Ta škodovka kterou máte na mysli je dávno mrtvá a to v době Felicie. Kdyby jí tenkrát nekoupil VW tak by dávno nic nebylo. Veškeré technologie, inovace, a další věci všechno pochází od VW. Do jedničkové Fabie montovala škodovka motor který v té době vycházel z 50 let starého konceptu. Od té doby Škodovka nepřišla s ničím svým. Bez Vw by to nepřežilo
Nejlepší vůz... mám ve 3.6 v6 už sedmým rokem a nikdy žádný problém 👌 jo pardón...2x mi praskla žárovka 🙄 za 7 let dobře score...
Servisy si dělám sám...tak že tohle auto...mi za těch 7 let zachránilo nebojím se říct statisíc korun...oproti ropám co patří do kamen a ne do auta 😂
Ono to ještě možná přijde v podobě rozvodů či zadřeného vyvažovacího hřídele to pak bude sranda
To je aspoň technický pokrok za chvíli to bude 40 let od favorita a nová fabia 1.0mpi dosahuje podobných výkonu. Zrychlení skoro 16 vteřin za dob favorita asi stačilo ale dnes je schopný tu Fabií předjíždět kamión v kopci. Na ježdění pro rohliky nebo do prace mi to prijde jako zbytečně drahý auto na to postačí klidně 15 let starý auto za pár peněz. Důležitější je víkendové auto na které se můžete těšit a jezdit s ním pro radost a ne protože musím.
Přesně tak já si to měním po cca8tis km celou výměnu včetně filtrů si udělám sám za 930kč a v servisu chtěly před 3lety 7200kč
Je velice úsměvné když si zákazník přinese do auta za 3/4 mega vlastní olej co má specifikaci akorát na nálepce. S radostí ho tam naleju nemám s tím problém ale on si vzpomene že chce kulanci až mu padne motor nebo převodovka..a pak má smůlu. a ještě si zaplatí likvidaci starého
Pletete se - prodej kotlů, které nesplňují alespoň třídu 3 je zakázán už někdy od r. 2014.
Takže ty kotle jsou už dnes minimálně desetileté (pokud jste si ho sám nedovezl ze zahraničí).
Jenže třeba litinový viadrus je v praxi téměř nezničitelný. Proto těch kotlů jsou v provozu stále statisíce.
A kdo bude vyhlazovat desetiletý zánovní kotel. Auto po 10 letech taky hodíte do šrotu?
Nejenže projde velká část aut , projdou všechny . Píšete to naprosto správně. Změna čísla na stojanu je pouze marketingovy tah. Myšlenka o vytlačování starších aut je namístě. Motor Felicie je stejný jako motor fabie 1. A pokud jste napsal polska data o Felicii nemusim Polákům věřit . Ale mě už je to s tím benzínem úplně volný. Mám jedničkovou fabii a jezdím dál. Totéž čekám od všech Felicii. Ať někdo udělá relevantní rozbor benzínu a pravda vyjde najevo.
Nesouhlasím felicia a fabia není stejný motor, i když vypadají podobně
Na Subaru forech řeší lidi primárně problémy se Subaru - tedy ty reálné.
Jojo jako když přijel pán a klekl mu motor a právě na Subaru fóru mu bylo doporučeno ať si dá jiný motor protože ten jeho nesehnal a nějaký subarak mu prodal motor Sti z japonska s tím že mu všichni řekli že to pasuje bez úprav kus za kus jenže elektrika neseděla a další jak jinak.. takže vyhodil asi 60 tisíc a ten co mu to prodal se na něj vykašlal a nevzal to zpět takže vyhodil peníze a auto si někam odtahl tam mu motor namontovali a čistě náhodou jednou přijel zase pro nějaký díl a auto že jede mizerně nikdo mu to nedokazal rozchodit, a zase si neodpustil že to nechápe proč to nejde když mu všichni radily na fóru jak to pasuje všechno a nic nemusí upravovat. Na rady lidí ze Subaru fora bych tak úplně nespoléhal
XV e-Boxer jsem si pořídil před 2 roky a musím říct, že jsem ani jednou nezalitoval. V zimě jedu i tam, kde ostatní auta stojí a když jedu na chatu tak už mě je jedno, jestli jsou cesty rozbahněný.
