Spalovací ano, ale jen za přijatelných podmínek - žádný hluk pro ostatní, žádný smrad pro ostatní, žádné lokální emise, emise skleníkových plynů na úrovni EV, žádné dotování militantních států a možnost si natankovat doma. Nepříjemný co?
Děkuji za racionální kontra názor 👍. Z toho nám vychází, že 100 lidi = 100 chutí.
Kdo nemá RD s fotovoltaikou, tak to pro něj nebude, nabíjet z lampy 10A/230V, to je tak na 2 jízdy týdně, zbytek velmi pomalé nabíjení.
Fotovoltaiku mám, ale elektriku to vyrábí přes den. A to potřebuju jezdit. Píchnu to na wollbox večer a přes noc. Stejně to vytáhne úložné baterie a cucám proud ze sítě. Je to, dle mého propočtu oproti spalovaku pořád dražší.
Díky takové technologii si sebestřední sebevrazi přestanou motorky kupovat. Když to nebude poslouchat, dělat kravál a páchnout na sto honů, tak to pro tyto exhibicionisty nebude mít žádnou cenu.
Paní, Vy nemáte vůbec představu o čem píšete. Toto téma je velmi obsáhlé a není to jen o "chování motorkářů."
Zajímavé myšlení....a co ostatní předražené předměty nebo komodity???hodinky za 500 000,kabelka za 60 000,auto za 5 000 000,drahá elektřina a benzín???
Myslím, že drahé hodinky, kabelku a předražené auto k životu nepotřebujete. Ale potraviny bez pochyby ano. Phm a elektřina jsou předražené a potřeba jsou. S tím souhlasím.
Neměl bych proti zmíněným asistenčním systémům nic proti, pokud by fungovaly bezchybně. Ale asi jako každý, kdo má zkušenosti s jízdou ve voze, který je těmito asistenty vybaven vím, že zkrátka nefungují správně. Po negativních zkušenostech, kdy mě tyto asistenty tak vylekaly zásahem do řízení ať už brzděním nebo úpravou směru jízdy bez zjevného důvodu, je před každou jízdou vypínám. Rozhodně se v autě vybaveném asistenty necítím bezpečněji, ale spíš naopak. To, že se do vozů montují systémy, které evidentně nejsou spolehlivé a automobilky to musí moc dobře vědět je prostě šlendrián.
Souhlasím. Nouzové brzdění i po nastavení je tak zbrklé, že to jen vyleká. Hlídání pruhů je taky děs. Volant se se mnou pere, byť se jen na půl metru přiblížíme k čáře. Nemluvě o tom, že nalité proužky asfaltu (hady) to vyhodnocuje taky jako čáru. Proto nepoužívám anení akustické hlídání, protože auto neustále řve. Jediné co používám je omezovač rychlosti, tempomat a parkovací kamery. S velkým autem už je to teď pro parkování nezbytnost.
V pořádku, žádný ohledy. Fakt mě dokáže nadzvednout když se někdo sám z vlastní vůle přilepí k silnici a pak si stěžuje, že ho neodlepili dostatečně šetrně. To je na pár facek.
Vůbec bych je neodlepoval, maximálně odtrhával. Kdyby tam nějaký prsty zůstaly by ani nevadilo.
To se časem zajezdí do asfaltu 👍
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Konečně intuitivní ovladače. Když se je řidič naučí (a nebude to trvat dlouho) nebude odváděna pozornost od řízení.