Vyvozovat něco z podílu aut, když hlavním důvodem je cena a potažmo státní čínské subvence, je nesmysl . Ano, kvůli nízké ceně podíl čínských aut roste. To je ale úplně jiné tvrzení, než co jste původně lhal, že na jiné nové auto skoro nenarazíte.
Kvalita exteriéru? Co to jako je?? A i kvalita interiéru je dosti pofidérní pojem, pokud nejde o ergonomii.
Už jsem vám vysvětlil, že jsem měl spíše na mysli nové elektromobily, těch je tam skutečně mezi novými vozy značná převaha, před pandemií jsem tam potkával hlavně Tesly, ale teď jednoznačně vládnou čínské elektromobily. A jestli nevíte co je kvalita exteriéru, tak vám to rád objasním, je to například slícování jednotlivých dílů karoserie, šířka spár mezi nimi, lak, světelná optika, kola atd.
Zaprve - spolehlivost fakt nepoznáte z toho, že si do něčeho sednete. Pletete si spolehlivost a ergonomii. Zadruhé já jsem o spolehlivosti nic neříkal, jen jsem tvrdil, že zde vychvalujete čínské značky na základě vylhaných a nesmyslných argumentů.
Tady máte výkon BYD po čtvrtletí
který vyvrací Vaše tvrzení o 2,5 milionů elektromobilů.
Pletete si elektromobily a plugin hybridy.
A jinak - Čína se snaží na Evropském trhu prosadit s tím nejhorším, co má. Jasně. To dává smysl...
Já jsem vůbec nemluvil o ergonomii, nýbrž o kvalitě interiéru a exteriéru, to si zase pletete vy, ergonomie nemá s kvalitou nic společného. U BYD jsem samozřejmě měl správně napsat, že vyrábí jen elektrifikovaná auta, ale to je jen slovickareni a na faktu, že jsou lídrem čínského trhu to nic nemění, stejně jako to, že podíl čínských aut na tamním trhu rapidně roste a naopak podíl zahraničních klesá. To svědčí mimo jiné i o tom, že kvalita čínských aut se zlepšuje a jen otázkou krátkého času, než se plně vyrovnají konkurenci, pokud už se nevyrovnala...
Pouzil si carovne slovicko BUDE. Ide o to, za ako dlho. Momentalne by som cinu po vseobecnych skusenostiach nekupil ani za polovicnu cenu. Presne rovnako to bolo s Kia a Hyu. Prve kusy mali fakt detske choroby. Rovnako je to aj s cinskymi autami, staci si pozriet britske fora MG, kolko sa na tie nepodarky stazuju. A nie su to blbosti, ale vazne problemy ako odidene spojky, ci podfuknute tesnenia hlav motorov, alebo kolabujuce dvojspojkove prevodovky. Skratka este nie je ten pravy cas na kupu cinskych aut.
Ked porovnam MG HS a napr. korejske Korando, tak to rovnako drahe MG je na tom technicky daleko lepsie, ako Korando. HS ma nizku cenu preto, lebo to dotuje cinska vlada, kdezto ked chcelo byt lacne Korando, vyrobca musel poriadne setrit a zaroven pouzit predpotopnu techniku.
No já si myslím, že ty zvěsti o dotovaných autech z Číny nebudou až tak pravdivé, pokud vím, zavedení výrobci, což je většina automobilových značek v Číně, žádné dotace nepobírají, jediné výhody mívají čínské firmy, pokud jde o export, kdy jim stát u drobného zboží dotuje náklady na dopravu z Číny. Vzhledem k tomu, kolik stojí auta v Číně a za kolik se prodávají v Evropě, kdy je cena vyšší klidně o 50-100%, tak nějaké dotace vůbec nedávají smysl. Samozřejmě něco stojí doprava a homologace, ale to tak obrovský rozdíl v ceně určitě neobhájí. Jinde v Asii i v Africe stojí čínská auta většinou jen o 10-20% víc. Co se týká recenzí na MG v Británii, ty jsem nečetl, ale je třeba si uvědomit, že se týkají starší řady, která už se v Číně dávno neprodává, jejich novinky totiž dorazí do Evropy často i s několikaletým zpožděním.
