El. auta budou, vo tom žádná a můžete tady někteří plivat oheň, jak chcete a stejně si myslím, že jste v el. autě vůbec nejeli a nevíte o čem je řeč, jen papouškujete opakované blbé názory a zcela opomíjíte každodenní technický rozvoj. Samozřejmě, že to není auto pro každého, samozřejmě že je to určeno pro určitý účel použití. Taky se nemůžete koupit nejmodernější a nejkvalitnější Mercedes, BMW, Audi. Škoda Superb... ... a jet s ním Rally Paříž-Dakar a myslet si, že vyhrajete. Nejspíš neujedete ani první etapu. Prostě není to určeno do těchto podmínek. Takže, pokrok nezastavíš, stejen jako T.A. Edison si myslel, že porazí Teslu s jeho střídavým proudem a dělal na něj podrazy. Asi tak.
Je to obrovský problém daný hlavně překotným přechodem na 2x, 3x a více x dražší bateriová auta, za která ani Němci nehodlají utrácet. Navíc aut je ve světě enormní nadvýroba, takže jakýkoliv propad v prodejích, který je s el. auty drastický, vede ke krizi. Myšlenka EK byla dobrá, ale společnost není na takovou revoluční změnu připravena. Byla dobrá v tom, že byl a je enormní nástup výroby aut a el aut v Asii a bez tlaku by naše evropské automobilky nejlépe nedělaly s el. auty nic a nakonec by zaostaly. Nebo myslíte, že by VW, Mercedes, BMW ....bez tlaku EK něco ve svém tradičním přístupu změnily, když ty auta se spalováky přivedli k německé dokonalosti? Takže, tlak na výrobce kvůli asiatům byl nutný, protože pokrok nezastavíš a el. auta se stejně jednou prosadí, ale bude to bolet. S nástupem průmyslové revoluce v 19. stol. dělníci taky rozbíjeli stroje, že jim berou práci. Takže za mně, myšlenka dobrá, realizace za přispění fanatiků unáhlená a tedy problémová.
Hrozné, hrozné a navíc před vánocema. Těch příčin může být více a třeba na to přijdou - za mě buď mobilování, snaha něco změnit v nastevní . teploty, rádia, apod, nebo zaseknuté ložisko, nebo homokinetický kloub předního kola. Chtělo by to zjistit. Mobil na podlaze by taky mohl říci více. Ach jo, chudáci děti.
No to mi teď dává smysl v kontextu se zvýšením platů politiků a soudců. Kde by se asi tak ty peníze vzaly? Prostě, když se má někde přidat, tak potom se někde musí ubrat, né? Tak už to konečně pochopte. Jen si myslím. že schvalovači přidání potom nemusí ani dělat volební kampaň a ušrtří se miliony. Jinak to budou jen další vyhozené peníze.
To má rozhodně pravdu. Cesta k vyšším platům rozhodně existuje. Buď se dáte u nás na politiku a budete "šlapat" brázdu, nebo odejdete a budete pracovat v Německu. Jako, že by v těch německých montovnách tady jste pracovali za německé platy, tak na to zapomeňte a za ta léta už to pochopil snad i ten největší blbec s 5 třídami ZŠ.
Už jsem řekl a říkám, že Fialovic vláda má naše lidi za úplný blbce. O důchodech raději nemluví, že lidi, co si celý život šetřili penzijko na důchod si po jeho případných dalších 4 letech koupí za naspořené peníze tak akorát hot dog, nebo v akci hambáč.
Netřeba být žádný učenec, jako pan Fiala. Stačí si jen uvědomit, kolik firem včetně Škodovky je v německých rukách a je každému, i blbci jasné, že můžeme zapomenout na to, že budeme mít stejné platy, tedy aspoň většina pracujícího - zaměstnaného národa. Jestli tak soudí podle našich politiků, mezi kterými se ve své bublině pohybuje, tak věřím, že jsme tady dokonce dál než většina Němců. Takže, není to normální a určitě na tohle existuje nějaká diagnóza :)
Drahá másla je nutno lidem znechutit. Takže, oprášit a vytáhnout staré studie, nejlépe amerických, nebo britských vědců někdy z 90. let a říci lidem, že máslo je velmi škodlivé, protože obsahuje takoví a makové aminokyseliny (???) Až se ceny upraví, tak potom vytáhnout další studie, co následovaly po nějakých 10 letech, jak je máslo naopak zdraví prospěšné. Já nechápu, na co ta média máme? Vůbec lidem nepomáhají :)
Je dobré vědět, že nikdo za nic nemůže včetně vlády. Pak je ale otázkou, na co tu vládu vlastně potřebujeme? Aby nám zvyšovala daně, aby si synci přidávali desetitisíce, když jsou jen dluhy, když se dělají sbírky na povodně, když se dělají sbírky na děcka, když není na policajty, hasiče, "vyžírky" důchodce, když není prostě pro lidi co pracují a celý život pracovali a je na ty, co nikdy nepracovali a na Ukrajinu? To je nějaká divná demokracie, řekl bych. Pak se nedivte, že tam nebudete ani jeden a lid si zvolí svého vůdce, jako už historie zná.
