Tam to snad na té tratí řídí nějaký CML centrální mozek ČD no zlatí hradlaři závoráři a proškolení výpravčí v každé stanici bylo by to fajn.je navrátit .ELEKTROMMECHANICKÉ ZABEZPEČOVAČE TAKY TENKRÁT FUNGOVALY ODHHLÁŠKA NASTAVIT KOLEJ A JELOSE BEZ PROBLÉMŮ A JE TO STOLET STARÝ SYSTÉM.Dnes centrální řízení provozu přez PC na 1500km trati a nikdo neví kde co jede.
Míchané plky, čili slovní lečo.
Jakl je vůbec možné, že se se toto může stát ? Navíc na modernizované trati Praha-Vysočany > Lysá nad Labem. To tam není v těch počítači protknutých CityElephantech nějaká signalizace, která už několik kilometrů dopředu, dá vědět strojvedoucímu, že na stejné koleji se nachází vlak, a přibližuje se ?
Proboha, nemíchejte vlak a letadlo do jednoho. Každé je jiné.
Za mě, pokud fíra projede stůj(vyjímkou je nepředpokládaná změna návěsti) nota bene vyjíždí (čeká na vlakovou cestu), prostě z peronu, tak je to jeho chyba. Řidiče se taky nikdo neptá proč projel červenou. A teď strojvedoucí do mě. Zaměřil bych se na vzdělání a né na rychlokvašky
Takto vypadá kulová znalost v pisemne podobě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono nejde ani tak o vybudování, ale o znovu postavení trati o normálním rozchodu.
Tento rozchod tan již byl od osmdesátých let. Nepočítám období první republiky. I trať z Veľkých Kapušan ram byla. Ze slovenské strany je dodnes elektrifikována.
Takže jenom obnova zničeného.