Jakože podle zákona sesednout z kola na přechodu nemusí, ale ve chvíli kdy to neudělá, nemá přednost jako chodec ale je považován za "řidiče" přijíždějícího z vedlejší komunikace na hlavní a jako takový musí dát přednost, v opačném případě, když se něco stane, nese veškeré následky svého rozhodnutí sám, pokud sesedne je považován za chodce a jako takový má ze zákona řidič povinnost zastavit a pustit ho, nicméně ani to není důvod vstoupit do vozovky s myšlenkou "ja jsem tu teď král a vy se poser*e"
Ani váš výklad není 100% správný. Neexistuje povinnost zastavit a pustit chodce. Je to slušnost, nesmím ho omezit nebo ohrozit. To je rozdíl. Jinak máte pravdu.
Trochu mě děsí představa umělé inteligence, jejímž mozkem je nabušený kvantový počítač.
Aby pak už nebyla tato inteligence mimo naše chápání, podobně jako jsou naše starosti vzdáleny chápání mravence.
Na to není potřeba kvantový čip. Bohatě postačí naše vláda. Tato inteligence je také naprosto mimo naše chápání.
Srašně se mi líbí, když někdo napíše,že ho někdo nezastaví. Co jste proto udělala vy. Zastavit ho můžeme jen všichni,pokud se dáme dohromady. Někdo, snad čekáme na Blanické rytíře? Zvykli jsme si na to,že někdo za někoho něco udělá.
Hodně používáme slova kdyby,někdo,možná,mohlo by se atd. Ano,čeština je melebná,ale nikdo za nikoho nic neudělá.
Asi jako "ti všichni" co ho volili? Přitom stačilo jen nebýt hloupý a volit ho.
Že je Fialka mimo realitu dokazuje už jen to, že ani neví kolik stojí rohlík. Je mi zle s těch, co ho volili. Jenže koho, volit? U nás se nevolí strana, která má vládnout, ale volí se tak, aby nevládla tu co nechceme. Takže teď teď má našlápnuto ANO, ale tu ve finále taky nikdo (rozumný) nechce. Každý lže.....
Nemohu souhlasit. Koncernová auta jsou plně konkurenceschopná, ale bohužel vyšší prodeje brzdí vysoké platy a vysoké ceny výrobků. Čína a jiné asijské automobilky mají podstatně levnější pracovní sílu , techniku okopírují a často i vylepší, a automobily mohou prodávat podstatně levněji, na což zákazník logicky slyší.
Jste dost mimo. Konkurenceschopná jsou. Ale ne cenou. Čína nemá rozhodně levnější pracovní sílu. Má jen mnohem levnější energie a perfektní logistiku, o které se EU může jen zdát. Proto může vyrábět levněji. Navíc její průmysl je silně dotován vládou. Čína dnes už nemusí kopírovat, technologie a výrobu umí líp než EU. Dnes by měla kopírovat EU. A kvalitu už také umí, rozhodně líp než montovna Tesla.
No tak nevím, co by se spalovákem jako měl za 70 tis měnit? Možná jednou destičky, dle auta cca 1500, a olej s filtrem taky cca 1500, takže za 70tis. celkem 7x. Proč nepíše, že musel měnit gumy? Ty určitě na Tesle 70 tis. nevydržely. Pokud tedy nejezdí tedy jako klasický greenmozek max. 90. Kdo má možnost nabíjet doma, jako druhé auto při "normálních" cenách si to dokážu pžedstavit. Ale pro miliony lidí na sídlišti, fakt ne. To je zase propagace elektrodebility. Ať si každý jezdí v tom, co mu vyhovuje. Ale ať nikdo násilně necpe lidem, co nechtějí nebo nemůžou použít.
29
Sledujících
0
Sleduje
29
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak.
Správně by mu mělo být zkonfiskováno auto a sešrotováno před jeho zraky a na jeho účet.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kvasnička, Kvasnička. Když nemůžeš přes zimu přát smrt motorkářům (teda ty jim ji určitě přeješ i tak), tak by jsi zase všechno šrotoval. Ty máš řádně sešrotováno.