Eko teroristi dosáhli svého, takže se nebudou prodávat jak elektrická auta, tak ani na spalovák a budou se vojíždět staré šunky, dokud to pojede. No to bude potom ekologie. Hlavně že budeme mít "ekologické" stíhačky a tanky. Jo, mimochodem, dnes jsem mluvil s N2mcem, a prý armáda dostala ty nové Leopardy (A8 ???) za ty staré, co dali nám a na Ukrajinu a prý nefungují a jen samé problémy. Uvidíme:)
Tento komentář byl smazán uživatelem.
No a to jste ještě nejel vlakem. Já po cca 10 letech a dalších deset let asi nepojedu a to byla hlavní trať Praha Brno Praha. Málem jsem si ukousl jazyk, jak to mlátilo ze strany na stranu a na záchodě bych málem vyrazil loktem okno. Je vidno, že všichni chtějí jezdit a vydělávat, ale o kolejový svršek ať se stará stát. To za komančů ta trať byla v lepším stavu, než je dnes, jen vagony jsou celkem luxusní, ale za mně každý měsíc zralé na až generálku podvozku a výměnu ložisek. O zpoždění prvně 40 minut, poté postupně 60, 80 až 100 minut a najednou během 3 minut prý nastoupit, vlak je ve stanici. Fakt síla a to nechápete. Neumíme udělat rovné koleje a můžeme zapomenout na vlaky řítící se rychlostí 200, či 300 km/h s dojezdem na vteřiny. Jsme úplní tragédi:(
Jak píše pan Tesař níže - někteří budou muset brzdit. Respekt k max. 130 je minimální, spíše prakticky nulový. Na otevřeném úseku není rychlost problémem a je taky někdy nutno i vyfouknout saze z těch filtrů a katalyzátorů🙂 I pokud jedu 140 dle tachometru, v reálu nějakých 135 ???, tak jsem i podle ženy brzdou provozu a prý už starý🙂 Je vidno, že ti, co o těch 150 rozhodli, nebo rozhodují, tak jsou úplně mimo realitu, nebo mísu, jak se říká a buď našimi dálnicemi vůbec nejezdí, nebo si lžou do kapsy, nebo jsou fakt úplně blbí. Není problém rychlost, ale úplná bezohlednost - ježdění furt vlevo, takže furt ho musíte sledovat, kde je, podjíždění pravým pruhem na 3 pruzích do kopce z Práglu k té Molce na kopci, žádné zpomalení a respekt ke značení, když tam je snížení na 100, poté zúžení kvůli opravě mostu. Jedete-li takto vlevo vedle kamionu, tak hrozí, že vás dojíždějící smete s neustálým problikáváním. Nejvíc nehod je ve městech při pomalých rychlostech, takže o rychlosti to není. Je to o lidech aby to měli v hlavě srovnané, nebo aby je někdo za tučné prachy srovnal, což se prakticky neděje. Zdá se, největší vejvar je ze špatného parkování🙂 Řídí to u nás totální mimoni a nelze se potom divit, že máme ročně okolo 650 ??? mrtvých - když tak mě opravte.
ČSLA měla v roce 1989 ve výzbroji 4585 tanků (298 na milión obyvatel) a 687 bojových letadel a vrtulníků (26,5 na milión obyvatel). To bylo na počet obyvatel státu nejvíce z Varšavské smlouvy.
Nechci rozebírat proč a k jakému účelu, jen bych rád věděl, kde na to komunisté brali, když průmysl byl zastaralý a neproduktivní. Rus nám nic zdarma nedal, naopak nás jen kořistil.
Na to samozřejmě v dnešní době žádnou odpověď nedostanete, protože se to tak nějak politicky nehodí vytahovat, nemluvě o tom, že tato země měla cca 20 mld aktiv, tedy v dnešních penězích min. 200 mld a né 3 bil. dluhů, jako dnes. Říkalo se, že když nebudeme platit armádu, tak budeme pracovat 3 dny v týdnu a to jen 4 hodiny. Jediné, co se k tomu dá říci, že dnes by takový počet zbraní neměl ani kdo obsluhovat 🙂 Někdy je lépe čím míň, tím líp, nebo nemít nic, protože pak není co brát a nakonec použít proti nám, jako to udělal Hitler. Myslím, a někde se psalo, že s náma vyzbrojil 6 divizí ???
Hmm, nevděk světem vládne. Když se Švédové podělali z Rusů a potřebovali do NATO, tak náš hlas dostali a zřejmě bez jakékoliv protislužby, či podmínek, jako třeba teď pronájem Gripenů, či výměna kopie Ďáblovi bible za originál, či údajně milostivě zapůjčený orig. Žižkova meče. Fakt úspěch naší zahraniční politiky. Hlavně bejt hezkej 🙁
No, voni i t y radary se vyvíjejí, takže po dodání kolem r. 2030 to asi už moc stealth neviditelné nebudou a navíc nějaký ten specielní nátěr letounu se bude muset po nějakém roce obnovovat a to bude stát další ranec a potom kdo a kde se to bude dělat? Švédové chtěli hlas do NATO, když se podělali z Rusů, ten jsem jim dali a nejen že jsme nedostatli zpět orig. Ďáblovi bible, či Žižkův meč, ale ještě nám podraží pronájem. Fakt "úspěch" naší zahraniční politiky:(
Z pohledu našeho vlivu na celý vývoj konfliktu je neuvěřitelné, jak se řada našich lidí dokáže vzájemně urážet a neskutečně vytáčet, jako by neměli jiné starosti a zájmy. Naprosto zbytečné, bezvýznamné a nic neřešící. Dobré jen pro Chocholouška. Pravdu s dějiny budou psát nakonec vítězové, takže hlavně klídek.
