panelák 12 pater
1 - studená až 12 patro
a pak
2 - TUV oběhové čerpadlo do 12 patra pro teplou vodu, které zabezpečí pro každého uživatele připojení se k teplé vodě v koupelně pro čištění chrupu i v kuchyni na vaření. Potrubí TUV je vedeno souběžně se studenou vodou a odbočky vedou do jednotlivých bytových jednotek společně přes odběrové měřiče k vodovodním kohoutkum a WC.
Oba systémy jsou rovnocenné, tedy pitné.
Oběhu tepelných čerpadel, pro topení radiátorů, se to netýká.
TUV není pitná voda
1 - studená až 12 patro
a pak
2 - TUV oběhové čerpadlo do 12 patra pro teplou vodu, které zabezpečí pro každého uživatele připojení se k teplé vodě v koupelně pro čištění chrupu i v kuchyni na vaření. Potrubí TUV je vedeno souběžně se studenou vodou a odbočky vedou do jednotlivých bytových jednotek společně přes odběrové měřiče k vodovodním kohoutkum a WC.
Oba systémy jsou rovnocenné, tedy pitné.
Oběhu tepelných čerpadel, pro topení radiátorů, se to netýká.
Co máte na oběhovce topení je úplně jedno, třeba metyl-etyl alkohol, nebo jinou nemrznoucí směs.
Omyl, TUV není pitná voda (teplá užitková voda!
Tady je nějaká mýlka - pitná voda není TUV !!, je totiž užitková (již zkratka napovídá - "Teplá Užitková Voda") pitná je jen SV, tedy studená, tak nevím, na čem se polemika s pitnou vodou založena, v praxi jde obvykle o cirkulační čerpadlo, a to nemá na SV smysl. Tak jak to tedy je? A vytrhne někoho těch pár wattů ekočerpadla, když např. ztráty izolací na cirkulačním vedení jsou o alespoň o dva řády vyšší, a krom toho část tepla z motoru se převede na ohřev vody (sice malá).
Takže eko za každou cenu, co?
Pane autore, než začnete psát odborné kvízy, měl byste to nechat zkouknout někoho, kdo tomu rozumí. Třeba hned první - elektron, to je slitina hořčíku a hliníku, mimochodem velmi pevná a lehká krapet vzdálená od zlata a stříbra. dále asi netušíte nic o duralech (mimochodem, dural obsahuje alespoň 4% mědi!), je to vytvrditelná slitina, ALE velmi špatná z hlediska koroze, rozhodně se nepoužívá do letadel na části, kde může docházet ke kondenzaci, nebo vnějším vlivům, na to jsou úplně jiné hliníkové slitiny (Avional, Anticorrodal, ..). dále Titan a jeho slitiny se používají na exponované součástky a chirurgii, .. i na bicyklech, pro velmi exponované drobné součástky, ale rozhodně ne na rámy a podobné části, nejpoužívanější jsou i přes jejich obtížnou obrobitelnost v dentální technice a chirurgii kostí (slitiny s paměťovou vlastností...) A měkká pájka s olovem je dnes také minulost. Radši končím, přednášku z toho dělat nebudu.
U nás vidláci pasou krávy i tam kde prochází turistická značka. Krávy venku za ohradnikem taky běžné. už jsem trefil na odrostlé tele které udělalo nečekaný výpad a musel jsem ho vykrýt kolem. 😁
V Alpách je běžné, že turisté chodí přes pastviny, jsou tam různá dvířka a meandry, aby lidé prošli a krávy neutekly, a také k tomu mají návod jak se chovat, a jde to, konfliktů je minimum. Dokonce lze procházet i se psy, na vodítku, ale v případě konfliktu doporučují psa vypustit.
Byl ste někdy mezi bejkama?
Možná tak mezi voly (vykastrovaný býk).
Neplete si krávu a býka? Jsou druhy krav co mají velké rohy a tak si lidi myslí, že to jsou býci.
Mezi dospělé býky opravdu nechcete vlézt, to mi věřte. A co se týče krav, jsou mírumilovné, ale taky těžké, je jim jedno jestli do vás drcnou hlavou na podrbání a přitom vás schodí na zem. A když stoupne na nohu. Jo jo. To máte panečku radost. Zabít člověka můžou i nechtěně.
