"Výrobci budou nuceni výrazněji posílit tržní podíl elektrických vozidel, aby se vyhnuli pokutám od EU za nedodržení stanovených emisních limitů"... Má tohle ještě něco společného s trhem a přirozenou nabídkou a poptávkou, když výrobci musí vyrábět auta která vlastně nikdo nechce jen kvůli splnění emisních limitů aby si mohli vyrobit i pár klasických aut ...
Se zhoršující se bezpečnostní situací v Německu budeme rádi za návrat tradičních hraničních kontrol. Schengen byla na začátku hezká myšlenka ale s nezvládnutou migrační krizí a bez efektivní ochrany vnějších hranic není v nebezpečí, ale stal se prakticky mrtvým...Na druhou stranu díky pokročilé elektronizaci mohou být dnes hraniční kontroly rychlé a efektivní bez zdržování...
Prostě tuší že v Německu se to jde s bezpečností od desíti k pěti a konzervativní Maďarsko jim nabídne pocit že je tam nikdo barevný s migračním pozadím a nožem neobere o peněženku... Osobně si myslím že půjde o obecný jev a white flight ze západní Evropy zasáhne všechny země bývalého východního bloku a paradoxně budeme svědky emigrace ze západu na východ..Na východně ještě nějakou chvíli zůstane tradiční Evropa zbytek se promění v něco jako EU Libanon. Konec konců v Bruselu na ulicí si tak můžete připadat už dnes...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A tak po tom, co se EU úspěšně podařilo zničit evropský automobilový průmysl, bude další na řadě stavebnictví.. Které tak bude muset stavět byty ,které si nikdo nemůže dovolit. Vlastně je to úplně stejné jako vyrábět EV, které nikdo nechce... A tak se od tržní ekonomiky řízené nabídkou a poptávkou, přesouváme do systému centrálního plánování, který je řízen zákazy a dotacemi.... Historická zkušenost nám napoví jak tohle skončí.
1 odpověď