Za mně i ty nejlepší tanky a neplavající obrňáky 21. století jsou v dnešních konfliktech prakticky k ničemu a životnost i s posádkou max. několik minut. Pokud to má nějakých 65-67 tun, tak to ani většina mostů pro přesun nedá. Jaká byla očekávaní od nejlepšího tanku světa Ambrams M1 na Ukrajině a je ticho po pěšině. Podobně s letouny F16. Nejsou zázračné zbraně a pokud ano, tak jen na chvíli.
Mám "naštěstí jako služební od 2021 a mohu říci následující:
Auto se líbí a je pohodlné a až na nahodile mrznoucí displej - infotainment, je spolehlivé. Dobré jsou "knoflíky" na ovládání základních funkcí a "děravé lyžiny-hagusy. Kufr je malý, že s bídou tam narvete sekačku na spalovák. Hlavně však, aspoň ten můj - 1,5 benzín, 6 kvalt manuál, žere jako prase - na dlouhých tratích udělám s úspěchem min. 6,7 l/100, obvykle cca 8,5 a na krátkých tratích do pár (10-15 km) žere 115-19l/100. Možná mám smůlu, ale je to tak a žere víc, než 1200 žigulík ze 70. let. Jako soukr. bych ho nebral, natož teď za tyto peníze. Na Oktávku kombi s 2 l TDi to nemá ani omlylem. Je zajímaví, že jsem řídil a jel v Oktávce s motorem benzín 1,4 l v manuálu a potom i v naloženém VW Caddy a spotřeba u obou supér kolem těch 5,5 l. Nechápu.
Za mně další malý krok pro českého člověka, ale velký krok pro Němce a lidstvo 🙂 a je vidět, že vývoj jde a půjde neustále dopředu a za mně tu D1 Praha-Brno ten Elroq na jedno nabití dá. Jel jsem jak v Enyaqu RS, tak i Volvu EX30 a el. auta jsou supér, ale bacha, taky pro určitý účel použití, jako to platí u všeho. Taky si nekoupím nejnovější Mercedes, nebo Rolls Royce a nepojedu s nimi Rallye Paříž-Dakar s přesvědčením, že mám tu nejlepší kvalitu a že vyhraji. Nedojedu asi ani první etapu. K těm el. autům, co jsem jel, mám tyto připomínky a poznámky:
Enyaq RS Coupé má malý kufr a chce to ve verzi jako Kodiaq, takže za mně ve verzi coupé nekupovat. Za tmy a to i v garáži po otevření křidélka pro zásuvku vůbec nevidíte, kam tem kabel rvete. Není tam žádné světýlko - LEDka, co by to osvětlila aspoň na nějakou minutu, než tam ten kabel zasunete. Potom, má-li to auto okolo 2 (Volvo EX30, Enyaq RS Coupé potom 2,7 tuny) , tak za mně to chce jenom 4-kolku - tj. pohon 4x4, tedy AWD. Nedovedu si to představit na zcela zasněžené silnici někde v kopci. Volvo EX30 se 2 el. motory proklouzlo s koly na suchém asfaltu na 100 za 3,4s až se mi odkrvily nohy a hlava. Asi tak, ale vše bude 🙂
Hyundai a Kia proste umi a jedou naplno. Na svetovem zebricku vyrobcu automobilu aktualne na tretim miste. Kdo by to byl rekl pred 10-15 lety. Zatimco VW, Stellantis, Nissan a dalsi krachujou... Korejci jedou bomby.
Jak píšete, tak opravdu jedou a mám pocit, že někteří tady jenom čumí a blbě kecají. Halvně se nikomu neposmívejme, neurážejmě a spolupracujme. Škodovce se taky všichni posmívali, a kam to dotáhla, byť až s německým vedením. Jen si vzpoměňte, co se o ní šířilo: "Jak prý zvýšíš cenu Škodovky na dvounásobek?" "Dáš plnou nádrž"
"Proč má vyhřívané zadní sklo?" "Aby ti nemrzly ruce, když ji tlačíš"
Takže asi tak. Jen znovu dodám - 19. století patřilo Evropě - století páry 🙂, . 20. století Americe a 21. století Asii a zatím se ukazuje, že to tak i je. Z tohoto titulu by se naši politici měli zdržet svých rozumů a a blbě do médií nekecat, kdo je naším úhlavním nepřítelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady jen apel na řidiče nepomůže. Jinak souhlas s některými níže - místo sledování provozu před sebou furt čumění do mobilu a nějakého nastavování v infotainmentu.