Firma může vyplatit navíc jen to, o co si navýší zisk, a to na daném trhu. Jelikož naprostá většina produkce z Nošovic končí na trhu evropském, tak nějaké pokukování po odměňování na základně v Korei je naprosto irelevantní. Pokud je zde reálné riziko, že pokuty příští rok seberou částku odpovídající aktuálnímu ročnímu zisku, pak je nabídka růstu mezd alespoň kompenzujícímu letošní předpokládanou inflaci v podstatě velmi velkorysá.
Takže přidání na mzdě ve výši plata vajec a tři kostky másla je ok.....to moc tedy nechápu....a propo Hyundai má asi řešení na euro 7.
Právě proto by si měli jít stěžovat do Bruselu. Aby ta jednání dopadla tak, že se ten emisní limit pro pokuty ze 115 na 94 g/km snižovat nebude. Management automobilky se musí chovat s péčí řádného hospodáře a má povinnosti k akcionářům. Takže dle zásad účetní opatrnosti prostě musí počítat s tou horší možností a tedy s tím, že ty limity nakonec snížené budou. A dokud nebude jasné jak to dopadne, tak se k navýšení mezd zavázat nemohou.
V příspěvku jsem použil podmiňovací způsob - "pokud budou ". Takže příště prosím čtěte pozorněji.
Takže na základně v Korei je firma schopná vyplatit jednorázový bonus cca 320k na zaměstnance a tady se má navýšit plat o 2,63%?? Není to ostuda, když se v Nošovicích dělá jeden týden na provoz a zbytek do měsíce je zisk pro firmu?
Právě proto by si měli jít stěžovat do Bruselu. Aby ta jednání dopadla tak, že se ten emisní limit pro pokuty ze 115 na 94 g/km snižovat nebude. Management automobilky se musí chovat s péčí řádného hospodáře a má povinnosti k akcionářům. Takže dle zásad účetní opatrnosti prostě musí počítat s tou horší možností a tedy s tím, že ty limity nakonec snížené budou. A dokud nebude jasné jak to dopadne, tak se k navýšení mezd zavázat nemohou.
V příspěvku jsem použil podmiňovací způsob - "pokud budou ". Takže příště prosím čtěte pozorněji.
Dobře, tohle je na jednání Bruselu a vyšších míst. Ale proč by ti lidi neměli za svou práci dostat zaplaceno?! Je to těžká fyzická práce,na tři směny.
Zisk 14 miliard před zaplacením pokut za emise není nic moc.
Prodají cca 300 000 aut ročně, pokud budou od příštího roku pokuty i 50 000 Kč za jedno prodané auto ( 95 EUR za každý gram CO2 nad 94 g/km), tak ten celý zisk dají na ty pokuty. Odboráři pláčou hezky, ale na špatném hrobě. Stěžovat si a vyjednávat by měli jít do Bruselu.
Ty pokuty už jsou schválené?? Pokud vím,tak se stále jedná...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty pokuty už jsou schválené?? Pokud vím,tak se stále jedná...
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co třeba vzít v potaz,že Nošovice jsou pro Hyundai top v poměru náklady/zisk?? V žádné jiné pobočce to tak není...
1 odpověď