Sorry, první, o čem jste mluvil byla záruka, a ta neznamená vůbec nic. A tento nesmysl se zde pravidelně opakuje od lidí, co dosti průhledně vychvalují čínské značky, v kterých se "náhodou svezli" - a nestydí se přitom si vymýšlet. Ale jistě Vás "úplnou náhodou" napadl stejný nesmysl jako jiné....
Vzhledem k tomu, že v roce 2023 Toyota prodala v Číně skoro dva miliony aut, tak Vaše tvrzení, že skoro nenarazíte na nové nečínské auto, je evidentní lež.
A v kolika čínských autech jste se svezl vy, že víte, jak jsou nespolehlivá? Samozřejmě se v Číně stále prodávají i nečínské značky, ale kromě Audi a BMW jejich podíl na trhu stále klesá. Nejprodávanější značkou je čínský BYD, který navíc vyrábí pouze elektromobily. Já jsem popisoval, jak to na mně v současné době působí, když tam koukám na nová auta a můj subjektivní dojem je asi částečně zkreslený tím, že mne více zaujmou moderní atraktivní auta, což jsou převážně elektromobily a těch se prodává většina od čínských výrobců. Mimochodem, Toyota prodala v r.2023 v Číně 1,7 mil. aut a BYD jen elektromobilů přes 2,5 milionu. Takže je zřejmé, jak se to bude vyvíjet do budoucna. Kdybyste v Číně byl tak byste zíral, jak nová čínská auta vypadají, do Evropy se zatím dováží jen zlomek toho, co se prodává tam.
Zaruka a spolahlivost su 2 rozne veci. Naco mi je 7 rokov zaruka, ked v ramci jedneho roka je auto v servise 4x a vzdy na mesiac, pretoze tolko trva schvalenie reklamacie a nasledna dodavka nahradnych dielov...
Když Korejci přišli jako první před pár lety se zárukou 5-7 let, taky jim spousta lidí nevěřila a ejhle, jak se ukázalo, kvalitou jsou už srovnatelné s evropskou konkurencí. A věřte tomu, že s čínskými auty to bude podobné ...
Sorry, ale jsem přesvědčen, že jste placený troll. Protože ta blbost se zárukou se tu objevuje v diskusi pravidelně - a fakt je nepravděpodobné, že by stejnou blbost vymysleli lidi navzájem nezávisle.
A proč je to blbost: protože záruka neříká nic o spolehlivosti, nebo o tom, čemu automobilka věří. Na záruku je tak snadné se vykašlat (nepoužíval jste dle manuálu), že to je jen cár papíru. A zpravidla dlouhou záruku nedávají značky se spolehlivými auty, dávají je právě lowendové značky, aby nalákaly hejly.
No to jste mně s tím trolem fakt pobavil. Já jsem jen popsal, jak se změnil místní trh s automobily v Číně a že kvalita aut tam za poslední roky šla zřetelně nahoru. Nedávno jsem se s jedním skutečně moderním čínským autem svezl a byl jsem velmi překvapen, jak kvalitně působilo. Samozřejmě nemohu vědět, jak bude vypadat po pár letech a sto tisíci km, ale jsem přesvědčen, že pokud ne teď, tak v blízké budoucnosti se budou moci kvalitou srovnávat třeba s korejci.
Mentalita činky je s mentalitou Evropana nesrovnatelná. Oni akceptují cokoliv, jen když to navenek vypadá dobře. A že dávají stejné záruky, to ještě neznamená, že je budou stejně plnit - teď myslím zde, v Evropě. To si ostatně můžete relativně levně vyzkoušet sám na čínských tržištích jako je Alík, Temu apod.
Je asi jasné, že kvalita čínského zboží je široká, od prvotřídního po odpad. Nicméně kvalita něco stojí a upřímně nevěřím, že kvalitní čínské auto bude znatelně levnější než jeho evropská/korejská/japonská konkurence.
Jak píšete, kvalita čínského zboží je různá, dokáží vyrobit i velmi kvalitní věci. Já vám jen říkám, jaká je realita v Číně a jak se změnil místní trh s automobily za poslední roky. Ceny aut i jiného zboží v Číně jsou nižší hlavně tím, že náklady na výrobu jsou výrazně nižší, než třeba v Evropě, kde se za posledních pár let nesmyslně zdražilo prakticky cokoliv. Takže, nižší cena čínských aut nemusí znamenat, že budou nekvalitní.
