Zřítíme se snad hned do Slunce, pokud někdo do desíti sekund neřekne, kdo byl třetí Přemyslovec v řadě? Dost pochybuji. Stačí kvalitní powerbanka a šetřící mód. Učebnici také můžete ztratit podobně zápisky. Elektřina je dnes dostupná v každém zapadakově. Mám i generátory pro případ nouze atp. Bez elektřiny bychom všichni zahynuli do dvou týdnů.
A když budete diskutovat v nějaké odborné radě a nebudete znát toho Přemyslovce z hlavy přestože bude rozhovor na téma Přemyslovci tak asi nebudete brán za chytrého. Vy jistě řeknete: počkejte já si to musím najít na internetu, přece se to nebudu učit z hlavy. Prostě to co nepotřebujete nemusíte znát přesně, ale občas nějaké obecné znalosti jsou fajn. Dá se pak s tím člověkem mluvit a nikdo ho nebudete vodit za nos nesmyslem. Že neznám detaily nevadí, ale měl bych vědět kdo to vlastně byli Přemyslovci. Jinak mi někdo může říkat absolutní nesmysly a já si asi nebudu v tu chvíli všechno hledat
Zřítíme se snad hned do Slunce, pokud někdo do desíti sekund neřekne, kdo byl třetí Přemyslovec v řadě? Dost pochybuji. Stačí kvalitní powerbanka a šetřící mód. Učebnici také můžete ztratit podobně zápisky. Elektřina je dnes dostupná v každém zapadakově. Mám i generátory pro případ nouze atp. Bez elektřiny bychom všichni zahynuli do dvou týdnů.
Všichni neznají všechno. Já také nevím nic o lékařské vědě a v pohodě s tím žiji, ale řekněte pacientovi na stole že lékař hned neví jak má operovat a že si to musí najít na odborné stránce.
Já jsem tam hledal možná až 500krát a až na úplné drobnosti vše velmi přesné. V drtivé většině hledání aspoň jednou ověřuji. A opravdu na nějakém letopočtu náš svět nestojí. Něco jiného je třeba ražba tunelu nebo stavba mrakodrapu. Tam musí být všechno přesné a dokonalé. Ale ani to se vždy úplně nepodaří. Jsou tam určité limity. Třeba se to radši předimenzuje, aby byla jistota atp.
Takže podle Vás vzdělání musí mít jen ti co dělají tunely a mrakodrapy? Ostatní si všechno najdou na internetu? Třeba lékaři, elektrikáři, strojvůdce, pilot, i ten instalatér si to přece může najít na internetu, že. Kdopak ještě? Já abych věděl kdo to na ten internet dá, když se každý na něj bude jen spoléhat
S kalkulačkou v podstatě nemusíte umět například algebru. Stačí umět zadat zadání. Jako nemusíte umět dělit nebo násobit pod sebou na papír atp. Velmi se mýlite.
Jenže bez obecných znalosti to zadání neuděláte. V tom je problém. Protože vůbec nebudete tušit co to vlastně je a jak to zadat. Ale to zřejmě nepochopite protože nemáte základní školu, kterou nepotřebujete, že
Znejistí žák, když mu neaprobovaný učitel ale i s aprobací něco řekne špatně? Asi těžko. Všechno se slepě našprtá, aby měl jedničku. Ve Wikipedii nebo Kiwixu je chybovost extrémně nízká. A i kdyby náhodou, kromě známky vlastně o nic nejde. Není to přece stavba školy, kde může hrozit katastrofa při špatném provedení. Probuďte se!
