Nevím, jestli se Petr Fiala, kterého jsem nikdy nevolil vyjádřil o voličích Donalda Trumpa, že jsou odpad, je to jenom a pouze věci Američanů, zda si tohoto hrubiána, zatíženého tolika kriminálními kauzami zvolí za prezidenta. Naši věci je vyjádřit se k českým volbám. Já mám právo se vyjádřit o voličích ANO, kteří dle mě jsou český odpad a pokud se někdo z nich ve společnosti vyjádří, že bude volit slovenského estébáka Andreje Babiše tak vás ubezpečují, že v společnosti, do které chodím já byl naposledy. Jeden z největších sluhů oligarchy Andreje Babiše je právě Karel Havlíček s přezdívkou generátor náhodných slov, speciálně on je ochoten říci bez omezeni jakoukoliv lež ve prospěch svého pána a slovo jakoukoliv podtrhuji. Jestliže mu jeho šéf, bývalý nomenklaturní kádr KSČ přikáže zdůvodnit, že 1+ 1 = 3, pak to docent Havlíček zcela jistě udělá. Já jsem sprosté, odporné, hanebné lhaní členů sekty ANO vyřešil po svém. Pokud někoho z nich vidím na televizní obrazovce, tak přepínám na jiný kanál. Je jedno jestli je to sám fuhrer Andrej Babiš nebo jeho pravá ruka Havlíček, jestli je to dlužena Schillerová nebo dvojí metr Nacher nebo opilý kytarista Ondráček nebo král českých korupčníků Faltýnek nebo neupravený tlusťoch Juchelka nebo manželka mafiána Vildumetzová nebo bečvalhář Brabec nebo "angličtinářky" Dostálová a Nagyová nebo zlodějka Jermanová. Odmítám tyto lidi poslouchat tak, jako jsem před 50ti lety odmítal poslouchat projevy Gustava Husáka a členů ÚV KSČ po okupaci Československa v roce 1968.
Je mi jedno kolik voličů se mnou nebude souhlasit. Já to prostě tak cítím.
Doufám, že Vás u toho obsáhlého výčtu nepostihla srdeční slabost. A vůbec bych se nedivil. Máte moje sympatie a kompletně bych to takhle podepsal.👍✌️👏
Tento článek nechci posuzovat jako motoristickou recenzi, ale jako předehru “labutí písně” evropského automobilového průmyslu. To, že čínské automobily nejsou dokonalé, nemůže nikdo zpochybnit. Ale!!! Ale podívejme se na progres čínských automobilek ta posledních deset let. Číňané prokázali, že jsou vnímavými učedníky evropské “školy automobilové aristokracie”, a na nabytých vědomostech a znalostech umí stavět. Většina nově vzniklých automobilek sice pravděpodobně zkrachuje, ale ty co přežijí a expandující do světa, se můžou stát právě těmi dirigenty evropské automobilové labutí písně. Proto bych se bál našeho zaslepení a pocitu automobilové jedinečnosti, a komentáře bych vyzdobil mnoha zdviženými prsty. Ukazováčky, ať si to někdo nevysvětlí špatně.
Velmi doporučím podívat se na toto video.
To, že tam konstrukční vada je a byla objevena. To se stát může. Co nedokáži pochopit je však reakce automobilky.
I na základě chování automobilky jsem zvolil jinou a objednal EV u jiné značky.
Sleduji a rovněž doporučuji ke shlédnutí. A smekám před systematičností a trpělivostí autora videí. Já na jeho místě už bych byl odsouzen za ublížení na zdraví😡.
Auto je to drahý, váha 2,5 tuny nové pneu tím pádem po dvaceti tisících takže neekologické díky otěru pneumatik no a ten dojezd taky žádná sláva no prostě auto na baterky.
Doporučil bych vám doplnit si informace o technických datech a cenách, a hlavně si Ioniq 6 zapůjčit alespoň na týden.
Jsem si jist, že svůj negativní a odmítavý pohled na elektromobilitu od základů změníte.
Voltům zdar!
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když budu topit exotickými dřevinami (americký ořech, mahagon, meranti, teak, americký a španělský cedr, merbau, wenge, zebrano a americká třešeň), zaplatím za 1m3 20-130 tis. Kč. Pokud snížím teplotu na 20 st. C, za sezónu spaním jen 5m3. Mé roční náklady na teplo a teplou vodu budou jen 100 - 650 tis Kč. I takhle můžu blouznit, stejně jako dřevostavitel!!!