LOL, tak to určitě. 😀
čínská auta jsou těžce nespolehlivá, nejsou schopni ani dodávat ND, v podstatě je to takový načančaný DoDo. Rusáci si to již otestovali.
S tou spolehlivostí bych byl opatrný, Číňani už dnes dávají téměř stejné záruky, jako Korejci. Jezdím do Číny přes 10 let a je velmi dobře patrné, jak se mění důvěra v tamní automobily ze strany čínských zákazníků. Před 10 lety si žádný lepe situovaný Číňan čínské auto nekoupil a obecně se tradovalo, že jsou nekvalitní. Dnes tam téměř nenarazíte na nové auto, které není čínské a kupuji si je i manažeři.
Americké sankce je jejich výmluva, zbytek zemí světa na Kubu sankce neuvalil. Na vině je jejich režim.
Přesně tak, na dluh už jim totiž nechtějí dávat ani spřátelené země. Jezdím na Kubu 2 roky a jde to tam od 10ti k 5ti. Nebýt jejich přídělového systému na základní potraviny, tak už půlka Kubánců umřela hladem, protože za běžnou měsíční mzdu si koupíte asi 10 pizz...
Váleční štváči obou stran nemají s mrtvými slitování. Agresor Rusko nikdy neměl zahájit agresi a k tomu ho měli donutit ostatní velmoci a OSN, kdyby jim to nebylo jedno. Ale zisky zbrojařů jsou nade vše.
Bohužel, OSN, respektive Rada bezpečnosti, je ve stávající podobě, kdy mají stálí členové právo veta, zcela k ničemu. Je absolutně proti logice, aby případnou rezoluci mohl vetovat stát, který je účastníkem konfliktu, o kterém se jedná. Jinými slovy, stálí členové mohou dělat prakticky cokoliv a OSN s tím nemůže nic udělat...
Samozřejmě, že vím, že p. Janeček zakoupil licenci Wanderer a výroba motocyklů byla zahájena v roce 1929, přičemž firma Wanderer skončila v roce 1939. Ale o to nejde, protože Němci vždy měli velmi vyspělé strojírenství a technologie a licence byly běžnou věcí. Jde o to, kde byli tenkrát Číňané a dnes od nich kupujeme motory a převodovky atd., v čemž nevidím také problém, ale vzhledem k žádné čínské tradici výroby motocyklů je to ponižující, ale dnes jde hlavně o byznys a ne o tradici
No bohužel, Čína na to šla chytře, napřed začala kopírovat vyspělé západní technologie a pak se to snažila ještě vylepšit. Když zaostávala v designu, přetáhla nejlepší světové designéry. Jezdím do Číny přes 10 let a ten pokrok v automobilovém a moto průmyslu je neuvěřitelný. Ještě před 5 lety Číňani moc nevěřili vlastním značkám a kdo na to měl, kupoval evropská nebo japonská auta. Dnes už se to otočilo a většina nových aut je čínských. A když na ně koukám, tak se ani nedivím. Ty nejluxusnější elektromobily, co se v Evropě prodávají za 2 mil., tam stojí cca půlku...
No jasně,tady je to samá ruská propaganda... Kam se podíváš, ruská televize,ruský rozhlas,...i noviny v azbuce 👍😆😆😆 ach jo,tady je to samej papoušek bez mozku....
Vážený pane, já na rozdíl od vás bych si klidně ty zprávy v azbuce přečetl a na Ukrajině jsem byl mnohokrát včetně Krymu ještě před anexí. Navíc mám možnost hovořit jak s Ukrajinci, tak s Rusy různě po světě. Takže mám mnohem lepší obrázek o realitě, než vy. Takže buď VY papouškujete ruskou propagandu nebo jste sám ruský trol, soudě z neověřeného profilu. To, že ruská propaganda funguje téměř po celém světě není žádná novinka a je snad jasné, že v zahraničí nebudou své propagandistické žvásty psát azbukou 😂
Většina tady ani neví proč.... Když USA válci, všichni mlčí a nikdo ani moc o tom nepíše... Tento "konflikt" je vlastně roztahovačnost Ameriky,nic víc,nic míň...Proč si myslíte,že byl zvolen Biden,aby si posluhovači s ním mohli manipulovat.... Tenkrát ty volby byly zmanipulovaný...