Ale to je totální kravina, býk mezi kravami je beránek vůči hlavní krávě, ten se jen stará o to aby si občas vrznul, ale stádo řídí kráva, vždycky. Dokonce se říká, že když je s nimi býk, jsou klidnější.
Zkuste si najít něco o "cow queen", to je něco.
A co podle vás měli udělat? Dělat, že nic nevidí a potom díky nějakému "iniciativnímu"občanu přijít o zaměstnání?
Zákony vytváří poslanci, ne policisté.
yli jste někdy v Amstrdamu? Tam by měli "naši" pěkné žně, tam to vypadá, že další inovací bicyklu bude jen půlka řídítek, v druhé ruce je totiž vždy mobil....
Ten automaticky preklad se nejak nepovedl.
V jednu chvili je pilot a pak je ridic. Spravne je vudce plavidla, ale to google translator asi nezna.
Mozna nejsem sam kdo si vsiml, ze posledni dobou jsou v clancich preklepy do oci bijici a pripada mi ze clanky zacina tvorit AI nebo se autor moc nesnazi nad textem premyslet.
A v popisu obrázku je "kabel" je to jedna z nejrozšířenější chyb ... nosné, nebo kotevní lano je totiž "cable" .... divím se, že ještě někdo nepřeložil lanovku jako kabelovku
To samé u filmu "Olověná vesta". Originální název "Full metal jacket" má totiž v angličtině svůj specifický význam, konkrétně je to výraz pro náboje pro ruční zbraně s celoplášťovou střelou.
Nebo taky s filmem "Hangover", což znamená kocovina. Jenže když v ČR dávali český název "Pařba ve Vegas", asi nepočítali, že budou další díly.
Na druhou stranu musím pochválit český dabing, který mnohdy i sami původní tvůrci a herci obdivují, viz Louis de Funes a pan Filipovský. Samozřejmě i ten dabing se někdy nepovede.
"Olověná vesta" mně léta leží v žaludku, chudák Kubrick, kdyby věděl...
i kdyby autor překladu film alespoň zběžně zkouknul, musel by si zapamatovat tu neobyčejně silnou scénu, kde Pyle cituje takticko-technická data pušky, včetně názvu filmu...... a vůbec netuším, jak do toho zamotali olovo.
Náklady na stabilitu sítě platíme všichni stejnou v ceně za MWh bez ohledu na zdroj. Solar je levnější, akumulace zlevňuje, dříve nebo později převládne.
Málokdo tuší, kolik se platí za "roztopenou" tepelnou elektrárnu, která nic nevyrábí, ale je tak roztopená, že je schopná se do pár minut přifázovat a dodávat do sítě, když klesne výroba se solárů a jim podobných zdrojů. Proto asi drasticky zkrouhli dotování malých vodních elektráren, asi proto, že jedou slunce nesluce noc nenoc..... pravděpodobně nejsou dost v módě (ale defakto jsou také poháněné sluncem!). :(
Bohužel se zde podobné články vyskytují poměrně často. Tento je ovšem obzvláště "povedený". Autorka nemá nejmenší tušení o čem píše.
Ono to vypadá, že někdo někde vyštrachal něco o tepelném chování izolované soustavy, kde řeší za jak dlouho se určitý objem tepla (promiňte tu nepřesnou jednotku, je to prostá energie) dostane skrz nějakou hmotu. Samozřejmě tam jde o dynamické chování kde na jedné straně je tepelná kapacita (a není nutno dělat okliku přes měrnou), a na druhé tepelná vodivost (nebo odpor, jak chcete) při definovaných okrajových podmínkách. Ale s chabými znalostmi a velkou drzostí se na tom asi dá postavit cílená reklama, …., i když v tomto případě bych polemizoval s její úspěšností.
Ježíši to je paskvil, pan pachatel článku uvažuje, že stěna je jen z izolace,... to že vždy je tam něco , co "nese" a má o řády vyšší tepelnou kapacitu (zdivo) asi nepřipouští.
Student prvého ročníku by za takovýto referát, krom vyhazovu, dostal ještě kopanec navrch.
