Pane, mezi brutálně zastaralou navigací v autě a real-time navigací zprostředkovanou přes CarPlay/AndroidAuto je naprosto zásadní rozdíl.
A když už teda nadáváte na ty displeje… takový virtuální kokpit dokáže na jednom místě zobrazit vše, co řidič potřebuje vědět najednou. Řidič nemusí nic přepínat jako na starých maxi-dotech. A co teprve head-up displej, kdy řidič ani nemusí stáčet svůj zrak na budíky, ale nejdůležitější informace vidí na spodní hraně čelního okna, to je panečku věc.
Pochopím kritiku upouštění od fyzických regulátorů hlasitosti, klimatizace atp., ale nadávat na “tyto displeje” je mimo mísu.
pane mám vám jmenovat všechny aplikace které řidič nepotřebuje k jízdě? zde ani nejde o displej ale o to co zobrazuje
Nevím no, ale podle mě je chytrá navigace z mobilu přímo v infotainmentu bezpečnější než v mobilu na držáku na okně. To samé ovládání médií.
A že by si v dnešní době někdo načetl trasu v papírové mapě doma, a pak jel na neznámé místo podle paměti se mi nechce věřit. 🙂
pane navigace v autech je již nejméně 30 let to je normální. já myslím všechno ostatní co rozptyluje řidiče
No tolik práce by Vám asi neudělali. No a když je dohadování o zaplacení, tak Vám jen procedí mezi zuby, že by to Vaše stavení pěkně hořelo a hlídejte si potom svůj domeček ve dne v noci.
pane já mám tady kolem asi 20 důchodkyň víte co to znamená 24/7 x 20? zde má i každá moucha své jméno a kromě toho už vím kdo vyhraje volby a počasí na 5 let dopředu
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Čtyři z deseti vědeckých přístrojů na palubě Solar Orbiteru pomáhaly vyvíjet české instituce 👏🍀