Všechny teplovodní Krnbové vložky a teplovodní krbových kamna si dovolím doporučit. Jen spalinovým výměníkům bych se vyhnul obloukem. Po třech letech provozu jsem se ho zbavil, dodatečně vyčistil a s negativním komentářem ho věnoval kamarádovi pro vytápění hospody. Ten jej po jedné sezóně sešrotoval. Nedá se čistit a dodatečné jsem zjistil, že ho výrobce vyřadil z výrobního programu (asi věděl proč).
Nově instalovaná teplovodní vložka s 1000 l akumulační nádobou fungují jako doplňkový zdroj 8 let, a k maximální spokojenosti. Jako základní zdroje otopu a ohřevu TUV slouží plynový kotel a tepelné čerpadlo, vše doplněno FVE systémem s bateriovým úložištěm 24 kWp/40 kWh (ano, jsem energetický pacient a hračička😀).
Pane Kotláre, jestli jste si doposud nevšiml, bohatství roste v lesích po celém světě. Stačí jen vyšplhat do korun vzrostlých stromů a otrhat nadité zlaté a diamantové platební karty. Pak už je to snadné, stačí jen vybírat zasloužené peníze, a utrácet, utrácet, utrácet. A všichni vás budou milovat.
Práci zdar!!!
Když budu topit exotickými dřevinami (americký ořech, mahagon, meranti, teak, americký a španělský cedr, merbau, wenge, zebrano a americká třešeň), zaplatím za 1m3 20-130 tis. Kč. Pokud snížím teplotu na 20 st. C, za sezónu spaním jen 5m3. Mé roční náklady na teplo a teplou vodu budou jen 100 - 650 tis Kč. I takhle můžu blouznit, stejně jako dřevostavitel!!!
Tento článek nechci posuzovat jako motoristickou recenzi, ale jako předehru “labutí písně” evropského automobilového průmyslu. To, že čínské automobily nejsou dokonalé, nemůže nikdo zpochybnit. Ale!!! Ale podívejme se na progres čínských automobilek ta posledních deset let. Číňané prokázali, že jsou vnímavými učedníky evropské “školy automobilové aristokracie”, a na nabytých vědomostech a znalostech umí stavět. Většina nově vzniklých automobilek sice pravděpodobně zkrachuje, ale ty co přežijí a expandující do světa, se můžou stát právě těmi dirigenty evropské automobilové labutí písně. Proto bych se bál našeho zaslepení a pocitu automobilové jedinečnosti, a komentáře bych vyzdobil mnoha zdviženými prsty. Ukazováčky, ať si to někdo nevysvětlí špatně.
Jedu si to takhle městským “průtahem” města Valašské Meziříčí kolonou a najednou plácačka městského policajta. Naměřených 61 km/h, pokuta 800Kč za překročení o 8 km/hod a… dva body. Můj argument - proč zrovna já, a ne všichni ostatní, samozřejmě neuspěl. Ostatní holt ve stejné koloně jeli předpisově. Nejeli, měli jen štěstí. A tohle štěstí se usmálo na někoho jiného v krátké době ještě 2x, a bylo rázem v kartě řidiče během pěti týdnů bodů 6. A to už je zdvižený prst “zákona štěstí/neštěstí”. Moje chyba!!!
Jen si do dneška neumím odpovědět na otázku: jsem opravdu zavrženíhodný pirát, nehodící se ani k výuce vnoučat při jízdě na trojkolce, nebo odrážele, natož mentorování nezletilce?
Také si hraju, proto nezlobím😀.
Svoji “ostrovní” elektrárnu buduji postupnými kroky cca od roku 2012. Dnes jsem na výkonu panelů 24 kWp s bateriovým úložištěm 44 kWh. Zařízení mi pokryje vlastní spotřebu z 80% zbytek dokupuji od distributora. Sezonní nadprodukci jsem vyřešil dvěma elektromobily, ty moji fotovoltaickou radost dotáhly až do energetického ráje. Vše bylo budováno svépomocí bez jakékoli dotace. Postupným navyšování výkonu a kapacity jsem taky docílil postupné návratnosti systému, dnes jsem jednoznačně v “čistém plusu”.
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Paní redaktorko, zpátky do základní školy a pokusit se porozumět psanému textu!!!
1 odpověď