Vašemu dítěti při narození doktorka zkoumala chromozómy nebo měřila hladinu testosteronu? Myslím, že se podívali na pohlavní orgány a podle toho vyhlásili, jestli se jedná o chlapce nebo holku... A napsal se rodný list.
Možná by bylo docela zajímavé, kdyby se udělali celosvětové testy na chromozomy nebo hladinu testosteronu a estrogenu. Myslím, že bychom byli překvapeni, kolik žen má mužské hormony, chromozomy, nebo obráceně, kolik mužů má ty ženské...
A pokud to tak doopravdy je, najednou neplatí, že pohlaví jsou jen 2 ???
Co uděláme s procentem lidí, kteří to mají pomíchané? Zákaz sportovat a soutěžit? A co používání toalet? Můžou "neženy s pipinou" na dámskou toaletu? Případně můžou se provdat?
Chlapik ma zjevne od zacatku neco proti Tesle, jde to cist z jeho xichtu od prvni minuty…
Nastavit si limit nabijeni na 100% a jezdit po nabijeckach a dobijet do Max je totalni hloupost…
Proste si chce nasbirat Likes a follow na youtube skandalnim videem.
Stejne tak Autoforum dalsim nesmyslnym clankem na toto tema.
U nas v CR a SK je dobijeni jak na Tesla superchagerech tak i moznost dobijet na stovkach jinych stojanu tak komfortni, ze uz dnes neni o cem.
Casem budou Chargery jeste rychleji a bude jich jeste vic…
Pokud Orbán vyslovil slova “poválečné uspořádání” otevřeně tedy přímo před Putinem přiznal, že se jedná o válku. Měl být tedy odveden policií a řádně potrestán podle ruských “zákonů”.
Nebo již v Ruzzku přejměnovali “speciální vojenskou operaci” na válku? A je dovoleno to slovo oficiálně vyslovovat???
Další tragikomický článek... Pokud mají ty Tesly 3 roky a 160.000 km, tak to je krásný úspěch, který svědčí o tom, že o ně byl mezi zákazníky velký zájem.
Posuďte sami - 53.300 KM ročně = 365 dnů po 146km..
Nevypadá to, žeby ty auta měli extra prostoje v servise, nebo že by o ně nebyl zájem.
Ale uznávám, mít cíl aby 60% jejich flotily bylo EV, když je kolem nás 90% nevěřících Tomášů je hodně ambiciózní a předběhli dobu - smýšlení lidí na to bohužel není připravené.
Vsichni tady mate plnou p.del prepoctu na korunky…
Co tak si rict: Snizenim produkce CO2 muzeme alespon trochu prispet k tomu, aby se tady nase deti a vnoucata neupekli, a nepozabijeli kvuli jidlu, vode atd.
Jen to bude par korunek navic stat…
Vymenou za to ale budu mit tiche a vykonne auto, ktere ma min casti, ktere se kazi.
Ja jsem se rozhodl a nelituji toho.
Petře Miler - Redaktore?? Co jsou toto za výblitky? Plán Muska a Tesly byl od začátku zejména změnit svět osobní dopravy, masovým nasazením elektromobilů. A na to potřebuje nízké ceny, ke kterým se díky přepracované strategii výroby, obchodu atd. dostala.
A již dnes jsou jejich auta a ceny tak lákavé, že pokud si chce někdo koupit výkonné auto s automatickou převodovkou, vysokou bezpečností a slušným výkonem a nízkými náklady vyjde mu Tesla 3 nebo Tesla Y jako nejlepší kauf.
Já od léta na své Tesle Y najezdil 21.000km a vůbec nerozumím Vaší fantasmagorii o botě č.7. Tedy, auto jsem neshledal nepoužitelným, právě naopak. Vozím v tom rodinu, pytle mulčovací kůry, vánoční stromek atd.To auto je rychlé, pohodlné, tiché, prostornejší než konkurence, a dojezd je uplně v pořádku i s 65kW baterií.
Spalovák bych si už v budoucnu nekoupil. A to jsem na nich najezdil cca 800.000km.
Gratuluji redakci Autoforum k dalsimu vyblitku proti EV… Zeby autorum prispevku Eon Musk odvedl manzelky i s majetkem?
Skoda Auto v roce 2019 vedela, ze bude novy superb 2024 cca o 30% drahsi nez ten v roku 2019?
Parametry Cybertrucku jsou tak ohromujici, ze cena cca 2M CZK za Plaid verzi je uplne v poradku.
Zato koupit si 10-15 let starý spalovák, je jako výhra v loterii, že? Nejdřív půl roku studujete, kterou motorizaci si vybrat, která má co nejmíň problémů... Pak si tedy se stáhnutým zadkem nějaký vůz s kamarádem automechanikem vyberete... A po pár měsících, když Vám zasvítí kontrolka nízkého tlaku oleje v motoru - nastává chvíle dlouhého hledání přičiny. Jestli je tedy problém v kabeláži od senzoru, nebo senzor tlaku, nebo nějaké úniky, nebo jestli odešlo olejové čerpadlo.. pak hledáte garážistu, ktrerý si na to troufne.. A ejhle, nikdo Váš motor 2.7 V6 nezná, nedělal, bojí se... Neví jestli výměna čerpadla pomůže, nejdřív by zkusili vyměnit olej s jinou viskozitou, Aha - to nepomohlo... pak tedy to čidlo.. Taky nepomohlo... Tak ale když se mění olejové čerpadlo, tak se demontují i rozvody... Na to je potřeba speciální udělátko - aretace... A takto můj diesel už dva měsíce stojí nepojízdný na dvoru a čeká, až najdu někoho, kdo si na to troufne.
