My se furt jebeme do cizích zemí, zasahujeme do jejich kultury a zvyklostí a myslíme si, že jen my to děláme naprosto správně. Tohle je ta naše největší překážka v tom, proč naše ekonomika jde do kopru a země jako Čína, které se starají jen samy o sebe a o svoje blaho nad námi ve všem vítězí. Nakonec nám zbydou jen ty ideály, se kterými si ale můžeme vytřít .........
Nevím proč píšeš že jsme skopili a proč vybíráte. Já se Škodo nemám nic společného. Jen se mě jejich vlaky líbí. A podle tebe je neschopný i Jančura z RJ když si objednal u Škody také jednotky. To jsou Trutnově v Estonsku, Lotyšsku Polsku, Bulharsku, v Madarsku, v Kazachstánu, v Itálii, Německu, Finsku, v Terecku v Egyptě v Jižní Africe a dokonce i v USA . Tam vsede za posledních 5-6 dodávala Škoda vlaky, tramvaje nebo motory a řídící systémy. Si trochu přečtěte kde všude se používají trakční motory a řídící systémy. Kolik motoru odebírají Korejci do svých lokomotim. A nebo Američani do důlních strojů. Berou to od Škody komplet blok protože je to osvědčený výrobek. Hodně toho nevite
Takže se jich fanaticky zastáváš, aniž bys věděl, co jsou zač. Paráda!!
Vůbec tomu nerozumíte a placate nesmysly. Tento vlak je z řady Panter kterých Škoda vyrobila už několik stovek má další objednávky. Jednotka jezdí a nebo bude jezdit v šesti státech. Zrovna tento výrobek se povedl. A ze se přidali baterie to Škoda umí, běžně dodáváme u trolejbusů nebo tramvaji.
Škoda žije jenom z toho, že tady jsou ČD a v nich neschopní trotlové, kteří ty vaše vlaky kupují a platí za ně neúměrné peníze, za které dostávají mizernou kvalitu. Dodneška bojují s řadou 380, za kterou zaplatila neskutečný prachy a dneska neví, co s nima. Skoupili jste v Čechách všechny výrobce i opravny, zajistili jste si pohodlný monopol a teď jen vydíráte.
Nové vlaky od Škoda Werke? To bude zase předraženej a poruchovej krám. Ale ČD si to určitě koupí minimálně ve 20-ti kusový serii a pak se budou zase se Škodou soudit, páč to bude úplně k ničemu. Samozřejmě všechno prohrajou a ještě Škodě zaplatěj náklady za ušlý zisk. Už se těším, to zas bude groteska....
Nemá to 3f 11 kW nabíjení, píše se to ve specifikaci přímo od Toyoty!
Tak to by museli mít nějakou speciálně očesanou verzi se starými díly, nebo by to musely být modely vyrobené do ledna 2023, které by ještě byly někde ve skladu. Do ledna 2023 měly palubní nabíječku jen 7kW a ta mohla být jednofázová, ale od ledna 23 mají všechny modely 3-fázové nabíjení 11kW, kterého by nebylo možno při jednofázovém nabíjení dosáhnout. Možná jsou to ale nějaké staré vozy ze skladu, kterých se nemohli zbavit, tomu by odpovídala i extrémně nízká cena.
Také se chováme ekologicky, možná že i více ekologicky než tato mladá pirátka, ale nikomu bych nikdy nic nenařizovala a nezakazovala a přitom to sama používala, všechno odsud ,posud.
A myslíte si, že kdyby se nic nezakazovalo a všechno bylo dovoleno, tak se lidi budou sami chovat ekologicky? Sami se ze své vůle zřeknou všech technologií, které nás postupně ničí, jako je třeba spalování fosilních paliv? A jak se má prosím vás do toho Bruselu dostat, když by podle Vás nesměla používat letadlo??????
To byla nadsázka ,vy stádium demence. Nesnáším Takové pokrytce , kteří ochraňují globální klima a pak si lítají na summit soukromými tryskáči, jak jsem četla asi před rokem.
V tom s Vámi souhlasím, často se dějí prasárny od těch, co hlásají ochranu klimatu, ale bičovat tady ženu, která si může dovolit letět byznys třídou, tak letí, taky bych letěl a to jsem podle slovníku dnešních teenagerů "zelený mozek", je dost jiná situace, nemyslíte?
Já píšu blbý kecy??
Napsal jsem o zelené nesmyslnosti a odpověď je čemsi rudém, co nedává argumentačně na mou větu žádný smysl. To pako tam díky tomu opět bezvadně sedí...
Tvoje reakce na článek o nákupu elektromobilů pro státní úředníky plácáním o zeleném nesmyslu, svědčí o silnějším stádiu idiocie, takže asi chápu váhu tvých argumentů.
Toyota se sice drzi na spici neporuchovosti, ale servis bude potreba taky a ten bude stat dost. Skoda dava vetsi slevy.
Prodej dobrych kusu pujde do rodin uredniku..
No me spis zarazi na co potrebuje urednik SUV, kdyz premierka mnohem bohatsi zeme zvladala jezdit fabkou. Jeste bych jedno SUV pochopil pro premiera.
Pro radoveho urednika at je reditel nebo neni, vubec ne. Nebo spis, kdyz uz by aspon stat a statni sprava prosperovala a delala veci dobre...Primouril oko, nakapal do nich citron a rekl, at si je koupi.
Takto nemam ani spetku pochopeni a sou to vyzirky jenz nehospodari dobre s penezi.
Třeba proto, protože se bavíme o elektrický Toyotě, která žádný servis, krom předepsaného ročního nepotřebuje? A ten roční servis stojí necelé 2 tisíce? A třeba proto, že cena byla ze všech nabídek nejvýhodnější? Není lepší koupit špičkové SUV za skvělou cenu, než jebku jako je Fabie, u který stojí roční kontrola a servis 8000 korun s nebezpečím, že se tam bude ještě krást benzin? Tvoje argumenty a napadání těch úředníků z vyžírkovství a nekompetentnosti mají základ jenom v závisti, neschopnosti reálně uvažovat a z neznalosti problematiky skutečných nákladů na provoz.
Špatně napsáno, dluh je cca 3biliony.
Co je vtipnyho na přepsání.
No tak něčím ti úředníci jezdit musí, tohle je náhodou mnohem lepší volba než nějaká Fabie, která bude sice při nákupu levnější, ale za pár let to dožene na servisu a palivu a ještě ten benzin budou úředníci krást do svého auta. Za ty peníze je to hodně dobrá koupě a za pár let to prodají prakticky za stejnou cenu jako to koupili, pokud budou chytří. Větší problém je množství těch úředníků ve státní správě, než tahle velmi výhodná koupě.
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
Jenže ještě jednou opakuji, lžete!
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A v čem že to konkrétně lžu?