc se mi to nezdá.
V zemědělství jsem pracoval deset let a měli jsme dost zážitků 😁 ale od těchto dezolátů jako je automrtvě to bude nějaký Fejk.
No rozhodně to není od brzdění a jen exot který neví o traktorech nic může něco takového napsat.
Tak v prvom rade je to systém a nie sistem 🙈 a k traktorom a tocnicovym vlekom, tak to ste toho ešte hodne nevidel... Vlek vás nakopne, pretlaci, prevráti na bok i preklopí do zadu. Tocnicovy vlek je najhorší, pretože, sa láme v dvoch bodoch a u toho sa ešte točí kolo osi prednej nápravy. Stačí to viac zlomiť a vlečku preklopite aj s traktorom. Staré traktory mali jedno okruhy, nové majú dvoj okruhy, ABS a podobne... Vlek z videa, je stara hrča, koniec 70 a začiatok 80 rokov, myslíte že by ju niekto prerabal na dvookruch a ťahal na to ABS a ostatné veci? Nie, zapne sa jak je, a frčí sa, dyt je to iba kúsok, Kor keď sa to vozí z jamy niekde na pole
Naprostý nesmysly je vidět co to píše za exota.
Traktor se při prudkém brzdění samozřejmě nepostaví na přední i když má čelní nakladač , naopak při prudkém brzdění ho podrží valník protože má vzduchové brzdy.
Místní redaktorský dezolát nám zase předvedl svojí neznalost protože je to jen prodavač hrnců a dek na předváděcích akcích pro důchodce.
Len upresním, že vlek vás podrží iba vtedy, pokiaľ je pripojený na vzduch a brzdovu sústavu traktoru. Tento traktor ma však dvojokruhove brzdy, zatiaľ čo vlečka ma jednookruhové brzdy, čiže nejde pripojiť vlečku na brzdový systém tohoto traktoru, a to je dôvod prečo vlečka traktor popostrcila a zdvihla. Jazdí sa tak normálne na krátke vzdialenosti... Ale človek musí u toho samozrejme premýšľať...
Díky za upozornění a vysvětlení, opravím to!
Vše dobré, ať se vám daří!
Len poznámka , že na vlečke samozrejme brzdy sú, ale jednookruhove, čiže vlečka tak maximálne za starý Zetor, nové traktory už majú dvojokruhove brzdy, a preto ťahajú vleky a prívesy omnoho väčšie práve kvôli tomu, že už tieto veľké prívesy majú tiež dvojokruhove brzdy stejne ako ABS, natáčacie nápravy, ci nivelačné pruženie ( kopírovanie terénu).. Atď. Tuta vlečka na videu je na 8t celkovej váhy, ale podľa tej kopy by som to videl na dobrých 12t. Takže, brzdy nie že su odpojene na vleku, ale niesu pripojené na traktor z dôvodu rozdielnych brzdových okruhov ...
Článok pekný, ale úplne mimo. To že sa traktor postavil na predné, nieje zásluhou predného ramena s kliešťami na baliky, ale zásluhou plne naloženej, preloženej vlečky, ktorá traktor pretlačila. Dôvodom bude to, že traktor to síce zašlapol na brzde, ale vlečka ma brzdy úplne odpojené, čiže váha naloženej vlečky ďalej tlačila brzdiaci traktor. Keďže to bolo plné zašlapnutie doslova na mieste, nebol čas na rozloženie sily a skončilo to ako to skončilo. Keďže sa jedná o starý točnicový príves, oje sa hýbe nielen v čape ťažného zariadenia, ale ešte aj na dvoch čapoch na točnici vleku... Kľudne si to vyskúšajte, naložite vlečku, viac ako je zdravé, nezapojte hadicu na vzduch, u týchto vlečie iba jednookruhové, preto to na novy traktor zapojiť nejde, naloženu vlečku zapnite za traktor, rozjedte sa a zabrzdite, a uvide ako pekne to postavíte na predné, ale pozor, hrozí nieje postavenie na predne kola traktoru, ale zároveň hrozí prevrátenie traktoru na bok...
59hodinv kuse? Asi trochu blbosť. Jazdiť sa môže 3x9h a 2x10. To znamená, že pokiaľ šiel 59h, musel ísť na svoju kartu 10h, potom dať šéfovú kartu a ísť ďalších 10h, potom zase svoju kartu a zase 10h, potom šéfovú a zase 10h, potom svoju a 9h, potom šéfovú a 9h, a zase svoju a ešte šiel 1h než ho kontrolovali. Deň má 24h, tak šiel v kuse 2dni a 11h. Pokiaľ ma priemer 70km/hod, musel prejsť skoro 13000km... Co asi nieje úplne reálne.... Už po 30h za volantom je človek úplne na kašu. Sám som tak kedysi jazdil... DK - > IT na jeden záťah, ale posledné kilometre už som bol hotový... Nikdy viac, hold mladý a blbý... Takže 59h nespať je asi fakt nezmysel...
Oprava, cca 4200km musel prejsť... Omluva...
Tento článok písal človek, čo o EV nemá ahnung 🤦🏻♂️ O 50% väčší predaj v cz? Takže miesto 2,sa predali hneď 4ks? A ďalšia vec, Nórsko od EV ustupuje, zdanili ich, zrušili dotácie, zaviedli poplatok.. Chce to mať otvorené oči a použiť selský rozum. Lacné čipy? Elektrika? Ani k jednému nemáme prístup. Infraštruktúra - pri rýchlosti výstavby to bude hotové tak za 1000r... Neviem v akej realite žije autor článku, ale určite to nieje naša realita.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak nějak. Technik na STK prohlásil, že automechanici nebudou mít co žrát....
1 odpověď
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ze zdravím technika na STK a odkazujem, nech sa nebojí... Mechanici majú aktuálne zlaté dno😉👌🏻 a o prácu sa určite neboja... Spalovak tu budú s nami aj po roku 2035😉👌🏻
1 odpověď