Jen pro vysvětlení, právě skladba velké tepelné kapacity (uvnitř domu) a kvalitní izolace na zevní straně zajistí citovaný "fázový posuv", ale tepelní kapacita izolace jej defakto vůbec neovlivní (je zde rozdíl řádový!!).
v zahraničí konkrétně v Rakousku je povinnost jezdit v právo a policie je velmi přísná dokáže v případě rozdat pokutu až 700 euro
to samé za nevytvářejí záchranné uličky
ta se dnes vytváří automaticky jakmile se jizda na dálnici zpomalí do rychlosti kroku
Nevím, kolik máte najeto v Rakousku, ale zrovna tam řidiči jezdí "rovnoměrně rozptýleni ve všech pruzích" přičemž je tam mraky cedulí "jezděte vpravo". Platí to samozřejmě pro tří a víceproudé.
Jasně! Ještě že takhle uvědomělých občanů není všude plno 🙂 Čímž samozřejmě nechci tvrdit, že "sebemaskovači" činí dobře. Ale "dobrý občanský skutek" vedený závistí či záští bych fakt jako dobrý označit nemohl 🙂
P.S. Také bys ty řidiče mohl bez vyzvání střílet, ne? 🙂
No, znám takové, kteří když nemohli zaparkovat, zavolali odtahovku, tehdy to šlo, protože auta měla parkovací vinětu - sice museli počkat půl hoďky, ale měli volno.
Jednou jsem zaparkoval na vsi před nějakým domem, naprosto regulérně, ale co jsem si vyslech po návratu, to sem ani nemohu napsat, .... a tihle pak v Praze nadávají na zóny, i když si mohou parkování zaplatit....
Pokud projede jenom jednou a udělá jen jeden záznam a z auta člověk opravdu nevystoupil, tak by mne zajímalo na základě čeho mohou vyloučit, že jste tam jen nezajel při otáčení vozidla (tedy se nejedná vůbec ani o zastavení ), či se nejedná třeba jen o nouzové zastavení vozidla z důvodu odvracení nebezpečí, kdy jste třeba dostal záchvat kašle nebo vám něco vlétlo do oka. Tohle bych klidně nechal spadnout do správního řízení, neb důkazní břemeno je na jejich straně.
Kecy,.. musí projet dvakrát a to alespoň s tříminutovým odstupem (to vyplývá ze zákona)
Inu, pokud řidička zaparkuje, je pak (zvláště v teplých měsících) mnohem jednodušší sun dat spoďáry a navléknout je přes RZ a eliminovat tak pojízdného špeha parkujících vozidel, než se začít pídit po parkovacím automatu, případně studovat kód parkovacího místa a zaplatit "přes internet", jak to spořádané občanky a občané běžně dělají. Jen je nutné zvážit rizika snížené znovupoužitelnosti takto využitých spoďárů, neboť není jisté, že po odstranění z RZ nebudou nevhodně zašpiněné. A u obzvláště úsporných modelů spoďárů je samozřejmě třeba dbát na to, aby po aplikaci zakrývaly a znečitelnily alespoň jeden znak z RZ 🙂
Já když vidím, že má někdo "náhodně přilepený list" tak mu ho s čistým svědomím sundám. Já si tvrdě platím a nezaparkuji, a tihle vych...píp.. ci to mají zadarmo. Zavedl bych napojení těchto aut rovnou na odtahovky, to by snad začalo být líp. Jinak parkování za éry odtahovek bylo významně lepší, hrozitánsky se to zhoršilo po přejití správy pod město.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
panelák 12 pater
1 - studená až 12 patro
a pak
2 - TUV oběhové čerpadlo do 12 patra pro teplou vodu, které zabezpečí pro každého uživatele připojení se k teplé vodě v koupelně pro čištění chrupu i v kuchyni na vaření. Potrubí TUV je vedeno souběžně se studenou vodou a odbočky vedou do jednotlivých bytových jednotek společně přes odběrové měřiče k vodovodním kohoutkum a WC.
Oba systémy jsou rovnocenné, tedy pitné.
Oběhu tepelných čerpadel, pro topení radiátorů, se to netýká.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A cirkulační čerpadlo je na TUV