Premyslim, co ma autor clanku z toho, takto neustale pomlouvat Teslu? Z fotek je zrejme, že toto není auto, které putuje k zákazníkovi. Je popsané fixou a opatlané.
Věčné téma slícování - kdy kdo toto řešil na Peugeotech, Citroenech, VW a Škodovkách? A vsadím se, že to nikdo nezkoumá... Kolem své oktávky taky neběháte se šuplerou.
Byl jsme na testovaci jizde s Tesla S Plaid a reknu Vam, ze kdybych tech 2,4M mel, tak si ji koupim - v krasne cervene barve. I na 21kolech je to auto naramne pohodlne, uzasne tiche a jezdi neskutecne - presnost rizeni, regulace rychlosti, skvely vyhled, brzdy…Vzduchovy podvozek.. Vsechny technologie v cene.. Interiér byl taky topka. Myslim, ze za danou cenu nic lepsiho nekoupite.
Chtel bych videt spotrebu tohoto kolosu s podivnym tvarem na dalnici pri 140+.
Pepove kecy o birokratech z EU a agresivni projev neni nic pro mne.
Jak zminil nize diskutujici, tato Mazda je taky “hybrid”
Z oficialni specifikace motoru Mazdy vybiram :
Elektromotor
Napětí baterie
44.4 V
Baterie
lithium-ion
Maximální výkon
254 (187) k (kW)
Maximální výkon
3750 ot./min.
Maximální výkon elektromotoru
17 (12.4) k (kW)
Maximální výkon PHEV systému
k (kW)
to je zase zavadejici clanek, jen aby strhnul 80% publika, ktere je z neznameho duvodu proti EV…
Pred 10dny jsem si byl v Rakousku pro uplne novou Teslu Y LR a reknu vam, jsem nadmiru spokojeny. Auto je na 19” kolech velice komfortni, skvele odhlucnene i ve vysokych dalnicnich rychlostech, SW a touchpanel a vsechno co ten SW a propojenost s mobilem prinasi je uzasne… Auto sedi na ceste jak prilepene, rizeni je presne jak na motokare, a reakce pedalu “plynu” na milimetrove pohyby je strasne navykova. Pokud chcete klidnou jizdu, Tesla Y ji nabidne tak jak maloktere jine auto. Pokud chcete vsechny na silnici predjet, muzete… Doma nabijim za 0,13Eura za kWh, na superchargeri za 0,49Eura… Zena s tim jezdi za 15,5kW/100, ja s tezkou nohou za 19kW/100. Porizovaci cena v prepoctu za 1,2M CZK, se 75kW baterkou a koulí. Za turo cenu bych nekoupil podobne vybaveny spalovak ani o vykonu 150kw. Tato masina ma 378kW. Zatim jsem nadmiru spokojeny… Nevidim jediny problem v uzitnosti, dojezde a troufam si rict, ze motory a auto jako celek bude mit delsi zivotnost nez dnesni spalovaky.
Pan autor mel snad posledních 10 let zavřené oči a uši? Že prý modely Tesla nejsou průlomové??? A tím je násobne drahší model EQS od Mercedesu z roku 2022, kterého na cestě viděl málokdo? A jeho cena je cca 2x vyšší než Tesla model S???
To si snad pan autor dělá legraci, nazvat tento vůz průlomovým…
Už 10 let se všechny automobilky snaží okopírovat inovace Tesly.
Zapuštěné kliky, centrální tablet, super SW, vzdálený update systému, velkou baterii, silné výkony, minimalismus, prosklenné střechy…
Včera jsem byl na testovací jízdě Tesla model Y a taky model S plaid rv. 2023. A mé dojmy - určite se jedná o nejlepší auta své třídy a cenové kategorie.
Pane Koubku, důležitější nez infotaiment, simply clever škrabka nebo dešník je u aut této kategorie vnímám : Kvalitu sedadla a komfort na delších cestách, hlučnost motoru a odhlučnění motoru při dálničních rychlostech. V těchto parametrech má octavia s TDI velice špatné výsledky. Bohužel jí fleet manageri opakovaně generaci za generací kupují pro zaměstnance, kteří toho nacestují nejvíc…
Vladimíre, to snad ani nemůžete myslet vážně. Kdyby organizátoři a FIS někoho protěžovala, určitě by to nebyla Slovenka, ale někdo z marketingově zajímavějších krajin typu DE,CH,USA. A nemyslíte, že v čerstvém sněhu, mlze a sněžení je trochu rozdíl jet "pomalý slalom, kde Vám stačí vidět 15m před sebe" a "sjezd v rychlosti 100km/h?" ??? Další zamindrákovaný provokatér
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor pise, ze se Enyaq priblizil Tesle (ve srovnani nejslabsich vybav) a dole pod clankem uvadi technicke data.
Tesla je vyssi, sirsi, delsi. A je lehci… O SW vybave snad neninpotreba mluvit, ze je u Tesly daleko lepsi… Ma daleko silnejsi motor, a baterku lze nabijet 2x vyssi rychlosti nez Enyaq.
Diky tomu zprevodovani, co autor v clanku zminil, tedy Enyaq ujel na dalnici stejne km jako Tesla Y, ale to je asi tak vse… Na okreskach a ve meste by to byla asi jina pisncka