Co se týče výkonu, ano není to auto na závodění, ale 200 už jsem s ním také jel. Při stejné výbavě jsou dnes podobná auta daleko dražší.
Ono vás to přejde až zjistíte jak to hnije auto 3 -4 roky a na podvozku to je rezavý skoro všechno a to i na zásadních místech, v brzdových třmenech pistky schnilé už ve 45tisicich nechápu já je možné že odpadají celé šupiny kovu z něj zevnitř, příruby výfuku ty reznou tak že matice skoro zmizí až zjistíte co stojí výfuk tak vás odnesou čerti
Byli doby kdy jsem jezdil stotisíc km ročně a moc mně to bavilo a neměl jsem ani jednu nehodu. Dneska se bojím vyjet kamkoliv když vidím jaká je agresivita řidičů a jak jezdí ještě s mokrým řidičákem v kapse si koupí pastičku BMW a myslí si , že na něj nikdo nemá. Pak přijde menší deštík na kterém to pěkné klouže a je hotovo. A to nemluvím o kamionech, když jedete podle předpisů, tak máte kamion metr na kufru a opět mladý kluci který při nutném brždění si neuvědomí, že ten osobák brzdí o trochu lépe než těch jeho 25tun.
Jenže ono to bylo obráceně nehodu zavinila Audi a v ní tři po smrti.. ten muž a žena co jeli v tom bmw měly smůlu snad se z toho dostanou
Jak by se Vám líbilo, kdyby Vám v té hospodě přinesli čínskou polévku ze sáčku a účtovali Vám srnčí guláš na smetaně s kaviárem?
Když to bude dobře chutnat tak proč ne je to stejný jako když dáte originální rozvody VW a za chvilku zase to je slyšet jak to drhne a replika to neudělá pokud dáte něco lepšího
Egr jsem si měnil nedávno sám. Žádná složitá práce to není. Koupil jsem si na ebay starý egr za 1800, vyčistil ho a nasadil. Sice jsem musel rozdělat klapku vzduchu abych se tam dostal ale dal jsem to. Satrý egr s auta si pak taky vyčistil a namazal a prodal za 1000. Náklady na egr teda 800. Nový, nebo aspoň repaslý by mě vyšel na 5000+ práce mechanika (cca1500).
S těmi díly je to hrozné. ale jen na tom vydělávají.
Příklad na auto kelly koupím já startér na auto za 5k servisák ho tam má za nákupku 3000. akdyž já mu tam přinesu díl že to potřebuju vyměnit, tak on jen tím kšeftem přijde o 2000 na tom dílu.
Je to blbý ale je to tak.
Teď budu měnit DPF, taky si ho budu kupovat sám a sám montovat. Starý si včistím za 1500 a prodám za 5000. Dělat tohle v servisu tak dáte 20tis. Takhle mě to vyjde na 5-8tis.
Hodně štěstí s laciným dpf ono proč je náhrada levná? Podívejte se dovnitř a zjistíte že je řídký a onoho vzácného kovu tam je polovina. Funguje akorát originální a ještě uděláte podvod na jiného se starým filtrem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
"takže palivo nebere vůbec" takže ono vám něco chcípne motor? nebo ho vypnete klíčkem? jak se jinak prosím stane, že motor nežere nic
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když jedete s manuálem z kopce a sundate zcela nohu z plynového pedálu tak se přestane vstřikovat palivo, respektive dojde k brzdění motorem a to tak že v tu chvíli převodovka otáčí motorem a tím odporem auto zpomaluje, to neplatí u karburátorů kde je napevno volnoběžná směs
2 odpovědi