A tu stavbu školy udělá jako kdo když ten žák se bude spoléhat na internet? A trochu jste si naběhl. Kdo ten internet vymyslel a ty údaje tam zadal? Ti hloupí co nemusí chodit do školy? Budete se vždy spoléhat že to udělá internet? To byste brzo skončil. Nebude internet a nejste nic. Ten internet vám nebude umět řídit vlak, letadlo. Nepostaví silnice.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dnešní maturita z češtiny a angličtiny je po 14 letech výuky jen absurdní výsměch lidské logice, invenci a úsudku. I kdybych nasílu přiznal, že se žáci učí pro život zásadní a užitečné znalosti, že se učí to, co opravdu chtějí a vyžadují, že celkový obsah učiva není přeplácaný a přebujelý a že žáci přes 95 procent učiva v řádu měsíců nezapomenou, což ale není vůbec pravda, tak drtivá většina informací se dnes dá najít dle potřeby do několika sekund na webu nebo v aplikacích kdykoli a kdekoli.
Dneska ale na internetu najdete vše. Takže školy zrušíme? Taky Vám tento chytrý stroj pořadí abyste spáchal sebevraždu. Je to jen stroj. Jak si ověřite, když budete hloupý že tento stroj nemluví nesmysly?
Tolik k účinnosti inkluze. Nejdřív je dali vsechny dohromady a doufali, jak budou chytré děti táhnout hloupé. Ale je to přesně naopak, vše se přizpůsobuje hloupým a učitel MUSÍ diferencovat učivo až na tři stupně obtížnosti, takže jsme tam kde jsme byli a zas jsou děti uvnitř třídy dělené na chytré a hloupé a je to nevýhodné jen pro ty chytré. Celá inkluze je špatně. V devadesatkach se dělily děti do tříd podle úrovně vzdělatelnosti a byt to ten nejúspěšnější model školství, co kdy existoval. A rozhodně jsme se navzájem neposmívali. Áčko (děti určené pro nematuritni obory) byly rádi, že se toho nemusí učit tolik co my Dčko (matematická třída). A děti byly přesouvány do tříd jiné úrovně pokud se zlepšily, nebo zhoršily. Ale dnes je to škatulkování. A zadáváním každému úkol v jiné obtížnosti není škatulkování? Prostě bez diferenciace to nejde.
A vidíte. My to měli obráceně. A byla třída nejlepší. C nejhorší.
Ja mam tedy doma zkouset dceru z toho co umi??? Co je to za nesmysl, od toho ta skola preci je. Kdyz jste delal autoskolu, taky jste zkousky delal doma? Pokud se mam ucit s dcerou, asi nebude potreba chodit do skoly, ze?
Za nás rodiče běžně zkoušeli doma. Měli jsme to co máme umět a museli jsme jim to říct. Samozřejmě v matematice to třeba moc nejde, ale takový dějepis snad podle knížky zvládnete. Ono dítě často samo nepozná, že to neumí nebo když nemá dohled tak se na to vykašle.
A autoškola snad je trochu něco jiného, že. Tam to přímo vidí učitel co žák umí a už nedělá autoškolu asi v 8. Třídě. A zkoušet ze značek doma také můžete.
Syn ma take ADHD a mel kvuli tomu ulevy ve skole. Ale ne ze by mel mene uceni ale treba na vyhotoveni testu mel dvakrat vice casu.
Dnes je na prestizni univerzite a studuje s vyznamenanim neco jako MBA, tedy prevazne matiku
Jenže s tím časem navíc je to trochu ošemetné. V práci také nebudete mít čas navíc. Prostě to musíte stihnout v nějakém termínu. Nejde říci místo týdne to udělám za 2 týdny, když to má být do týdne hotové
Já nevím kolik zbraní dokáží vyprodukovat nicméně pokud by se Rusku nedařilo vypadalo by to jinak.
No kdyby se jim dařilo vyprodukovat tak by to vypadalo fakt jinak, halvně ve válce. A co by bylo jinak podle Vás?
Co je podle Vás dařilo, nedařilo? Že místo stovek tanků za rok jich vyrobí zlomek a zbytek jen opravují. Co by se podle Vás změnilo a jak byste to poznal vy? Nijak! to poznáte pokud byste tam žil, jinak zvenku nevidíte nic. Se podívejte co vidíte v Severní Koreji a to jistě není vzor, kde to funguje a stejně o tom vlastně nic nevíte.
