Limonádníci se k jezdcům vždy chovali jako prasata. Nečekané výměny v půlkách sezon to je už kolorit + sem tam rozborka psychiky až na atomy (viz. Kvítko (Kvyat). Právě Dan, Gasly, Albon, a teďka Ricci. A co nevidět Perez, ten by to odnesl už dávno taky, ale bublinky nemají, koho za něj. Tsunoda je zoufalost sama a jen ten Lawson má kvality pro tým jako Red Bull, ale nemá pořád defacto nic odjeto.
Jinak ale souhlas s přechozím pisatelem pode mnou, jen místo McLarenu měl Ricci skončit už po Renaultu, kde to ještě mělo jakous takous úroveň.
U motorek je to jako u formulí. Zpravidla, když se GP zruší, většinou je to ztrátový podnik. A málokdy se daná země do kalendáře sezony vrací. Silně pochybuju, že najednou je na tom náš stát tak dobře, že to zase může provozovat. Ale tak kdoví, třeba to bude najednou po pěti letech pauzy ziskové, o návštěvnost tu nikdy nouze nebyla.
Komentovat výkony sportovců je vždy chůze po tenkém ledě. Zkritizovat je doma z gauče je moc jednoduchý, takže se do toho pouštět více nebudu. Ale, někdy doopravdy mám dojem, že naše kvalifikační limity na OH jsou až moc benevolentní. Pak to vypadá sice grandiózně, když na lodi máme 140 lidí, ale opravdu kvalitní výkon na OH (rozuměj medaile, případně vysoké nemedailové umístění v kvalitní konkurenci) podpořený obdobnými výkony po celou sezonu, nejen v dom. kvalifikaci, přiveze z těch 140 lidí jen asi 15-20. Radši bych měl výpravu o 50 lidech, zato doopravdy na solidní úrovni, než výpravu velikosti USA, kde je většina jen díky jednomu výsledku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslíte, že třeba ve Vsetíně si ještě po společných letech v extralize pamatujou, kde máme v Plzni arénu? Aby to pak v rámci Maxaligy našli. 😄 Ne vážně, už by bylo dobrý, ten těžký ocelový škodovácký zadek od toho dna zvednout.