Každý člověk s minimem ekonomických znalostí ví, že pracující člověk není žádnou zátěži, nýbrž přínosem pro stát a je úplně jedno, jakou má národnost. Takže všichni, co tu napadají pracující Ukrajince jsou jen banda hlupáků. Vzhledem k nepříznivě se vyvíjející demografické křivce v ČR, kdy se rodí málo dětí a přibývá důchodců je každý pracující přistěhovalec velmi žádoucí a mladé rodiny s dětmi doslova spása pro nás důchodový systém. Měli bychom je prosit, aby tu zůstali natrvalo!
Já už spoustu let na dovolenou po Evropě nejezdím, ještě tak maximálně na jachtu do Chorvatska s partou. Když si spocitam, kolik stojí doprava, ubytování a jídlo, tak za to mám dovolenou v Asii nebo v Karibiku, stačí jen sehnat levnou letenku nebo nějaký zajímavý last minute zájezd. Zážitek nesrovnatelný...
To by mě zajímalo, jak může mít auto z Japonska levostranné řízení... Navíc je pravděpodobné, že auto nebylo v PL uvedeno do provozu na základě EU homologace a získalo jen lokální polskou homologaci a tím pádem nemůže být bez další homologace zaregistrováno v jiné zemi EU. Takže uvažovat o jeho nákupu nemá moc smysl...
Čínský automobilový průmysl jde dopředu mílovými kroky a určitě rychleji, než svého času Korejci. Do Evropy se zatím vozí jen zlomek toho, co lze koupit v Asii a nejsou to ty největší novinky, spíš modely staré nejméně 3 i více let. Momentálně jsem na Filipínách a zrovna včera jsem koukal na letošní novinky, které už se zde prodávají a nestačil jsem se divit. Převládají samozřejmě crossovery a kdybych na některých vyměnil čínské logo za kupříkladu Lexus, tak mi to v Evropě každý uvěří. Druhou stranou mince je samozřejmě kvalita, ale jak bylo řečeno, velké čínské automobilky už by problémy mít v zásadě neměly, čemuž odpovídá i velkorysá záruka 5 let/150 tis.km, kterou většinou dávají. Hlavní slabinou jsou asi motory, jelikož Číňané používají vesměs jediný benzínový motor 1.5 v různých výkonnostních verzích. Škoda, že v Evropě jsou čínská auta tak předražená, tady lze koupit nejnovější model velikosti Škody Karoq již za 400-500 tisíc Kč.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud někomu vadí, že si cestující před ním sklopí opěradlo, má možnost si za poplatek nebo někdy i zdarma vybrat sedadlo u nouzoveho východu, případně v první řadě. Pokud toho nevyužije, nemůže si pak stěžovat a u dálkových letů už vůbec ne. Létám velmi často dálkové trasy a nikdy by mne nenapadlo někoho přede mnou v tomto omezovat. Maximálně požádám, aby si opěradlo narovnal během jídla. Pokud mají opěradlo sklopené všichni, nohy si pohodlně natáhnete pod sedačku před vámi a místo na kolena ani nepotřebujete.
3 odpovědi