Zmanipulovaný jste spíš vy....ruskou propagandou 😂😂😂
To je pravda ale kolik má po světě základen?Ono kdyby Rusko bylo na Kubě tak by měli Amíci pro..l staženou jak to bylo v 60 letech min.stoleti.A kdo stále někam leze jen aby se dostáli co nejblíž k hranicím Ruska.A kdo na Ukrajině válčí no USA s krze Ukrajinu a na víc už Zelenský rozprodal velkou část zem.pudy synovy Bidena tak kdo uvažuje ví o co jde.Jen naši vlez prdelkove nevěří.Kdo udělal v 14 roce na Ukrajině převrat Rusko? né USA tak se dívejte objektivně je třeba MÍR a ne válku
Až se doučite učivo češtiny pro základní školy, měl byste se zaměřit na ověřování těch nesmyslů, co papouškujete. Převrat na Ukrajině provedli sami Ukrajinci k nelibosti Ruska a části etnických Rusů na východě. A že by Ukrajina prodávala půdu Bidenovi ml., to bude asi stejný nesmysl, jako že ji prodávala Sorosovi ml., viz zde: Odkaz
takže najednou jsme jen ČR a ne EU? náš plyn nejde z Německa? je směšné, jak ze sebe lidé dělají hlupáky, jak aby obhájili ukrajinské zločiny.
Rozhodně neschvaluji útok na Nord Stream, i když dokážu pochopit motivaci Ukrajinců. Příjmy z prodeje surovin tvoří významnou část příjmů Ruska, které jimi pak financuje svoji válku na Ukrajině. Nicméně EU tak jako tak přijala po zahájení války embargo na ruský plyn a ropu, kdy se měly postupně snižovat jejich nákupy a zbavit se tím závislosti na Rusku. Proto také Německo zrušilo dokončení Nord Stream 2. Takže v tomto případě je otázkou, dá-li se tento čin nazývat zločinem, když hlavním poškozeným byl ruský Gazprom. Vy ale mluvíte o zločinech, takže které další máte na mysli?
24
Sledujících
0
Sleduje
24
Sledujících
0
Sleduje
Takže jako chválíte Čínu, že se po desítkách let konečně naučili slícovat plechy? Sorry, ale to je podmínka pro dobré auto nutná, ale ani náhodou ne postačující. To je úplný základ. A jak poznáte na pohled kvalitní kola od nekvalitních? Že nejsou šišatý?
Jinak, že mluvíte jen o elektromobilech? Takže z Vašeho Evropské automobilky jim dýchají na záda na a jednou je jen: "Čína vyrábí levné baterie, takže Čínské EV, které tam teď dělají ani ne třetinu trhu, jsou levnější". To už je úplně jiné tvrzení, nežli to, co jste říkal původně. Ano, u EV, kde velkou část ceny dělá baterie, tam to Číňani umí levně. To, že v klasickém segmentu konkurují podstatně hůře i přes státní subvence, ale ukazuje, že Vaše tvrzení o kvalitě v "neelektro částech" automobilů bude poněkud nadnesené, být samozřejmě zlepšení tam je.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Michate jablka s hruškama... Já jsem nenapsal "Evropské automobilky jim dýchají na záda", to je nadpis článku. Já jen říkám, že nejnovější čínská auta jsou subjektivně srovnatelná s novými evropskými nebo japonskými auty. Opakuji, že nemohu hodnotit jejich dlouhodobou kvalitu, ale vzhledem k tomu, že je Číňani kupují mnohem víc, než dřív a už si přestali stěžovat na jejich kvalitu, lze dovodit, že už asi tak špatná jako dřív nebude. Obzvlášť nové čínské elektromobily jsou jak po vizuální, tak po technické stránce na velmi dobré úrovni za podstatně lepší ceny. Pokrok čínských automobilek za posledních 10 let je obrovský a to zpochybnit nemůžete. Pokud by se v Evropě tato auta prodávala za ceny, jako třeba na Filipínách, tak to mohou evropští výrobci zabalit, protože středně velké spalovací SUV velikosti Škody Karoq tam koupíte v plné výbavě za půl mega, u nás by takové čínské auto stálo nejméně o 200 tis. víc.
1 odpověď