Což o ten techničák to se asi dá přežít ale jet na STK s veteránem... Někteří jsou rozumní ale spousta těch lidí co si ničeho neváží a ani tomu nerozumí vám s tím bude huntovat na válcích a stejně to auto možná ani nenabrzdí a co emise ? Pal test už ani neví jak vypadá. Kolik asi ten veterán za 2 roky najede? Spousta z nich ani na tu stk nedojede po svých
Třeba aspoň budou mít více času na to aby ty auta byly kvalitnější jako např zasekávající se infotajment nebo motory co se nedožijí ani první výměny oleje a taky ty jejich parkoviště nekompletních aut a pořád tam cpou jedno za druhým a když náhodou dojde do stavu že auto nemůže být skompletovano tak ho raději sešrotují než aby ho prodaly s nižší vybavou a hlavně cenou
Čtyřková řada je příběh sám o sobě často se stane že to nedojede ani ze ,,salonu domu'' a když se zadaří tak zase dorazí pozvanka do servisu na svolávačku některé akce jsou softwarové a ty další jako například neutážené světlomety , špatně seřizené , ten slavný panel infotajmentu se rád seká nebo nejde nic ovládat či se ani nezapne jestě že ty auta jsou levné 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je aspoň technický pokrok za chvíli to bude 40 let od favorita a nová fabia 1.0mpi dosahuje podobných výkonu. Zrychlení skoro 16 vteřin za dob favorita asi stačilo ale dnes je schopný tu Fabií předjíždět kamión v kopci. Na ježdění pro rohliky nebo do prace mi to prijde jako zbytečně drahý auto na to postačí klidně 15 let starý auto za pár peněz. Důležitější je víkendové auto na které se můžete těšit a jezdit s ním pro radost a ne protože musím.