Svezení v el. autu je supér a jenom kdo to nezažil, tak tady blbě kecá. Samozřejmě, že to nění pro lidi, co denně nalítají více 200, resp. 300 a více km, ale do měst a okolo měst to nemá chybu. Stojím v koloně a nesmrdím, krouťák - akcelerace jako kráva. Jel jsem a měl jsem pújčený Enyaq RS Coupé a ve Volvu EX30 se dvěma motory a to je raketa, že se i při 2 tunách protočí kola. Prostě pokrok nezastavíš a el. auta tu budou na min. další století, jen ty zdroje na bázi lithia budou asi jiné než známe dnes. Pokud by se tady v EU, nebo dokonce v Česku někdo snažil ten vývoj zastavit, tak asiati - hlavně Číňani a Korejci, co se tam v zácpách dusí, se o ten pokrok postarají i bez nás a pak budeme jenom čumět. Zatím je to o vysoké ceně a není to pro socky, jako u každé revoluční novinky, ale vše bude a už jsou tu první vlaštovky 🙂
Všechno zlé je k něčemu dobré. Elektromobilita má budoucnost, vo tom žádná, jen to chce čas a nová 2x, 3x a více dražší revoluční technologie předběhla prostě ekonomické možnosti většiny obyvatel této planety a bez podpory vlád se stala dostupnou jen pro horních 10 tisíc, jak se říká. Žádná revoluční novinka, jako byly třeba i mobilní telefony, nikdy nebyla dostupná hned pro každého a byla předražená. Tato technologie se rozhodně prosadí i bez nás a EU a Asie včele s Čínou, J. Koreou aj. se už o dostupnost postarají i bez našich blbých keců a řady, rádo by chytrolínů a odpůrců. Možná také díky el. autům jezdíme za ceny benzínu a nafty, co jezdíme??? Protože tato auta jsou jednodušší, tak je jasné, že už potom nezaměstnají toliko lidí. Není převodovka a tedy ani olej do ní, nejsou ozubená kola v převodovce, takže procesy jejich kování, kalení, nitridace, cementace, broušení, mraky ložisek, motory s olejem a pravidelnou výměnou, rozvodové řemeny a řetězi, časté výměny destiček brzd, kotoučů brzd, smog. prach, filtry oleje, drahé katalyzátory.....atd. atd. Pokrok holt nezastavíš.
Protože se máslo stalo luxusním zbožím, tak není samozřejmě pro každého a jenom vyvolení si ho mohou dopřávat jako kulinářskou lahůdku 🙂 proto si i naši politici museli zvednout platy, to dá rozum. Jeden z důvodů, co jsem slyšel, bude zřejmě i fakt, že se blíží vánoce, takže kapitalismus, založený na zisku a chamtivosti se chopil příležitosti. Ta menší tučnost mléka možná je, ale nebude to hlavní - prostě kecy v klecy. Jinak souhlas - drahé, no tak nekupuji, prostě nemusím mít všechno za každou cenu. Abychom lidem, co bez másla nemohou žít, pomohli psychicky, tak je nutno vytáhnout studie - nejlépe amerických, nebo britských vědců o tom, jak je máslo zdraví škodlivé. Už to tady někdy v 9,. létech bylo a za dalších 10 let zase, jak je máslo zdraví prospěšné. Před více lety o tom mluvil a legraci si z toho dělal i Jan Kraus v jeho show. Jinak problém je i v tom, že jsme malá země, malý nezajímavý trh a každý si s náma dělá co chce.
No, já bych se nikomu moc neposmíval a nemachroval. Furt lítají s amíky do vesmíru. Rozhodně by bylo lepší, když by spolupracovali s amíky, než s číňany. Mrkněte na Wikipedii a zadejte RD-180. Žádné zázračné zbraně ať už v NATO, nebo v Rusku neexistují a nemyslím si, že při dnešní radarové technice můžeme mluvit opravdu o neviditelných letounech stealth. Když s tím amíci poprvé za komančů někdy v 80.. létech přišli, tak naši - Tesla Pardubice (???) přišli s radiolokátorem Tamara a potom Věra. Když tak mě opravte pokud se mýlím. Jinými slovy, je to pokrok mít stealth a rozhodně asi lepší, než klasická stíhačka, ale žádný zázrak a situaci na bojišti dnes rozhodují jiné zbraně a nejspíš za míň peněz navíc bez možné ztráty člověka - pilota.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Četl jsem letem světem a nevšimnul jsem si zmínky o investicích do nových zbraní pro 21. století, takže to beru jako kamuflovanou snahu o úsporu na provozních výdajích státu - království - prostě došlo i na GB a někde se musí začít šetřit. To, že vojenská technika z 20. století není pro válečné konflikty v 21. století to už kromě našich politiků chápe snad každej. No a že pro živelné pohromy, opakující se povodně a evakuaci obyvatelstva je třeba více obojživelných vozidel (popř. obrňáků) kromě helikoptér, to už také chápe každý, jen zase né naši politici. Nové obrňáky ppo těch ruskejch nám už prostě neplavou a nelze je to ani naučit 🙂