Pokud vím tak potravinové lístky vydávají pro sociálně slabé ,navíc tato metoda se uplatnuje v mnoha státech včetně USA. V Rusku jsou velké platební rozdíly napříč regiony. Průměrný Rus si žije o něco hůře než průměrný Čech. To co jsem dříve napsal jsou reálná čísla která prostě jsou a není to nic pro Ruského. Já Rusko nepovažuju za méněcenné ,ale ani za nadřazené. Přiznat si že Rusko tak jako celý svět se vyvíjí a posouvá kupředu není zlo ,ale normální cyklus. Žádná ze stran nedominuje věčně a to platí jak pro Rusko tak i pro Západní společenství. Nyní jsme svědky geopolitické změny která mění světové poměry. My ČR se musíme této změně která by tak či tak přišla přizpůsobit ,pokud ne tak pocítíme následky. Tento názor není pro Západní ani pro Ruský . . . je pro Český.
No sociálně slabých je tam asi dost, když musí krást záchody atd to říká fakt hodně. Neumím si představit že by Američan šel krást zachody a posílal si je domů. Ruskos e nikam neposouvá, to je snad vidět. Už dlouho stojí na místě.Se podívejte na celek. Co si umí Rusko samo vyrobit aby nebylo závislé, jak se prezentuje jako velmoc? Velmoci to obvykle umí. Ani ty tanky nevyrobí aby jimi mohlo zásobovat armádu.Armata o které se mluvilo byla jen na přehlídku, letadel vyrobilo místo stovek kusů (jak slavně říkali) pár kusů. Rusko si myslí že je velmoc, ale v reálu si ho za chvíli koupí Čína. Už teď v části Ruska je to pod vládou Číňanů, kteří si to postuně zabíraji
A že bereme 94% ruského plynu Vám nevadí??? To jsou fialové zájmy. 👍😁
pořád bereme 94 procent, nebo je to nárůst v poslední době? Ale rozhodně nejsme podržatkové Putina jako Fico a Orbána nejezdíme žebrat do ruska jak to udělal Fico. Podporujeme Ukrajinu a jsme na seznamu ne přátelských zemí, což říká hodně.
Kávu si raději nekupuj, to by jsi nespal, ty čechoslováku (sereš se do pomlouvání suveréního státu) . Mě by zajímalo třeba jestli máš čistý slipy, umíš si uvařit, udržíš moč, když
neudržíš pravidla, co je demokracie. Třeba nám řekni, jak demokraticky vznikla USA a Austrálie. Kolik států napadlo demokraticky USA(potom co vyvraždilo indiány), na koho jako jediná
údajně největší demokracie shodila atomovku , a kolik režimů demokratických se snažila svrhnout, kolik jich svrhla, aby se dostala k nerostnému bohatství té země.
To nám začni vyprávět ty demokratický čechoslováku.
Myslím, že když tomu nerozumíš, tak si vyper a zamet před svým prahem a nepomlouvej.
A nebo skus jak to demokraticky domluvil Mečár a Klaus, to by si měl nejblíš vzhledem tý mluvě.
A víte proč někdo shodil atomovku na někoho,nebo to netušíte? Netušíte, že. USA těžko mohli vyvraždit indiány jelikož tam původně žili jen indiáni.Odkud asi pochází obyvatelé USA? Jo z Evropy, takže jste taky vyvraždil Indiány vy.
A upřímně vy byste tam chtěl žít? Zřejmě, ano tak se tak okamžitě odstěhujte, nebo nekecej te z tepla domova, kde je možné vše. tam bys toto psát nemohl. Auto bys měl jen takové které by ti schválili atd.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Musí nad nimi viset nějaký ten damoklův meč jako ve škole. Děti nejsou hloupé. Vědí, že bez znalostí a dovedností to v životě nejde.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Zklamu vás. Děti to neví. Oni to pochopí až mnohem později