Ekologii samozřejmě ano, ale greendeal není o ekologii, ale o ekonomice. Až si naši vnuci uvědomí, že jsme si díky greendealu zhuntovali Zemi mnohem víc než s fosilem, bude už pozdě. Čína to pochopila (nespoléhá jen na vítr a slunce), ale Evropani se budou pořád dokola střílet do nohy a ještě se u toho budou poplácávat po ramenech. To je tak, když chce ekonomika ovládat fyzikální zákony. 😄
Osobně se domnívám, že nejde o připravenost moderátora, ale o atmosféru, jakou dokáže navodit. U mě osobně jsou na dně moderování "aroganti" jako Tachecí, Kraus, nebo Krampol. Jejich pořady ve mě vyvolávají nepříjemné pocity, tudíž je už vůbec nevyhledám, spíše se jim vyhýbám. Zato tu pravou domácí pohodičku si užívám s Šípem, Dědkem, Výbornou, ale třeba i Marcinem.
Poté co jsem si vyzkoušel systém záloh na Slovensku, tak jsem změnil názor a jsem proti. V praxi to není tak růžové, jak se může zdát. V domácnosti zabírají plasty mnoho místa.Automaty dost často lahev nepřijmou. Ve frontách na vrácení lahví stojí lidi s několika taškama plastů, takže každé vracení zabere dost času.
Autorka by měla v ideálním světě samozřejmě pravdu.Nicméně realita je trošičku odlišná (alespoň z pohledu ICT školitele posledních 20 let).Je to taková, v poslední době neustále omílaná chiméra, že v ICT může dělat kdokoliv, kdo si projde nějakým školením. Bohužel, k tomu je potřeba to čemu já říkám strukturované myšlení, velká dávka představivosti a ždibet kreativity. Tenhle zvláštní mix lidem spíše chybí, na základních školách dělá tenhle zvláštní mix maximálně 15% žáků. Zbytek o cokoliv z tohoto oboru nemá zájem, popř. si vystačí s intuitivním ovládáním primitivních telefonních aplikací. A pak přijde někdo, spustí Chrome a řekne žákům "Toto je Internet", pustí gmail a řekne " Toto je email" atp. A tak učíme tupé stádo využívat neustále stejné, v mnoha případech archaické aplikace. Při probírání historií máme alespoň šanci dát těm bez představivosti, nahlédnout do tajů IT.Třeba tím že si řekneme co je byte, proč má 8 bitů, ukážeme děrný štítek, disketu, pásku atp. a najednou má dítě představu, že jde o znak, spojí si to s něčím hmatatelným a pochopí, proč se využívá binární soustava. Bez těchhle základních informací to pak dopadá tak, že student střední školy ICT není schopen pojmout ISO/OSI model, nebo abstrakce, jako je virtuální paměť. A to jsou pořád jen základy. Podle toho bouhužel ten obor v ČR vypadá, programátoři co neumějí programovat, jen skládají něco co našli na netu atp.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Končí doba úplatků a známostí. Najednou si budeme ve stavebním řízení všivhni rovni. Úředníci přijdou o "bonus na dovču" a stavebníci o konkurenční výhodu.Konečně.
1 odpověď