Ale já jí pane Babiši věřím, že to probendila. Ale když už Vás mám na drátě.... Proč jste nechal zrušit to EET? Tam jsou jinačí peníze, co nám utíkají!!!
Vy jste ale ftipálek😀, (“f” jako motýle).
Jenže já, ač historický a setrvalý volič ODS, a pravdu máte, jsem nechtěnou součástí zrušené EET. Ale neradujme se, Bureš nám to ještě ukáže!!!
S pozdravem “Slováci a jiní lumpi na hrad”!!!
Všechny teplovodní Krnbové vložky a teplovodní krbových kamna si dovolím doporučit. Jen spalinovým výměníkům bych se vyhnul obloukem. Po třech letech provozu jsem se ho zbavil, dodatečně vyčistil a s negativním komentářem ho věnoval kamarádovi pro vytápění hospody. Ten jej po jedné sezóně sešrotoval. Nedá se čistit a dodatečné jsem zjistil, že ho výrobce vyřadil z výrobního programu (asi věděl proč).
Nově instalovaná teplovodní vložka s 1000 l akumulační nádobou fungují jako doplňkový zdroj 8 let, a k maximální spokojenosti. Jako základní zdroje otopu a ohřevu TUV slouží plynový kotel a tepelné čerpadlo, vše doplněno FVE systémem s bateriovým úložištěm 24 kWp/40 kWh (ano, jsem energetický pacient a hračička😀).
Noo..docela trapné, ale co čekat.. od Fórum 24..
Každý rozumný člověk snad chápe,že to co se tu děje s cenami, je vina naprosto poničené a pokřivené politiky EU, která tu dotaceni a snahou o to řídit dotacemi trh,naprosto pokřivila trhy a toto je důsledek...!! Tam kde funguje opravdový volný trh,kde není nikdo zvýhodňován,tam kde fungují zákony trhu se toto neděje.
Chyba není v lidech ,ať už ve výrobcích nebo obchodnících, chyba je v tom, jak tu vše EU reguluje,dotuje, a řídí...!! Je to jen návrat k socialistickému řízení, a toto je ten důsledek.!!
Tak tady to máte, vy všichni co podporujete tu nesmyslnou EU s byrokraty v Bruselu..To je jejich práce, ne Babiše!!
Když se vám tu nelíbí, nemusíte tady žít. Pro zbavení se vlivu EU se přeci dá žít i jinde. Zkuste třeba Moldávii s HDP 13 tis $/osoba. A bez regulace EU.
Jo aha... Takze musim zrusit svuj kotel na plyn a poridit si tepelne cerpadlo, ktere ted v 0° ma topny faktor 2, abych mohl jezdit za 1.22 (pokud netankuju u Ionity) misto dieslu za 1.60. Jo to zni trochu realisticteji, ale porad je to pohadka..
Pohádkou je jízda v Porsche Taycan Turbo S 0-100 km/h za 2,9s a 0-200 km/h za 9,8s. A mám plynový kotel i tepelné čerpadlo (s COOP při 0/35 st.C 3,1). Mně ke změně názoru nepřesvědčíte (nečerpám z pohádkových zdrojů, ale z vlastních zkušeností 👍✌️🫶.
Jasně, "slušně vychovaní" paraziti si o ty dotace vykradené spoluobčanům z kapes sami rádi požádají, aby jim náhodou něco neuteklo... Dokonce je u nás taková jedna menšina, která dotačně-socialistické přerozdělování ovládá jako rodové know-how, s nímž už pak nemusí ani pracovat. 😐
Nevím, z čeho vychází vaše odsudky směrem k mé osobě, ale to je vaše volba. Nikdy, zopakuji nikdy jsem žádnou dotaci nečerpal, i když bych vzhledem k odvodům a daním, zaplaceným od roku 1991 (ve výši vyšších desítek milionům) mohl. Vždy jsem se řídil zdravým selským ekonomickým úsudkem, a pracoval, nikoli kecal!!! Takže bych si mohl bez zarděni klidně dovolit šňupnout “pořádnou lajnu” nejaké státní dotace. Jenže jsem jen Boží hovádko, a nikdy jsem to neudělal. Takže se prosím vykálete na vaši nízké půdy, a posuzujete lidi jen podle faktů, nikoli podle načtených frází a floskulí. Nebuďme všichni tak tupí!!! Život je krásný a krátký.
Voltům zdar!!!
Zeleným blábolům zmar! Za loňský rok jsem platil vic než 10 Kč za kWh vč. DPH a všech poplatků s dodávkou el. spojených (domácnost). Takže vaše "ZELENÉ" LŽI si strčte za klobouk 😐
Zamyslete se nad svojí energetickou gramotností a zasmluvněte si normálnějši ceny. Vždyť je to tak jednoduché. Stačí trocha inteligence a méně podjatosti a předsudků!!!
5.20 za kWh ? A ted tu o Karkulce. Nejlepsi nabidky jsou za 3.50, dobre pred par mesici se dalo dostat na 3.20, + 2.50 distribuce +0.50 OZE a jsme na 6.20. Realne do auta musite kvuli ztratam dobijeni "natankovat" o 10% navic takze to je cca 1.20/km a to jsem optimista s dobrym tarifem a lehkou nohou. S dieslem jste dnes na 1.60. Dobijeni na verejnych nabijeckach to pak cele posle ekonomicky do kopru..
Asi jste trefil na špatnou Karkulku. Silová energie 3,656 Kč/kWh, distribuční cena vč. POZE 1,421 Kč/kWh, tj. 5,10 Kč/KWh (D57). Průměrná spotřeba 24 kWh/100 km a moje Karkulka jezdí za 1,22 Kč/km. Jenom s tím rozdílem že má v košíču 761k a zrychluje z 0/100 za 2,9s. Srovnatelný diesel bohužel neznám. (Ale ať jsem upřímný, občas na delších cestách nabíjím u IONITY za 0,33€/kWh tj. cca 8,50 Kč/kW - tedy 2,05 Kč/km). Stojíte-li o to, pomůžu Vám s výběrem pohádek 🤪.
Voltům zdar!
Opravdu má obec povinnost zajistit každé domácnosti 2 parkovací místa?
Ne dvě, ale minimálně čtrnáct. Šest pro osobní automobily, tři pro dodávky, dvě pro přívěsy, jedno pro tahač návěsů a jedno pro návěs a jedno pro traktor.
Máme přeci na to nárok!!!
… ale, méně parkovišť, méně aut. Tady platí přímá úměra.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Může mi někdo vysvětlit v čem je výhoda hybridu? Nějak to pořád nechápu. Z obou světu má to dobré, ale zejména to špatné. Zejména potřebu starat se o spalovací motor, chodit na emise, pořád je tam olej v převodovce, celková technická náročnost se zvedá o obě technologie a stejně tak naroste dost dramaticky váha, takže ti co používají pouze spalovák (což se často děje, protože hybridem se ospravedlňují silné motory 😄 ) tak se jim s váhou zvedá opět spotřeba a emise.
Chápu kdo chce spalovák a chce jeho přednosti, stejně chápu že někomu se líbí přednosti BEV, ale toto fakt ne....
5 odpovědí
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já bych hybridy tak moc neodsuzoval. Jako několikaletý uživatel BEV jsem si tak zvykl na výhody že ty dvě malinký nevýhody (nutnost nabíjení a rychlejší opotřebení pneumatik) vidím jako nepodstatné. Nikdy by mě nenapadlo pokutovat po nějakém spalovacím autě. Jenže, jako rodinný dárek se nám v garáži objevil plug-in hybrid s elektrickým odjezdem nad 100 km a benzinovým šestiválcem, a rázem jsem trošku změnil svůj názor. Provozně velmi úsporné auto se systémovým výkonem “na rozdávání” (469k). A tak se stalo, že si rád předsedám z BEV do hybridu a zpět. Zkrátka, “jen blbec nemění názory”.